Skocz do zawartości

kilka domen

Zeppelin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od razu mowie, ze jestem dosc zielony z pozycjonowania. Czy pomozecie mi rozwiązać kilka zagadek?

Zalozmy, ze mam swoja glowna domenę (np. salonobuwia.pl), a także kilka innych domen, które są związane z owym solonem obuwia, tj. buty.warszawa.pl, salon-obuwia.pl, najlepsze-buty.pl

Jak mają się poniższe "operacje" do wartosci strony pod katem pozycji w google?

a) umieszczenie tresci strony na glownej domenie, a na pozostałych trzech linka do niej?

:D umieszczenie tresci strony na glownej domenie, a na pozostałych trzech przekierowanie do niej?

A jeżeli owe operacje nie wplywaja na pozycje to w jakim celu można coś takiego zrobić?

Dzięki za góry za pomoc :)

dzięki Xann, a jak wygląda to "technicznie"? że te pozostałe strony - "statelity" (satelity?) - mają np. po kilka stron takich prostych w html'u i tam są linki do mojej?

powtórzę pytanie, bo strasznie mnie to ciekawi - czy przekierowanie bezpośrednie ma wpływ na efektywność pozycjonowania?

no i czy utworzenie takich satelitek rowniez ma wplyw, czy to po prostu robi się to po to, aby był łatwiejszy dostęp do mojej strony głównej?

wybacz za lamerskie pytania, ja dopiero sie ucze php, a co dopiero pozycjonowanie ufff..

dzięki

Strony satelity robisz o tematyce podobnej do tematyki strony "planety"

Ważne żeby treść się nie powtarzała i żeby z satelit szły linki do planety, nie odwrotnie.

Satelity też w miarę możliwości dodajesz do katalogów/precli

edit: Jeśli satelity będą miały swoje domeny, na pewno będzie to czynnik sprzyjający

polecam taki schemat linkowania, a jeszcze jak każda satalita jest na innym IP to już wogle miodzio

fajne narzedzie :shout:

https://www.touchgraph.com/TGGoogleBrowser.html

Wedding Photography Edinburgh

Artykularnia - skrobnij coś i opublikuj

UK Websites Directory - UK Only

Strony satelity robisz o tematyce podobnej do tematyki strony "planety"