Skocz do zawartości

portale i serwisy edukacyjne kontra firmy


Content

Rekomendowane odpowiedzi

Jak myślicie, czy Google ingeruje ręcznie w ustawianie wyników? Albo czy portale informacyjne, edukacyjne mają jakieś przywileje w stosunku do stron firmowych? Na przykładzie "windykacja" dopiero na czwartym miejscu jest firma. Na pierwszym jest portal edukacyjny należący do tejże firmy, z czego ta firma "paradoksalnie" jest niezadowolona, tzn. już wolałaby aby było odwrotnie ;-) Wiem też firma ta poświęca 5 x więcej czasu i środków na pozycjonowanie firmowej www niż tego portalu. Pomimo tego jest jak jest. Oczywiście z tego portalu wiedzie kilka linków do firmowej www a pomimo tego, sami widzicie.

Czy Google faworyzuje portale w stosunku do firm? Czy mamy szanse prześcignąć te portale (w tym nasz własny), czy jest to z definicji nieosiągalne?

P.S. Można sprawdzić że strona firmowa jest nie mniej bogata w treść niż ten portal a może nawet bardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności