Skocz do zawartości

Pytanie dla prawdziwych twardzieli w temacie :)


Xann

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 48
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Definitywnie reklama.

Jeśli na stronie zamieszczone są tylko informacje o firmie jak dane kontaktowe to pełni ona funkcję reklamową. To tak jakby zadać pytanie czy tradycyjna wizytówka jest reklamą. W moim odniesieniu jest. Na seminarium, gdzie ludzie wymieniają się wizytówkami nawet nie rozmawiając ze sobą zapamiętasz tego który ma ładniejszą. Przez wizytówkę promuje on siebie/firmę. Idąc tym tropem jeśli wizytówka tradycyjna ma tylko dane kontaktowe i strona także to nie można tego samego nie nazwać reklamą. Taka jest moja opinia w tej kwestii.

Xann, teraz już możesz powiedzieć dlaczego takie pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO wszystko zależy jak ta strona firmowa się prezentuje i co ma do przekazania Internaucie.

Dla mnie każda jest reklamą (bo mówimy o firmówkach przecież). Idąc na targi masz lepsze firmy na większych stoiskach(duże rozbudowane witryny) i te małe stoiska(małe, nieatrakcyjne witryny). Każda z nich jednak ma zachęcić klienta do skorzystania z naszej oferty, przekonać do zatelefonowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@michalk nie mogę przed ukazaniem sie materialu Video ale bardzo dobrze prawisz

ps. materiał video jest naprawdę warty poogladania :puknijsie:

W identycznych kategoriach można odebrać założenie tego tematu - czy pytanie i wszystkie odpowiedzi są działaniem marketingowym mającym przyciągnąć osoby do obejrzenia pewnego materiału video, informacją, że będzie materiał video, formą reklamy, czy próbą zdobycia pewnej wiedzy?

Wszystko zależy od konkretnego przypadku i osobistego odbioru - nie można nic uogólniać...

Spółki | Prawo | Sąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każda informacja w dowolnej formie dotycząca firmy jest reklamą i tyle. "Cześć, dawno się nie widzieliśmy, co u Ciebie", "Aaaa zajmuję się kiwaniem gugla" = reklama swoich usług i tyle. Wizytówka, strona www bez względu na jej budowę, szyld na drzwiach - to wszystko pełni fukcję reklamową czyli naganiania klientów do siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak zostało już zauważone, pewne grupy zawodowe, jak na przykład związane z prawem, nie mogą się reklamować. no i chyba te firmy się znają na rzeczy, w takim razie mam pytania:

- z jakiej racji mają szyld informacyjny że tutaj jest kancelaria czy coś

- dlaczego ich dane są w ogólnodostępnych spisach (internet i druk) skoro dane teleadresowe są uznawane za reklamę

- dlatego mają strony internetowe, przecież w porównaniu do samych danych adresowych to reklama pełną parą

jest za dużo za i za dużo przeciw aby jednogłośnie stwierdzić czy jest to reklama czy nie, i chyba to już raczej nie do nas by należało osądzenie jak jest

Wiekowy moderowany katalog firm: BiuroFirm.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak zostało już zauważone, pewne grupy zawodowe, jak na przykład związane z prawem, nie mogą się reklamować. no i chyba te firmy się znają na rzeczy, w takim razie mam pytania:

- z jakiej racji mają szyld informacyjny

- dlaczego ich dane są w ogólnodostępnych spisach (internet i druk)

- dlatego mają strony internetowe

Bo te grupy zawodowe znają się na rzeczy i wiedzą jak naginać prawo do własnych potrzeb :(

Spółki | Prawo | Sąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności