Skocz do zawartości

Pytanie dla prawdziwych twardzieli w temacie :)


Xann

Rekomendowane odpowiedzi

A ja odpowiem moim ulubionym sposobem: to zależy... :)

- zależy co rozumiemy przez słowo reklama

- zależy jak ja rozumiem słowo reklama

- zależy jak ktoś inny odbiera słowo reklama

- zależy jaki rodzaj reklamy

Czy napis TAXI na taksówce to reklama ? Dla jednych tak, dla innych nie :)

Dla tych co lubią na biało i dla tych co na czarno:
logo_ap.jpg godmodelogo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 48
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Odpowiem krótko i zdecydowanie.

Nie każda strona firmowa jest reklamą.

Interpretowanie faktu, że na wizytówce znajdują się dane firmy nie jest dobrym przykładem.

Podam przykład zaprzeczający temu.

Tabliczka informująca - szyld na ścianie budynku gdzie znajduje się firma nie musi być reklamą.

Umieszczenie takiej tabliczki wynika z obowiązku oznakowania siedziby firmy. W przypadku kontroli skarbowej i braku takiej tabliczki zapewne można spodziewać się konwekwencji.

Wielu Adwokatów i Radców posiada stronę internetową. Jednak nie muszą jej posiadania traktować jako reklamę. Adwokaci wręcz mają pewne ograniczenia co do stosowania reklamy swoich usług.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzasadnij!. Napisać Bezedura każdy potrafi.

Nie każda tak jak nie każdy szyld.

Określ także o jakiej interpretacji reklamy mówimy.

To co jest wstanie działąć na klienta czy o przepisach. Jak o przepisach to wskaż te mówiące o tym, że każda strona firmowa jest reklamą.

Jeżeli nie wskażesz jasnych przepisów to mówisz tylko na podstawie działania strony jako wspomaganie decyzji klienta. Nie każda jednak strona działą jak reklama, są takie co działają odpychająco - to też reklama?. Jak tak to proszę o przepis a nie wnioski z kosmosu.

EDYTA

---------

Zapytam więc inaczej.

Szyld na firmie to reklama jak jest ładny i zachęca - jak wpisujecie koszt szyldu w KPIR

Szyld to spełnienie obowiązku oznakowania firmy - jak wpisujecie w KPIR - ja np. jako oznakowanie siedziby firmy a nie jako reklama. Które wynika z obowiązku ustawego.

Narazie wszystkie opinie opierają się o fakt czy coś działa jako reklama czy też nie. Nie wiem także o jaką interpretacje chodzi - postrzegania czy przepisów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szyld kancelarii adwokackiej znajdujący się na ścianie budynku dla kogoś przechodzącego obok stanowi reklamę dla kogoś szukającego tej kancelarii stanowi informacje, jak widać punkt widzienia zalezy od punktu chodzienia :)

Xann Internet Solutions - Tworzenie sklepów internetowych

468x60_5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps. materiał video jest naprawdę warty poogladania

Ktoś już to oglądał? Jeżeli tak to proszę o odnośnik.

Nie każda strona firmowa jest reklamą

Też jestem tego zdania :)

Sprzedam punkty systemu wymiany linków Gotlink.pl i Seomatik.pl

Wystawiam faktury VAT. Zapraszam do kontaktu d.szwaba@gmail.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szyld Kancelrii Adwokackiej to informacja wynikająca z ustawy.

Adwokaci nie mogą stosować sobie dowolnych form. Jak dobrze pamiętam, nie upieram się jednak.

To mają oni jasne wytyczne odnośnie reklamy, szyldu, a nawet kolorystyki.

Mówimy więc jak wnioskuje o odczuciach a te są znów indywidualne.

Mówiąc o przepisach nie znam takiego, który określa każdą stronę firmową jako reklama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy każda strona firmowa to reklama ? hmmm a co mówi definicja reklamy ? https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama przynajmniej według google.

Teraz sami sobie odpowiedzcie czy wizytówka firmy z adresem, kontaktem, kilkoma zdjęciami z biura prezesa i budynku firmy, ale bez żadnego marketingowego bełkotu jakie to firma wspaniałe produkty czy usługi oferuje, to reklama ?

Sklep dla sportowców w którym znajdziesz Odżywki oraz suplementy diety dla sportowców, sprzęt siłowy i fitness oraz akcesoria do sportów walki i treningowe Hurt-Detal. Szybka wysyłka na terenie polski i za granicę.

Sklep producenta sprzętu siłowego, fitness oraz akcesoriów do sportów walki. Wysoka jakość, przystepne ceny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kazda strona to reklama, nawet ta niezaindeksowana. Wtedy będzie sluzyla PR-owo i obslugiwala klientów już pozyskanych (adres www umieszczany na innych nośnikach typu wizytówki, papier firmowy itd)

A to czy adwokaci sie nie reklamuja mozna sprawdzic zapewne:

https://www.google.pl/search?hl=pl&sour...amp;aq=f&oq=

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiąc o przepisach nie znam takiego, który określa każdą stronę firmową jako reklama.

nie wszystko jest w przepisach, dobrze jest zdawać sobie z tego sprawę

ale za to jest takie powiedzenie : Jak Cię widzą tak Cię piszą

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adek

https://209.85.229.132/search?q=cache:3Dt3d...=clnk&gl=pl

Poczytaj zatem. Nie wszystko w przepisach musi być intepretowane jako reklama, może to być informacja.

Dlatego też napisałem, odczucie czy coś jest reklamą czy nie to kwestia indywidualna.

Oczywiście strona firmowa pozwala na przekaz marketingowy jednak nie każda spełnia tą formę.

Czy zatem strona firmowa w domenie .tel jest na pewno reklamą czy informacją. To oczywiście do osób znających bliżej idee domeny .tel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności