Skocz do zawartości

proste pytanie - przenosiny forum

ivaho

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

moj problem polega na tym, ze chcialbym przeniesc forum na nowy serwer, stworzylem odpowiednie bazy mysql na nowym serwerze i rpzerzucilem pliki jednak nadal cos nie gralo, forum sie nie pokazywalo.

Zainstalowalem wiec od nowa forum na nowym hostingu, okazalo sie ze wszystko gra.

Jednak wersja plikow ktora kiedys przegralem jest stara, i chcialbym miec jak najbardziej aktualna. Przegralem wiec wszystkie aktualne pliki ze starego serwera na nowy z wyjatkiem settings.php

Jednak forum jest ciagle nieaktualne.

W jakim pliku sa zawarte wszelkie nowe posty i userzy?

Czy to ma cos wspolnego z plikiem sql?

Jak moge rozwiazac swoj problem? (zaznaczam ze jestem zielony :) )

Dziekuje

Prawie każdy skrypt forum na swojej stronie ma opisane jak rzenieść je na nowy serwer więc poszukaj na supporcie tego skryptu.

Także większość for ma plik configure.php i jego trzeba wyedytować do obecnych ustawień na serwerze.

A tak na marginesie to poco by była baza danych jak nie było by ta m nic przechowywane. Są tam wszystkie posty, konta uzytkowaników itp.

gry komputerowe - kup pan grę

moja kopia:) - google do roboty :P

katalog stron - musisz tam być

Jak mozna wyczytac z mojego postu podejmowalem proby przeniesienia forum, rzecz nie jest wcale latwa dla zielonego, tym bardziej ze support o ktorym wspominasz jest po angielsku, moj skrypt posiada plik settings.php, jesli bys rozumial moj problem wiedzialbys ze moje forum dziala, wiec to nie jest kwestia kongfiguracji config czy configure, tylko update plikow.

Ale... nie napisałeś co to za forum, więc jak mamy Ci pomóc?

Jeżeli to jest standardowe phpBB2, to przenoszenie wygląda tak:

+ kopiujesz wszystkie pliki z folderu phpBB2 ze starego serwa na nowy

+ zgrywasz całą zawartość starej bazy i wgrywasz na nowy serwer

+ zmieniasz zawartość configure.php na nowe ustawienia