Skocz do zawartości

Dlaczego nie zlecać pozycjonowania pozycjonerowi


Xann

Rekomendowane odpowiedzi

Ogladajac to video mam wrazenie jakbym czytal wskazowki google dla webmasterow ;)

Poza tym koles twierdzi ze tylko on jeden, on jedyny w Polsce tak naprawde zna sie na SEO, a reszta to ciemnota tylko wyciagajaca kase od klientow. Tylko on jeden bada slowa kluczowe, tylko on jeden bada konwersje i tylko on samym contentem sprawi ze np sklep internetowy bedzie zarabial duza kase...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Wg mnie to wizjoner ;)

To tak jakby opowiadać, jaki to Świat byłby piękny bez wojen i przemocy. Każdy rozsądny się z tym zgodzi, tyle że puki co to między bajki dla malutkich dzieci można wsadzić.

No a z tymi oponami to jak kulą w płot.

Fotografia to świetne hobby - to trzyma mnie przy życiu
FOTOseoPL - tematyczny katalog dobrych stron o fotografii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę się mieszał w dyskusję, bo nie czuję się na tyle kompetentny. Odniosę się jedynie do przykładu frazy 'opony'.

Szukając zimówek dla siebie i taty znalazłem firmę z fajną ofertą oddaloną 70km od domu. Po kalkulacji kosztów okazało się, że pomimo iż będę musiał zrobić 140km to opłaca się pojechać, bo wychodzi taniej niż w sklepach w okolicy. Tak więc pojechałem i zostawiłem tam jakieś 1500zł. Później kilkukrotnie polecałem tą firmę znajomym. Myślę, że ja i moi znajomi kupiliśmy w sumie produktów za 5000zł. I wiem, że kiedy będę musiał kupować kolejne opony ta firma będzie pierwszą której ofertę sprawdzę. A to wszystko, dzięki temu, że nie była pozycjonowana tylko na frazy lokalne.

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na prezentacji wystarczy opowiadać, nie ważne czy dobrze czy źle - zawsze się to dobrze sprzeda ;)

A w wyszukiwarce juz nie mozna głupot robić - ponieważ niczego sie nie sprzeda.

Taka jest różnica pomiędzy opowiadaniem o SEO a zajmowaniem się zawodowo SEO.

Obecnie bardzo łatwo się zarabia pieniądze opowiadając jak można zarobić pieniądze. Takie jest moje zdanie o wiekszości tych prezentacji. Bo nie wierze aby ktoś kto całe życie pracował na pozycje w wyszukiwarce i obecnie jest właśnie na wysokich pozycjach (czyli musi byc w tym dobry) aby sprzedał tą więdzę tak łatwo ;)

Raczej się z Twoim poglądem nie zgodzę. Można by to przyrównać do autorów książek wszelakiej maści czy też ludzi prowadzących szkolenia - wg. Twojej tezy wszyscy Ci ludzie nie są specami bo sprzedają swoją wiedzę tak łatwo.

rankhouse-logo-top1.png

Pozycjonowanie stron Katowice - www.rankhouse.pl
tel.: 32 307 07 03 / mob.: +48 533 336 613

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fikas: Nie znam branży opon, to co napisałem było czysto logicznym myśleniem z mojej strony, tak jak trafnie zauważył Ptaq w branży usług pogrzebowych już taki model promocji się nie sprawdzi. Trzeba też cały czas patrzeć na koszty pozycjonowania, czy dana firma jest w stanie zapłacić kilkadziesiąt tyś rocznie za pozycjonowanie. Najlepszym wyjściem w takiej sytuacji jest pozycjonowanie się na frazę niszową z nazwą miasta, stopniowo będziemy pozyskiwać fundusze na trudniejsze frazy, logiczne. Taki model właśnie bym zaproponował klientowi i z pewnością niebyła by to współpraca na 12 miesięcy. Toffic fajnie zauważył że prowadzący wykład to wizjoner ;)

Sklep z elementami do balustrad ze stali nierdzewnej - https://homeno.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej się z Twoim poglądem nie zgodzę. Można by to przyrównać do autorów książek wszelakiej maści
Nie wszelakiej masci. Nie wrzucaj wszystkiego do jednego worka. Czy znasz dobrą książkę o pozycjonowaniu?

Takie prezentacje sprzedaje się ludziom, ktorzy mają zerowe pojęcie o pozycjonowaniu i łykną wszystko co im sie powie.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowana większość ludzi zajmujących się SEO/SEM wie, że każda sytuacja u klienta jest indywidualna, 10 klientów pod tą samą frazę będzie się inaczej pozycjonowało bo ich strony mają różne parametry, jedna jest portalem druga wizytówką flash oraz cały szereg istotnych parametrów.

Podsumowując informacje z SILESIA SEM wato zobaczyć obie prezentacje, pierwsza nie dość ze merytoryczna to jeszcze jak powinna wyglądać profesjonalnie przeprowadzona prezentacja, druga jak się można spalić gdy wrzucimy wszystko do jednego worka.

Panie i Panowie nie wrzuca się całego seo/sem i wszystkich pozycjonerów do jednego wora bo tak jak wcześniej pisałem każda sytuacja tu jest indywidualna.

W SEO nie ma mega wyjadaczy czy guru w temacie, (no oprócz teoretyków to fakt) , sam od 5 lat się ciągle edukuje, ciągle prowadze testy, ciągle mam nierozwiązane zagadki w serpach ciągle prowadzę dyskusję z innymi starym wyjadaczami ale nigdy przenigdy bym nie powiedział ze inni gó**o wiedzią bo w du**e byli.

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności