Skocz do zawartości

Jak AOL "dba" o swoich klientów


ARES

Rekomendowane odpowiedzi

Normalka bym powiedział.. jeśli do kogoś dzwoniła Pani z biur obsługi sieci komórkowej to sam wie co to znaczy. Ja ostatnio przez ponad 5 minut tłumaczyłem, że na pewno nie chcę dodatkowego pakietu minut.

A przesadą była Pani z ubezpieczalni w której kiedyś miałem ubezpieczony samochód. Zadzwoniła oferując mi ubezpieczenie na życie. Po 10minutach kulturalnej rozmowy i odmawiania, Pani stwierdziła, że jestem cham, bo nie dbam o swoją rodzinę i że pewnie jestem taki, że chciałbym żeby moja rodzina mieszkała na bruku po mojej śmierci - ogólnie jestem nieczuły bydlak :) nic nie dały argumenty, że ja nawet nie mam póki co rodziny (w sensie nie założyłem własnej) ;)

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności