Skocz do zawartości

prośba o pomoc

unicar1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zrobiłem jakiś czas temu stronę internetową którą próbowałem zoptymalizować pod google.

Proszę Was czyli osoby znające się na pozycjonowaniu o popatrzenie na moją www i podpowiedzenie mi czy jest ona faktycznie dobrze zrobione oraz co ewentualnie mogłbym poprawić.

Z góry mowie że nie mam niestety funduszy na to aby pozycjonować ją przez jakąś firmę.

Jestem samoukiem i chciałbym poszerzyć swoją wiedzę na temat seo i optymalizacji mojej strony.

Z góry dziękuję za zainteresowanie :unknw:

Adres www:

www.unicar.krakow.pl

Do strony prowadzi mało linków. Zły układ na stronie, jakikolwiek tekst jest widoczny dopiero po przewinięciu w dół. Nigdy w anchory nie wrzucaj słów typu więcej, zobacz, klik itd.

Głodne dzieci, pomóż im, wystarczy kilka kliknięć. Optymalizacja strony za darmo.

Kiedyś miałem czas na wszystko, w ogóle masę wolnego czasu... później zająłem się pozycjonowaniem :D

Mój blog seo. Zapraszam do dyskusji.

Do strony prowadzi mało linków.

po czym to wnioskujesz ?? znam strony, majace znacznie mniej linkow bedace w top 3 na duzo ciezsze frazy - nie przygladalem sie jakosci, jedynie ilosci

kluczowe anchory nie powinny miec daty a jedynie slowa kluczowe

Nigdy w anchory nie wrzucaj słów typu więcej, zobacz, klik itd.

powiedz mi jeszcze jak rozwiazac to "czytaj wiecej" to dam ci zloty medal :D - mozna pomyslec o nofollow - to chyba najrozsadniejsze wyjscie - czasami nie da sie tego uniknac :)

Np.

czytaj więcej => szerzej o capoierze itd.

Głodne dzieci, pomóż im, wystarczy kilka kliknięć. Optymalizacja strony za darmo.

Kiedyś miałem czas na wszystko, w ogóle masę wolnego czasu... później zająłem się pozycjonowaniem :D

Mój blog seo. Zapraszam do dyskusji.