Skocz do zawartości

[mysql] Serwer mysql z mozliwoscia laczenia sie z zewnatrz

burzam

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie,

moja firma poszukuje providera, ktory mi cos takiego udostepni

musi byc :

- stabilny

- profesjonalny

- miec mozliwosc polaczenia sie z baza z innych serwerow

Czy ktos z Was na cos takiego sie natknal ? Czy jakas firma hostingowa prowadzi takie uslugi ?

Szukam juz od dawna.

Zaplacimy.

peace

Generalnie wiekszosc hostow majacych mysql ma mozliwosc lączenie sie z zewnatrz.

Wszystko zalezy do jakich celow ma to slozyc, jak duza pewnosc polaczenia jest potrzebna, co ma na tym chodzic...

Czy ten temat ma zwiazek z bazą lokalną w poprzednim temacie !? to jakas alternatywa !? Sadze, ze jak bedziesz to mial u siebie to lepiej na tym wyjdziesz... (bezpieczenstwo danych).

tak jak najbardziej, ma to zwiazek z bezposrednim tematem - szukam alternatywy

jestem programista a nie administratorem, niestety musze robic za tego drugiego - postawilem linuxa

ale ni cholery nie moge udostepnic bazy danych na zewnatrz

taki serwer o ktorym pisalem ma swoje plusy ale i minusy..

mamy siec sklepow internetowych na roznych serwerach, koncze wlasnie pisac system obslugi tych zamowien i kontaktow z klientami - taki bardzo rozwiniety crm - z mailingiem, powiadamianiem itp.

potrzebuje jednej bazy danych, zeby stworzyc centrum danych - ktore bedzie obslugiwane przez CRM`a i jednoczesnie poszczegolne sklepy beda dodawac do jego bazy zamowienia

problem wynika raczej ze specyfikacji sklepow

nie mozemy ich trzymac na jednym serwerze - bo nasze pozycjonowanie polecialoby na leb na szyje - a jestesmy bardzo wysoko na kilkadziesiat - kilkaset SK

wiekszosc firm hostingowych udostepnia polaczenie z zewnatrz = fakt

ale jest ono maksymalnie ograniczone np do ilosci polaczen lub przeslanych danych

do tej pory nie spotkalem sie z profesjonalnym, komercyjnym serwerem oferujacym sama baze danych (nie liczac serwerow dedykowanych)