Skocz do zawartości

Feedback


Maximus Marius

Rekomendowane odpowiedzi

Co będą myśleć klienci jak wbudują w stronę taki prosty system zbierania informacji zwrotnej od klientów.

Czy ktokolwiek wypełnia tego typu formularze ?

Chciałbym zadać klientom proste pytanie:

- czy strona spełnia ich oczekiwania, czy znaleźli to czego szukali

- czy im sie wygląd podoba

- co by zmienili

Działało by to tak:

1) Użytkownik wchodzi na dowolną stronę

2) Wyświetlam mu przez 5s jakiś komunikat np. ze strzałką która wskazuje gdzie jest przycisk "Wyraź swoją opinię"

(coś a'la reklama na onet albo gazeta.pl które są dość duże ale po chwili znikaja )

3) Użytkownik ogląda dalej stronę i w dowolnym momencie może wypełnić formularz z opinią. Aby przycisk "Wyraź swoją opinię" był lepiej widoczny mógłby np. jakoś tam się przypominać (np. za pomocą drżenia, albo zmieniał by czasami kolor, z jednej strony widoczne a nie denerwujące )

Taka dość nachalna metoda, bo nie dało by sie tego nie zauważyć, ciekawe tylko czy skuteczna by była ?

Ktokolwiek z was zbiera jakieś opinie od osób oglądających strony ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z moich obserwacji wynika ze w feedback pisza osoby z roznymi problemami czy pytaniami zupelnie niezwiazanymi ze sprawami technicznymi strony, raczej traktuja cie jak eksperta i pisza o porade lub ogolnie spoko strona pozdro

natomiast ankiety caly czas widoczne w menu daja pewne wyobrazenie o oczekiwaniach, chociaz ogolnie to wypelnia je mniej niz 0,1% odwiedzajacych wiec to nie jest obiektywne zrodlo danych

JA: Miał Pan już nie pisać - tak trudno to zrozumieć, nie życzę sobie już od Pana maili

KLIENT: to po co Pan odpisuje? lubi Pan miec pewnie ostatnie zdanie ..ja również

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczyłem sobie sugester.pl

I mniej więcej o to chodzi, ale teraz jest pytanie: na ile można modyfikować interfejs ? bo ja mam angielską stronę to jak tam wyskoczy po polsku to będzie trochę D..A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można zachęcić użytkowników do wypełniania ankiet oferując np. dostęp do specjalnej sekcji/artykułu/e-booka czy dając jakieś punkty po wysłaniu formularza. Powinno to znacznie podwyższyć efektywność.

Bardzo płatny katalog stron oparty na WordPressie.


Naukowo o kulturystyce i fitness w serwisie FitnessLab.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności