Skocz do zawartości

Ile zarabiasz w internecie?

takun

Zarabianie na programach partnerskich  

279 użytkowników zagłosowało

1. 1. Ile zarabiasz w internecie za pomocą programów partnerskich na miesiąc?

• mniej niż 50 zł
      31
    • 50-200zł
      17
    • 200-500zł
      12
    • 500-1000zł
      14
    • 1000-2000zł
      12
    • 2000-5000zł
      23
    • 5000-10 000zł
      11
    • powyżej 10 000zł
      17

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie na forum strasznie lockerz sie reklamuja, musisz sprobowac - bo widocznie warto

Bo to polega na tym, by nabić w butelkę jak największą liczbę użyszkodników...

Ile zarabiasz w internecie za pomocą programów partnerskich na miesiąc?

A gdzie jest opcja "Nie korzystam z PP"?

żaden przedział się jakoś nie wybija.
Dlatego że internet nie jest jakiś wyjątkowy. Tak jak wszędzie, znajdą się tacy co zarabiają mało, ale i tacy co zarabiają dużo.

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

Przyznam że jestem zaskoczony tą ankietą. Zapewne osoby które zobaczyły wyniki bez głosu zaliczają się do tych którzy zarabiają poniżej 50 zł lub nic, lub są w fazie inwestycji. Ale to co mnie zaskoczyło to ilość osób powyżej 10 tyś zł. Zastanawia mnie czy to jest realny wynik, niemniej jednak ankieta wypada pozytywnie :wacko:

Jasne że realny :)

Znam człowieka co z samego adsensa klepie 10-11k miesięcznie :)

Ma zwykłe konto adsense, czy jakaś specjalna umowa z Google, słyszałem że są konta premium, ale zupełnie nie wiem co to jest i na jakich zasadach można stać się właścicielem takiego konta. Może ktoś wie?

słyszałem że są konta premium, ale zupełnie nie wiem co to jest i na jakich zasadach można stać się właścicielem takiego konta.
Raczej nie sa osiagalne dla zwyklego smiertelnika :) Konta specjalne maja duze serwisy typu wp, onet, gazeta.pl.