Skocz do zawartości

Spadek strony po zamieszaniu z przekierowaniem

AlienGirl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Bardzo proszę o pomoc, o radę. Jestem amatorem w pozycjonowaniu i nie wiem jak sobie radzić w poniższej sytuacji, a sprawa jest dla mnie ogromnie ważna. Z góry ogromne dzięki.

Niedawno pisałam, że mieliśmy zagwozdke z domeną

1. Mieliśmy domene .com/pl (domena .com i wersja językowa /pl a nie domena .com.pl ) i z PR2 i ładnie siedziała na topie w googlu dla swoich słów kluczowych (niszowe słowa, mala konkurencja)

2. Zmienili nam domene na .pl (w starej com/pl dali przekierowanie na nową)

3. Google szybko zaindeksował .pl i wywindował dość wysoko, zamieniając część wpisów .com/pl na .pl (czyli myśle że dotarło do niego, że zmieniamy domene)

3. Po tygodniu wróciliśmy na domenę .com/pl (już nie włączyli przekierowania z .pl na com/pl co myśle, że był duzy błąd)

4. Teraz domena .com/pl jest dużo niżej niż była przed zamianą i co dziwne google pozycjonuje wyżej zaledwie 3 podstrony, a strony głównej praktycznie nie widać ( a wcześniej była najwyżej). PR nadal 2

5. Podstrony z .pl nadal siedzą na tyłach w wyszukiwaniach googla (prowadząc donikąd - bo nie ma przekierowania)

I teraz zastanawiam się co robić. Czy google wywinduje .com/pl z powrotem na swoje wcześniejsze miejsca? Ile to potrwa? Staram się ją podlinkować, pisze presells z anchorami, ale jak na razie efektu brak. Ta cała zamiana strąciła nas z pozycji i tracimy klientów. Co mamy robić? A może utrata pozycji jest spowodowana innymi czynnikami?

Po pierwsze trzeba czekać.

Po drugie jakiego typu przekierowanie użyłeś.

Po trzecie podaj adres domen

Polskie wsparcie serwerowe i komputerowe - Outsourcing IT, instalacje smarthome i sieci komputerowe. Poznaj nasz Blog z nowinkami IT oraz najlepsze darmowe oprogramowanie RustDesk do zdalnego dostępu.