Skocz do zawartości

Studia podyplomowe i praca

milkus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od października tego roku rozpocząłem studia podyplomowe (kwalifikacyjne dla nauczycieli, bez przygotowania pedagogicznego). Studiuję zaocznie, zjazdy odbywają się co dwa tygodnie.

Jakiś tydzień po rozpoczęciu studiów, zadzwonili do mnie z carrefoura, z propozycją pracy (jakiś rok temu składałem tam podanie). Zgłosiłem się na rozmowę kwalifikacyjną i wszystko by było pięknie, gdyby nie studia i praktyki w szkole (150 godzin) jakie muszę odbyć w następnym semestrze. Na rozmowie mi podziękowano i oznajmiono, że będą przetrzymywali moje podanie i zgłoszą się, gdy zakończę praktyki. Więc byłem już pewien, że nie dostanę tej pracy przed zakończeniem praktyk.

Jednak ku mojemu zdziwieniu, po kilku dniach otrzymałem telefon, że chętnie mnie zatrudnią na okres 3 miesięcy, czyli do czasu rozpoczęcia praktyk.

Skierowali mnie na badania lekarskie i wszystko jest ok, czyli jestem zdolny do wykonywania pracy na stanowisku pracownik sklepu junior na dziale AGD RTV (audio-video). We wtorek (17 listopada) jadę na szkolenie.

Jednak teraz jest problem, ponieważ dowiedziałem się, że ustalono mi w grafiku pracy, pracę na sobotę i nocki w niedzielę. Na rozmowie kwalifikacyjnej, zapewniano mnie, że ze studiami nie będzie problemu i da się to załatwić. Ale teraz gdy poinformowałem o studiach i o tym, że w dni, w które odbywają się zajęcia muszę mieć wolne na naukę, ale zaczynają kręcić nosem.

Nie podpisałem jeszcze z nimi umowę o pracę, a na samą pracę zgodziłem się tylko dlatego, aby szybko uzbierać na pozostałe 2 semestry i ubezpieczenie OC samochodu. Jednak i bez niej dał bym sobie radę, dalej działając w SEM.

Nie ma też możliwości, abym nie był obecny na którymś ze zjazdów, gdyż zajęcia są tak ułożone, że jeden dzień opuszczenia zajęć, może oznaczać 50% nieobecności na danym przedmiocie, co nie daje podstaw do zaliczenia przedmiotu.