Skocz do zawartości

Synergia działań SEM i social services


seomiec

Rekomendowane odpowiedzi

Wg najnowszych badań skuteczność kampanii promocyjnych wzrasta nawet o 40% jeżeli działania prowadzone są zarówno w wyszukiwarkach internetowych i na serwisach społecznościowych. Badania przeprowadzone przez conScore, GroupM i M80 wykazują, że internauci znacznie lepiej zapamiętują markę, jeżeli zetkną się z nią w obu typach serwisów internetowych.

O 1/5 wzrosła liczba zapytań w wyszukiwarkach dotyczących kampanii badanych marek, gdy internauci zapoznali się również z informacjami o brandzie za pośrednictwem zbieżnych z marką i branżą mediów społecznościowych.

Poza tym promocja zarówno w wyszukiwarkach jak i w sieciach powodowała wzrost wskaźników CTR-w prowadzonych kampaniach SEM o połowę.

Więcej info na:

https://webhosting.pl/Wspolpraca.wyszukiwar...niejsza.reklame

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po primo to temat powinien być w dziale "Sieciowy marketing i e-biznes". Po drugie primo to oczywiste i raczej nie jest to odkrywcze że jeśli pokazuje się markę w większej ilości mediów to jest ona lepiej zapamiętywana. No i po primo ultimo, uważam że samo CTR to nie wszystko, bo jeśli ma to być click bez przyczyny i ma tylko wzrosnąć wskaźnik odrzuceń to podziękuję.

Dla np. e-sklepów nie tylko wejścia sie liczą ale i to co zrobi user - kupi jakiś towar. Skoro taki czy inny sklep ma być bardziej zapamiętywany to wiadome że większa podaż reklamy odbije się echem - ale na to potrzeba o wiele więcej $ - bo przeciez o to w tym wszystkim chodzi :)

..:: Strony WWW ::....:: Nowe technologie ::....:: Hurtownie ::....:: Reszte znajdziesz w google.pl ::..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile 4-5 lat temu SEO/SEM było innowacyjną i zarazem niszową formą reklamy, teraz jest normą. Teraz mamy (uzasadnioną!) modę na eVideo, społeczności, WOMM - i to będą najbardziej dynamicznie rozwijające się nisze.

Zwrócę Wam jeszcze uwagę na to, że źródła klientów trzeba dywersyfikować, w tym nie zapominając o klasycznym pozyskiwaniu klienta; niektórzy do tego stopnia "rzucają się" w wir SEO/SEM, że w wypadku porażki są skazani na zamknięcie firmy.

Pozdrawiam, J.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności