Skocz do zawartości

Strona firmowa, blog, słowa kluczowe.

aboo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jest to mój pierwszy post na jakimkolwiek forum dotyczącym optymalizacji oraz pozycjonowania, pomimo tego, że czytam was od ponad roku. Przez ostatnie kilka miesięcy starałem się "zrozumieć" zasadę działania "robotów" google, jednak chyba nie do końca mi się to udało. Sytuacja wygląda następująco, kilka miesięcy temu wystartowałem z własną firmą informatyczną świadczącą usługi z zakresu projektowania / instalacji / konfiguracji sieci oraz systemów komputerowych. Zależy mi na tym, żeby w perspektywie 3-4 miesięcy zacząć pozyskiwać pierwszych klientów za pośrednictwem internetu. To oznacza konieczność pozycjonowania - dobrego pozycjonowania, na którym nie znam się najlepiej. Jednak na podstawie analizy stron konkurencji oraz podpowiadaczki od Google Adwords, znalazłem słowa kluczowe na które chciałbym pozycjonować stronę. Lista poniżej ( w prawej kolumnie liczba zapytań w miesiącu na dane słowo kluczowe - tak podpowiada adwords ??? )

opieka informatyczna firm 30

obsługa informatyczna 18100

sieci komputerowe 40500

opieka informatyczna 8100

usługi informatyczne 40500

outsourcing IT 14 800

firmy komputerowe 5400

firma informatyczna 8100

firma komputerowa 4400

instalacja sieci komputerowych 60

pogotowie komputerowe 27100

outsoucing informatyczny 2900

sieci bezprzewodowe 8100

sieci komputerowe 40500

oprogramowanie dla firm 14800

obsługa informatyczna firm 6600

usługi IT 2900

rozwiązania informatyczne 720

systemy informatyczne 27100

firmy informatyczne 6500

usługi komputerowe 6600

administracja sieci 1300

doradztwo informatyczne 1300

kompleksowa obsługa informatyczna 50

polityka bezpieczeństwa 9900

Zależy mi na tym, żeby ugryźć kawałeczek torciku, czyli mieć powyżej 50-100 wejść na stronę przez powyższe słowa kluczowe.

Teraz coś o stronie:

Adres: www.aboo.pl

- Joomla

- Proste inki działają przy pomocy pluginu sh404SEF