Skocz do zawartości

Pytanie do moda


Stwor

Rekomendowane odpowiedzi

Czy można tu zamiescić grafikę do ocenienia bo nie wiem czy ludziom sie spodoba. A jak nie to gdzie na tym forum. Moze czas zrobić nowy dział ??

niezaleznosc-finansowa.pl - czasami coś napiszę

Hippos - Katalog stron PREMIUM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzieki ale mam na serwerze :D

baner

Kolory źle ustawiłem Image Ready 7.0 CE. to poprawie

Ale mam takie pytanie jeszcze czy dobre by było jeszcze następne z takimi napisami:

- pozycjonowanie za darmo ( po onecie)

- czy adres mojej strony ?

Co lepsze ?? i co bardziej wam by się podobało.

niezaleznosc-finansowa.pl - czasami coś napiszę

Hippos - Katalog stron PREMIUM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli o mnie chodzi, to im agresywniej miga mi banner, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że w niego kliknę.

Graficznie jest dość "po prostu"; biały pasek po prawej za każdym razem ma inną szerokość.

La Palma tu żyję.

Strony www, ilustracja to robię.

Link Vault jest spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAk dla mnie to nie jest wolno :D :D

Też racje z tym baiłym paskiem <hehe>

EDIT: To jest mój 7 baner który robie :0 nie jestem grafikiem, ale w końcu trzeba znać podstawy

niezaleznosc-finansowa.pl - czasami coś napiszę

Hippos - Katalog stron PREMIUM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli o mnie chodzi to zdecydowanie za szybko on "miga". Pozatym oprócz zmiennej szerokości paska, popraw pozycję wszystkich log wyszukiwarek, bo logo google nie jest zbytnio na środku.

 Ratownik medyczny o swojej pasji, pracy i nie tylko polskim ratownictwie medycznym. Prowadzi także szkolenia z pierwszej pomocy i projektuje koszulki ratownictwo medyczne dla ratowników, pielęgniarek i innych medycznych specjalistów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie za dobrze: lewe oko leci w lewo, prawe w prawo próbując złapać sens przekazu.

te napisy mogłyby przemieszczać się bardziej harmonijnie... np yahoo pojawia sie teraz max z prawej a potem kosmiczny skok i onet na lewej krawędzi. a równocześnie ruchy na prawej... ja nie śpie 40 godzin to może i percepcja nie ta, ale całość do zmiany :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli o mnie chodzi, to im agresywniej miga mi banner, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że w niego kliknę..

tez mam takie zdanie...

Na dokładkę powiem, że ruch jako lepiej dostrzegalny totalnie ogłupia.. Mam takiego jednego 'dziwoląga' (bo az trudno nazwac go pracownikiem :( ), który siedzi i 'glapi' się w monitor szukając... LINKA, ktory niestety nie byl migającym banerem i z 50cm nie mogł go dostrzec. Stojąc za jego plecami (kolo 1 metr dalej mając głowę) patrze na ten link i czekam tak 15 sekund (martwej ciszy) az on go zobaczy... i wiecie.. NIE ZOBACZYŁ , nie dziwne, ze tyle wypalam...

Baner to baner a nie migawka wszystkiego. Pozwol bym ja i inni zdazyli go przynajmniej przeczytac ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zero3 zauważył, że logo firm sobie skaczą - dodam, że każde logo ma "pole ochronne" - czyli odstęp między logo a innym elementem graficznym - trochę wątpię żeby Google miało taki odstęp górny ... ;-)

I jeszcze trochę z przymrużeniem oka ;-) nie wiedziałem, że Google wyprodukowało w odcieniach szarości swoje logo :(

A poważniej - może nie wiesz że zanim wykorzystasz czyjeś logo - musisz o to poprosić daną firmę.

Znam przypadki że za wykorzystanie logo "pewnej polskiej firmy telekomunikacyjnej" - sprawa poleciała prawie do sądu (były przeprosiny, podpisywanie papierków "że więcej nie będę a jak zrobię to zapłacę tyle i tyle ..." Dodam - strona nie była komercyjna.

Ale nawet - jeśli już postarasz się o to i dana firma pozwoli - to kolory muszą być dokładnie takie same jak firma ci wyśle w opisie. Pola ochronne - dokładnie nie mniej niż w opisie, dane logo nie może się znaleźć obok logo tej a tej firmy konkurencyjnej itd.

Czym większa firma - tym więcej stron takiego opisu - np. M$ ma dokument - chyba 10 stron (nie pamiętam dokładnie - ale - sporo papieru)

I czym większa firma - tym większą pianę biją o "poprawne wykorzystanie logo". W końcu - logo to wyznacznik marki - a marka - to wyznacznik pieniądza dla firmy (tak w skrócie ;-) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności