Skocz do zawartości

refferal a cpc w analytics


robert.krs

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli jest pokazywane jako cpc to musiało zostać odpowiednio otagowane np wedlug takiego schematu: https://www.ittechnology.us/google-analytic...ii-reklamowych/

Blog - marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, SEO, SEM, Usability

Darmowe kursy do pobrania: Google AdWords, zaktualizowany kurs Google Analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest pokazywane jako cpc to musiało zostać odpowiednio otagowane np wedlug takiego schematu: https://www.ittechnology.us/google-analytic...ii-reklamowych/

No tak ale wyświetla się prawidłowo czyli zliczane są cpc z porównywarek na sklepie do którego tylko ja mam dostęp a ja tego na pewno nie robiłem. W każdym razie zlicza prawidłowo więc tu nie wnikam.

Problem dotyczy innego sklepu gdzie dostęp do analytics mają również firmy zajmujące się pozycjonowaniem itd. Otóż w tym sklepie nie dość że ruch jest widoczny jako refferal to jeszcze wskaźnik konwersji na sprzedaż wynosi 0 dla wszystkich porównywarek a wiem na 100% że tak nie jest bo sklep jest wyposażony w narzędzie które pokazuje skąd pochodzi zamówienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności