Skocz do zawartości

Co dalej? / Web Adderek

pmrozik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszytkich!

Jestem nowy w temacie SEO, ale sam temat mnie bardzo bawi w pozytywnym tego słowa znaczeniu.

Pod koniec października założyłem nową stronkę swojej działalności. Plan był troszeczke inny, zarówno odnośnie strony jak i SEO, ale byłem zmuszony do zrobienia wszystkiego szybciej niż zamierzałem i w tej chwili cały czas staram się wprowadzić poprawki.

A więc jestem tutaj żeby nauczyć się więcej o optymalizacji stron, żeby dowiedzieć się czegoś o swoich dotychczasowych staraniach od bardziej doświadczonych użytkowników, żeby dowiedzieć się o Web Adderku ponieważ mam z nim pewien problem, i spytać o literaturę SEO. A więc zaczynamy:

1. Udało mi się wypozycjonować stronę na następujących miejscach przy danych słowach kluczowych:

z tych lepszych:

angielski dla pilotów: 13

lekcje angielskiego: 11

indywidualne lekcje angielskiego: 3

z tych gorszych:

angielski z dojazdem: 126

angielski z dojazdem warszawa: 80

PageRank: 1

Co sugerujecie żebym zrobił by podnieść ranking angielskiego z dojazdem i jak wspiąc się na samą góre przy lekcjach angielskiego i przy indywidualnych lekcjach angielskiego?

2.Sugestie co do narzędzi/metod

W tej chwili korzystam z następujących narzędzi:

a. Google Analytics

b. Google Webmaster Tools

c. SeoToolbar

d. Adderek WebMini (nie działający)

Czy jest jeszcze coś z czego powinienem korzystać?

3. Adderek WebMini

Adderek sam nie daje rady ściągnąć tagów z mojej strony, a ręczne wpisy też nie dają żadnego efektu.

Dostaję takiego maila:

Niekompletne dane dla wpisu

Witaj edutainment,

Nie powiodła się próba pobrania danych META ze strony https://www.edutainment.pl co uniemożliwia dodawanie jej do naszych katalogów. Proszę sprawdzić poprawność dodanego wpisu oraz znaczników META na podanej stronie.

Pozdrawiamy,e-Weblink.com

Stało się to już dwa razy.