Skocz do zawartości

Gdzie najlepiej rozpocząć przygodę z SWL?

boddah

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kolega Mastercobra pokazał, że można zakładać dziesiątki tematów, to mam nadzieję, że mój jedynak nikogo nie obrazi ;)

Otóż w czym rzecz - mam do wykorzystania bazę kilkuset artykułów (ich tematyka nie jest zbieżna z tematyką strony pozycjonowanej, więc zaplecze tematyczne nie wchodzi w grę), które chce wykorzystać pod zaplecze na SWL. Gdzie najlepiej rozpocząć swoją przygodę z SWL i który system najmniej naraża na bana od G ?

Raczej interesują mnie systemy rotacyjne, którymi bym mógł dopalać wpisy w katalogach/preclach.

Skoro masz dużą bazę do wykorzystania i chcesz to wykorzystać na SWLe to spróbuj we wszystkich. Po jakimś czasie sam się dowiesz w którym "Ci najlepiej".

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

Przygodę ;)

Najlepiej wcale....

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Najlepiej nigdy nie zaczynać, ale ... jak już chcesz zaczynać to zacznij od przewertowania tematów z działu: Systemy Wymiany Linków, jest tego trochę, ale nikt za Ciebie tego nie zrobi. Jak to przeczytasz zdecyduj, który Ci bedzie odpowiadał.

Ktory system najmniej naraża na bana? Ten, ktorego nie stosujesz ;)

- Reklama -

Podatki we Wrocławiu: biuro podatkowe wrocław

Miejscówa do parkowania przy Okęciu: parking okęcie

Ktory system najmniej naraża na bana? Ten, ktorego nie stosujesz
;)

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

...Gdzie najlepiej rozpocząć swoją przygodę z SWL i który system najmniej naraża na bana od G ?