Skocz do zawartości

PR 1 i co dalej?

brasi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam prowadzę niewielkie forum na phpbb3, piszę niewielkie ponieważ ma nie więcej niż 1000postów. W temacie pozycjonowania jestem laikiem. Domena ma ~7 miesięcy.

Od tego czasu forum dodałem do około 400stu katalogów, na 2 forach z około 2500 postów link do mojego forum jest umieszczony w stopce, dodatkowo na kilku forach na których jestem zarejestrowany i posiadam od kilkuset do 4tysięcy postów umieściłem link w sygnaturze. Wszystkie linki są pod jednakowym anchorem.

Forum w obecnej chwili posiada PR1 ale chciałbym uzyskać co najmniej stałe PR2/3. W związku z czym mam kilka pytań jak dalej pozycjonować forum?

Dodatkowo jak już jestem pozwolę sobie zadać kilka pytań:

1. Nie potrafię zrobić samodzielnie mapy strony, dlatego korzystam z generatora online, niestety ma on ograniczenie do 500linków, mapę strony dodaje przez narzędzie webmastera i niestety indeksowane jest tylko około 140adresów? Co na to poradzić?

2. Na jakiejś stronie jakiś czas temu wyczytałem, że moja domena ma jedynie ~600linków zwrotnych? Czy to możliwe, że mimo tego co napisałem na początku, że linków do mojej strpony jest co najmniej kilka tysiecy w internecie?

3. Jakiś tydzień temu postanowiłem wstąpić do programu AdSense, umieściłem 4 reklamowy banner na dole strony i powoli rosną kliknięcie ale czasami za ~15 kliknięć dostaje 1euro a czasami zdarza się, że za 4-5 linków dostaje taką samą kwotę. Od czego to zależy?

Pozdrawiam i proszę o zrozumiałem odpowiedzi.

1. Nie potrafię zrobić samodzielnie mapy strony, dlatego korzystam z generatora online, niestety ma on ograniczenie do 500linków, mapę strony dodaje przez narzędzie webmastera i niestety indeksowane jest tylko około 140adresów? Co na to poradzić?

Na forach odnośnie pomocy phpBB 3 są modyfikacje umożliwiające zainstalowanie moda SiteMapy na swoim forum.