Skocz do zawartości

Dwie domeny (sklep, strona inforamcyjna)

bobskun

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem tutaj nowy dotychczas pobieżnie zajmowałem się tematyką pozycjonowania, natrafiłem na problem ze zrozumieniem duplicate conection.

Mianowicie mam założoną stronę, która składa się z części informacyjnej oraz ze sklepu jest to strona pod joomla 1.5+ virtuemart. Wszystko znajduje się w jednym katalogu do którego prowadzi przypisana domena.

Chciałbym przypisać drugą domenę która prowadziła by tylko do sklepu, nie chce tworzyć od nowa sklepu w oddzielnym katalogu. jak to zrobić oraz czy to będzie duplicate conection.

oto adres strony www.tenisowki.com

Pozdrawiam

Piotr

ps. szukałem tego tematu w szukajce są tematy o duplicate conection jednak nie ma przypadku o którym mówię możliwe że z co poniektórych mógłbym odpowiedzieć na zadane przeze mnie pytanie. jednak podkreślam iż jestem nowicjuszem i wszelka wiedza na którą natrafiłem nie pozwoliła mi rozwiązanie problemu.

Jeśli 2 takie same treści będą na >1 domenie/subdomenie, to będzie to DC.

Aby uniknąć takiej sytuacji, zastosuję przekierowanie 301, np. w .htaccess.

Zrobiłem coś takiego przekierowałem z domeny sneakers.com.pl na https://www.tenisowki.com/index.php/sklep-n...eebok-puma-dunk

Teraz jest pytanie czy Google zbanuje sneakers.com.pl, a jeżeli nie to czy moge zacząć pozycjonować na ta domene czy nie ma to sensu, z tego co wyczytał to moze byc taka sytauacja gdzie domena sneakers.com.pl bedzie ignorowana przez google.

Co moze wyniknac z takiego przekierowanie chodzi mi o to jak bedzie patrzec na to google

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie