Skocz do zawartości

Wyłaczony kanał w płatnościach dotpay


Arkadiusz

Rekomendowane odpowiedzi

Hey,

Orientujecie się czemu czasami dotpay wyłącza konkretne rodzaje płatności? Kiedyś był wyłączony kb24, teraz od wczoraj nie działa ING.

Support na moje pytanie nie odpowiada, a opcja "przelew/przekaz" jest dla klienta płatna no i też płatność nie dochodzi od razu.

Wiecie czym to jest spowodowane i kiedy ewentualnie wróci do normalności?

"Szaleństwem jest chodzenie po ulicy z połówką melona na głowie i powtarzanie: Jestem chomikiem"

Dick Steele, Agent WD-40 [*]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności