Skocz do zawartości

Jak to możliwe?

moody

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy to odpowiedni dział, jestem początkujący więc pisze tu, bo nie mogę pojąć tego o czym pisze. W razie czego przenieście gdzie trzeba. Ale do rzeczy.

Dodałem standardowy wpis do precla, z dwoma linkami w treści. Anchor "valuebety" przenosił do jednej z podstron mojej strony, a anchor "bukmacherskie" do strony głównej. Wpis podlinkowałem, dodając go do 2 czy 3 katalogów. Dzisiaj z ciekawości wpisuje sobie w Google frazę "valuebety" i ku mojemu zdumieniu widzę mój wpis na 3 miejscu. Wyprzedza on nie tylko moją podstronę do której linkował, ale także podstrony naprawdę sporych serwisów bukmacherskich, które mają pewnie całą masę linków prowadzących do nich.

Możecie mi to w jakiś racjonalny sposób wytłumaczyć? Z czystej ciekawości bardzo mnie to intryguje :P

Z tego co pokazuje google tak wpisana fraza fraza valuebety jest niepoprawna wiec nie ma dużej konkurencji. Wyniki 1 - 10 spośród około 4,600 dla zapytania valuebety. Przy niszowych frazach jest to częste zjawisko.

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Pierwsze co się rzuca w oczy przy haśle "finanse w internecie" to to, że w wynikach TOP10 jest tylko jeden link bezpośrednio do domeny, reszta wyników to podstrony ... już sam ten fakt daje do myślenia :) Spójrzcie na takie hasło jak "bielizna":

- 5 mln wyników (mniej o cały milion)

- 673 000 wyszukań

- w TOP10 ani jednej podstrony B)

Google KeywordToolExternal pokazuje całkiem wiele ciekawych rzeczy ... chociaż wszystkie, podejrzewam, z wielkim marginesem błędu ;)

Pozdrawiam ;)

P.S. To była "Ogólna miesięczna liczba wyszukiwań" a nie średnia ... mój błąd ;)