Skocz do zawartości

Opinia Netrar.pl


mervin

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
ja mam dokładnie to samo Pan z hekko jest niepoważny :) jak było na netrar to jako tako to działało a teraz moja strona m.netrar.pl jest zablokowana i nie mogę jej odblokować bo Pan Hekko nie odpisuje !!!.

Nazywanie "Pana Hekko" niepoważnym myślę, że jest nie na miejscu. Nasze biuro obsługi pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9 do 17. W pozostałym czasie obsługujemy pilne zgłoszenia techniczne.

Na serwerze wystąpił problem techniczny a Pani próbuje nam wmówić, że zablokowaliśmy jej konto.

Owszem, komunikat jest taki jak widać jednakże jest to problem który dotyczy sporej ilości kont która została na serwerze netrar (część została przeniesiona do nas).

Dlaczego wymagacie kontaktu z określonego adresu e-mail ?

Wymagamy aby kontaktować się w sprawach technicznych z określonych w panelu rozliczeniowym adresów e-mail aby zapobiec nadużyciom związanym z podszywaniem się pod Użytkowników.

Nie jest to nasza złośliwość lub też niechęć, w ten sposób identyfikujemy użytkownika na podstawie adresu e-mail i minimalizujemy ryzyko, że nieuprawniona osoba dokona nieprawidłowego zlecenia lub uzyska dostęp do nieuprawnionych danych.

Specjalnie do tych celów stworzyliśmy opcję Konakty techniczne e-mail, opcja dostępna w panelu rozliczeniowym w zakładce Twoje dane -> Kontakty techniczne e-mail gdzie można dodać dowolną ilość adresów e-mail które są uprawnione do otrzymywania wszelkich informacji technicznych dotyczących konta.

W przypadku spraw rozliczeniowych adresem kontaktowym pozostaje adres e-mail główny który można zmienić w zakładce Twoje dane -> Zmień dane.

Prosimy o stosowanie się do wytycznych i wniesienie poprawek przed kontaktem z nami.

Jednakże do Pani absolutnie nie dociera ten fakt, jest nam niezmiernie przykro z tego powodu.

Staramy się tą kwestię wyjaśnić ze wszystkimi na bieżąco, również z Panią próbowaliśmy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
No niestety, nie odpisujecie na maile..wysłałem parę dni temu zapytanie o konto w netrar i zero odzewu.

Na maile odpisujemy na bieżąco, nie ma zgłoszenia które jest otwarte dłużej niż 24 godziny a standardowy czas odpowiedzi nie przekracza kilku-kilkunastu minut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dostałem żadnej odpowiedzi, po prostu konto stało się aktywne...

W netrar miałem zakupiony hosting na rok od października 2009, w hekko mam ważne konto do 30 czerwca b.r. Kolejna sprawa - nie mogę zalogować się do Direct Admina według danych z panelu klienta, nie mam żadnych firewallów et cetera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności