Skocz do zawartości

Zaplecze tematryczne czy Wordpress

Oase

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem amatorem więc moge popełnić jakiś bląd w pisowni lub czegoś nie rozumieć. Z góry przepraszam.

Mam strone o tematyce ogrdniczej i posiadam 10 domen związanych z branżą.

Chce tam postawić 10 stron jaki zaplecze do pozycjonowania. Co jest lepsze?

Postawić tam stronki z unikalnymi tekstami związanymi z tematami mojej branzy czy może lepsza jest stronka z artykułami Wordpress ktore zmieniaja sie co chwilke ale tematy nie są raczej podobne do mojej branzy?

Prosze o podpowiedz.

Systemy Nawadniające Profesjonalne systemy nawadniające do ogrodów. Pełna automatyka!

Ogrody Projektowanie i zakładanie ogrodów. Studio "Ogrody Projekty"

Oczka wodne Akcesoria do oczek wodnych. Filtry i pompy Oase.

Jedno nie wyklucza drugiego. Napisze więcej, Wordpress doskonale nadaje się do stawiania zaplecza. Reasumując umieszczaj wpisy w wordpressie o tematyce ogrodniczej.

Głodne dzieci, pomóż im, wystarczy kilka kliknięć. Optymalizacja strony za darmo.

Kiedyś miałem czas na wszystko, w ogóle masę wolnego czasu... później zająłem się pozycjonowaniem :D

Mój blog seo. Zapraszam do dyskusji.

Dlaczego nie może być całe zaplecze na Wordpress?

Głodne dzieci, pomóż im, wystarczy kilka kliknięć. Optymalizacja strony za darmo.

Kiedyś miałem czas na wszystko, w ogóle masę wolnego czasu... później zająłem się pozycjonowaniem :D

Dlaczego nie może być całe zaplecze na Wordpress?

Ano dlatego, że jak G wymuśli coś nowego w stylu "uwalamy worpressy" tak jak kiedyś było z mini i innymi zapleczami to zawsze pare innych możliwości zostaje, a tak od razu całe nasze zapleczko walimy do kosza :)

Nowości z branży zoologicznej czyli wszystko dla psa i nie tylko https://www.dlapieska.pl/ 

Jak to możliwe jeśli pracownicy Google sami korzystają z Wordpressa? Poza tym istnieje wiele katalogów nie tylko na mini, które są wartościowe.