Skocz do zawartości

Sposób jak wykupić na nowo ("przedłużyć") domene!

Pipek

Rekomendowane odpowiedzi

Mam domenę w home.pl za 1 pln - za dwa miesiące minie rok - jej przedłużenie to 100 pln - to dla mnie za dużo, domena nie przynosi żadnych dochodów, ale chce ja mieć dalej. Transfer nie wchodzi w grę, bo domena była w promocji. Chciałem ja zostawić, az wygaśnie i wtedy kupić na nowo, ale myślę, ze ktoś może ja czasem wykupić - np. dropped.pl, itd...

W jaki sposób ja wykupić najtaniej i najpewniej, ze będę miał ja znowu?

Czy szanse są duże, ze ktoś ja przejmie?

Jestem "zielony" w tym temacie, będę wdzięczny za pomoc...

Jak nie chcesz jej przedłużać płacąc, tylko czekasz, że a nuż uda się ją jeszcze raz za 1zł wykupić to.... chciałbym Ci zadedykować bajkę o udach :-)....

sie udo albo się nie udo

Jestem właścicielem SEMURAI - agencja SEO oraz właścicielem VRnews.pl - wirtualna rzeczywistość

W Home.pl musisz przedłużyć domenę zarejestrowaną w promocji, także musisz tą stówkę wyłożyć, jeśli nie chcesz mieć problemów.

Na przyszłość unikaj tego rejestratora, właśnie ze względu na "promocje"

Dzięki zuymen za odrobinę humoru... Szkoda, ze nie znasz proporcji ile "się udo" i ile "się nie udo" a może... :P

Chyba opowiedz dMien jest jedyna opcja, czytałem dopiero o co chodzi i się uczyłem...

Jakiego rejestratora polecacie u którego jest opcja na domeny?

I nie ukrywam, ze zależy mi na cenie... chyba jak każdemu...

Z tego co czytałem, chyba obowiązku przedłużenia nie mam... wystraszyłeś mnie moody, bo mam kilka domen tam... szukałem:

https://home.pl/promocje/zgroszenie/regulamin

nic tu nie ma na ten temat....

Polecam Ci MasterNet.pl - póki co mają tanie domeny i NAJtańsze przedłużenie.

A co do proporcji "ud" to jest tak: jeżeli Twoja domena ma:

a) dobrą nazwę

:P Page Rank

c) BL

To na 75% ktoś Ci ją zachachmuci ;-)