Skocz do zawartości

Reklamowanie bukmacherów vs. ustawa hazardowa


moody

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 320
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Mam pytanie: Zabronione jest reklamowanie w postaci banerów oraz linków.

Czy można np. zamieszczać typy sportowe i podawać z jakiego buka są grane albo jako administrator strony poradzić graczy gdzie mogą grać?

I np. jak podam pełną domenę firmy to jest karalne? Mogę podać chyba tylko np. Expekt bez com

Zgadza sie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Enter nikt chyba dokładnie nie wie jak to jest. Jak już zmieniłem co miałem zmienić i niczego więcej nie będę usuwał. Nie mam żadnych korzyści finansowych z reklamowania bukmacherów i to powinno wystarczyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, czekamy na wyjaśnienie całej sytuacji na wiejskiej, mam nadzieję że pomyślnej dla nas wszystkich.

Ciekawi mnie następująca kwestia: czy w świetle tej nowej pseudo-ustawy zarabianie na PP bukmacherów z poleconych, którzy zarejestrowali się wcześniej (przed wprowadzeniem ustawy) jest także niezgodne z prawem?

125x125_2.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z bukmacherką jest teraz sprawa medialna, ale jak będą ścigać tak jak to:

https://media2.pl/reklama-pr/49414-zakaz-re...y-alkoholu.html

to nie ma się czego bać:

https://webtrunki.pl/

https://www.toya.net.pl/~fixxxer/reklamy.htm

https://bols.pl/

https://www.drink-sobieski.com/sobieski-wodka/

i wiele innych(o piwach nie wspominając)...

jednak część firm dostosowało się i reklamuje w innych językach na domenach com:

https://www.finlandia.com/

lub w ogóle dla naszego kraju:

https://www.wodka.com/ - ten przykład jednak jest specyficzny bo na stronie weryfikacyjnej jest użyte logo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tekstu z Wyborczej

Uchwalana w pośpiechu ustawa pozostawiła im zresztą szeroką lukę - reklama definiowana jest jako "publiczne rozpowszechnianie". E-hazardziści mogą się więc reklamować poprzez mailing, czyli rozsyłanie e-maili.

Myślę, że można wykonać mały formalny myk. Zamknąć na przykład fora by nikt w randze "gość" nie mógł dotrzeć do treści. Osoby zarejestrowane, zalogowane to przecież znajomi i przyjaciele, którzy jako niemal rodzina, nie byłoby więc to "publiczne rozpowszechnianie" tylko rozpowszechnianie wśród znajomych, a więc "prywatne rozpowszechnianie", tak jak forum jest prywatne, a nie publiczne. Nie jestem prawnikiem, ale mam nadzieję, ze łapiecie o co mi biega.

Podobnie - uważam, że czysta informacja o bukach na stronach www, a informacja to także np. dane o stawkach na dane spotkanie na banerze (bez refa), nie jest reklamą. Prawo do informacji nie może być łamane. Głowy do góry:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, reklama definiowana jest jako publiczne rozpowszechnianie. Co w takim razie jeżeli wyświetlamy reklamy jedynie w strefie dla zarejestrowanych i zalogowanych użytkowników w serwisie?

@dervish - pomyśleliśmy o tym samym w tym samym momencie :)

zrób to jeszcze raz pożegnasz się z forum...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności