Skocz do zawartości

Potrzebuję pomocy w doborze słów kluczowych

albert25

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

Zaznaczam że jestem w tym zielony a wiem że dobór słów jest ważny.

Prowadzę firmę usługową zajmującą się marketingiem w chwili obecnej jestem w trakcie tworzenia strony o mojej firmie.

Zobaczcie czy dobrze dobrałem słowa

marketing

badania rynku

polityka cenowa

analizy marketingowe

reklama

Public Relations

promocja sprzedaży

e-marketing

marketing szeptany

marketing internetowy

analiza S.W.O.T

współpraca

Proszę o informację czy dobrze wpisałem

pozdrawiam

Proponuje zainstalować sobie wtyczkę seoquake i użyć w niej opcji keywords density. Następnie google trends.

To czy dobrałeś dobrze frazy czy nie zależy od twoich zsobów i możłiwości. Jak się chcesz skupić na najpopularniejszych to musisz mieć do tego spore środki (finansowe i zapleczowe) więc jeżeli ich nie masz warto zrobić analizę mniej popularnych fraz czy tez tzw. long tail.

Zoptymalizuj odpowiednio stronę i zacznij pozycjonować.

Sklep dla sportowców w którym znajdziesz Odżywki oraz suplementy diety dla sportowców, sprzęt siłowy i fitness oraz akcesoria do sportów walki i treningowe Hurt-Detal. Szybka wysyłka na terenie polski i za granicę.

Sklep producenta sprzętu siłowego, fitness oraz akcesoriów do sportów walki. Wysoka jakość, przystepne ceny :)

Tak xannstat też jest dobrym źródłem dobrania sobie fraz.

Jak widzę teraz dobrałeś sobie frazę współpraca. Czy ty byś wpisał coś takiego w google szukając coś z tematyki Twojej strony ? :rolleyes:

Sklep dla sportowców w którym znajdziesz Odżywki oraz suplementy diety dla sportowców, sprzęt siłowy i fitness oraz akcesoria do sportów walki i treningowe Hurt-Detal. Szybka wysyłka na terenie polski i za granicę.

Sklep producenta sprzętu siłowego, fitness oraz akcesoriów do sportów walki. Wysoka jakość, przystepne ceny :)

Wejdź na:

https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal