Skocz do zawartości

Jak zwiększyć wartość kliku?


krzys2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

kupiłem pewną stronę. Ma ona około 100-150 kliknięć w reklamy google dziennie. Niestety, za jedno kliknięcie jest dosłownie 1 pens. Za dzień daje to tylko 1-1,5 funta.

Mam pytanie. W jaki sposób, można zwiększyć wartość kliku. Oczywiście, aby było to zgodne z wytycznymi google.

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, zamknąć/sprzedać stronę ze śmiesznymi filmami i założyć stronę o bankach, kredytach, ubezpieczeniach, czy słynnym międzybłoniaku opłucnej.

Są tematyki lepiej płatne, są tematyki gorzej płatne. Tego nie przeskoczysz.

No chyba, że niskie stawki są u Ciebie spowodowane przez smart pricing, wtedy trzeba sobie z tym radzić inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to, że mam tą stronę i nie chcę z niej rezygnować. Bo 100 czy 200 kliknięć w reklamy to dla mnie sporo. Interesuje mnie to, jak zrobić, aby wartość kliknięć była większa konkretnie na tej stronie.

Mam stronę www.building24.co.uk, i tam za klik mam min. 1 funt, a na www.naszaglupota.pl zaledwie 1 pen, czyli 100 razy mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że nie rozumiesz.

AdSense to system reklamy kontekstowej. To znaczy, że ona dopasowuje się do tego, co jest na stronie. Masz stronę o budownictwie po angielsku, dostajesz reklamy o budownictwie. Masz stronę o głupotach, dostajesz reklamy o głupotach (np. cycki Cichopek).

Tu nie wybierasz reklam, które będą wyświetlane na stronie, to nie jest sieć afiliacyjna.

Po raz kolejny tłumaczę, że poprawić stawki możesz tylko zmieniając tematykę strony. Możesz próbować bawić się section targetingiem i wstawiać słowa kluczowe dla droższych nisz, ale to jest ryzykowne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Section targeting jest zgodny z zasadami Google, ale chyba tylko wtedy, gdy służy do poprawy dopasowania reklam do istniejącej treści, a nie zmiany dopasowania reklam do innych haseł. Nie dość, że ryzykowne pod względem reakcji Google, to jeszcze bezsensowne z punktu widzenia zarobków.

Gorzej dopasowane reklamy będą gorzej klikane i wyższe stawki mogą nie pomóc w zrównoważeniu spadku CTR. Co więcej, gorzej dopasowane do zainteresowań czytelników reklamy to też gorsze (prawdopodobnie bardzo słabe) konwersje, a to z kolei oznacza ryzyko smart pricingu. A smart pricing nie dość, że zmniejszy stawki na stronie, która go spowodowała, to w obrębie całego konta. Czyli na stronie o głupotach będziesz mieć dalej 0,01€, a na stronie o budownictwie również 0,01€. No dobra, może 0,1€. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności