Skocz do zawartości

Słowa kluczowe dla bloga! Google

EVE11

Rekomendowane odpowiedzi

Zanim zacznę temat - TO NIE JEST REKLAMA.

Więc, wypisałam parę słów kluczowych w tytule bloga, którego założyłam. Po jakimś czasie Google dodało stronę do katalogu. Ale blog był widoczny tylko pod frazą "101 dalmatyńczyków 3", a takową użytkownicy rzadko wpisują! Chciałabym, żeby był widoczny w miarę na wysokiej pozycji pod hasłem "101 dalmatyńczyków", ale to nie jest chyba najodpowiedniejsze słowo. Fraza ta jest ze wszystkich stron oblegana, więc umieszczenie tego blogaska na pierwszym miejscu w Google pod tym hasłem jest chyba bardzo trudne. Jednak chcę spróbować!

Wiecie może, jakie w takim wypadku można zastosować słowa kluczowe, żeby mieć "przebicie"? Pomóżcie!

Plis, zależy mi. Jestem początkująca w pozycjonowaniu i jak na razie mam małe pojęcie o tej dziedzinie:D

Jakby coś - TU JEST adres bloga: https://laciatahistoria.blog.onet.pl/ (Treść proszę zostawić bez komentarzy )

Z góry dzięki.

Fraza ta jest ze wszystkich stron oblegana, więc umieszczenie tego blogaska na pierwszym miejscu w Google pod tym hasłem jest chyba bardzo trudne.

Faktycznie, bielizna i kredyty mogą się schować przy "101 dalmatyńczyków" ;)

Fraza banał, zmień title na "101 dalmatyńczyków", wstaw w treści postów z 3-4 razy frazę "101 dalmatyńczyków" ze spacjami po obu stronach (a nie "101 dalmatyńczyków: D" jak masz na stronie), wymień się z kimś linkami albo kup z 3-4 linki za 2zł na allegro. To powinno wystarczyć.

Aha, Twój link powinien wyglądać tak:

<a href="https://www.laciatahistoria.blog.onet.pl/">101 dalmatyńczyków</a>

Dzień bez afery na PiO jest dniem straconym :)

small_logo_footer.jpg

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie