Skocz do zawartości

jak przebić złe opinie w wynikach?


chesmar

Rekomendowane odpowiedzi

witam, jakiś czas temu dodawałem znajomej do katalogów stronę. wszystko fajnie pięknie. jakieśtam nie najgorsze miejsca na słowa, które znajoma wybrała. znajoma prowadzi firmę, miała głupiego klienta, który w podziękowaniu za transakcję nasmarował na nia na forum.gazeta.pl.I teraz pytanie czy jest jakakolwiek możliwość zrzucenia tego w wynikach? na słowa vena lublin strona znajomej wyswietla sie na 3 pozycji w googlach a to forum na 9 TT. Czy da coś jesli znajoma fikcyjnie napisze kilka postów na na nowy temat na tym forum? Istnieje szansa że posty znajomej przegonią te opinie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, jakiś czas temu dodawałem znajomej do katalogów stronę. wszystko fajnie pięknie. jakieśtam nie najgorsze miejsca na słowa, które znajoma wybrała. znajoma prowadzi firmę, miała głupiego klienta, który w podziękowaniu za transakcję nasmarował na nia na forum.gazeta.pl.I teraz pytanie czy jest jakakolwiek możliwość zrzucenia tego w wynikach? na słowa vena lublin strona znajomej wyswietla sie na 3 pozycji w googlach a to forum na 9 TT. Czy da coś jesli znajoma fikcyjnie napisze kilka postów na na nowy temat na tym forum? Istnieje szansa że posty znajomej przegonią te opinie?

wystarczy napisać 50 dobrych/pozytywnych artykułów a potem je wypozycjonować

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybierz parę silnych katalogów, dodaj odpowiednie wypis zatytułowane "vena lublin" i je podlinkuj ... tak aby przeszły do top i wypchnęły wpis z forum, a hasło trudne nie jest i efekt powinien być szybko osiągnięty :)

Pozdrawiam B)

P.S. Dodatkowo umocnisz w TOP pozycję strony firmowej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co widac to nie jednego a kilku takich klientow, ciezko stwierdzic czy to nagonka czy moze faktycznie kazdy wpis to inny klient, w kazdym razie jesli faktycznie wina lezy po stronie tego "głupiego" klienta, to napisac tam sprostowanie ze wszystkimi danymi firmy, na stronie zrobic galerie z realizacjami i opiniami klientow, dla ktorych bylo to robione i nie przejmowac sie tym, ze takie cos sie w necie pojawilo (jesli to nieprawda..) bo nie pierwszy i nie ostatni raz zapewne.

Natomiast sama "koleżanka" niech zrobi wszystko, aby dobrać sobie odpowiednich ludzi , sprecyzowac najwazniejsze procedury i stale poprawiać jakość . To co wspomniano w tej opinii na gazecie.pl to podstawowy problem firm zajmujacych sie meblami, mega terminy (byle sie nachapac zlecen .... ) i porysowane meble... zle transportowane do klientow fronty (zle lub w ogole nie zabezpieczone) itd itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od takich opinii jest NPRS. Najprościej napisać kilka pijarowskich artykułów, przesłać je do serwisów, które takie rzeczy publikują (zazwyczaj za opłatą) i pozycjonowac te teksty. Dodatkow wybrać kilka istniejacych wyników w serpach i również je podciągnąć - aukcje na allegro, wpis w zumi, wpisy w mocnych katalogach itp. Tematy na forach są ryzykowne, bo pod pozytywnym postem może byc negatyw i wtedy rzecz bierze w łeb.

To nie jest trudne, trochę kosztuje, ale jak jest dobrze zrobione, to jest trwałe. Chyba, ze wejdą w Polsce nowe opcje wyszukiwania (np. z ostatniego tygodnia itp)

Eksperyment Discover.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ta opinia nie jest prawdziwa poproście o interwencje moderatora, aby usunął temat, chociaż nie wiem jak to się ma w praktyce.

Mój znajomy miał podobny problem, gdzie na pewnym blogu ktoś w komentarzach opublikował szeroko bardzo negatywną opinią jego firmy odbiegającą od prawdy(prawdopodobnie konkurencja). Po wpisaniu nazwy firmy wpis bloga pojawiał się w top10 w tym również pod wpisem ten komentarz jako jedyny.

W tym przypadku prośba o usunięcie złośliwego komentarza poskutkowała i obyło się bez żadnych dodatkowych zabiegów typu wypchnięcie wpisu innymi wpisami, bądź stronami.

Agencja SEO z Katowic Intoseo - Pozycjonowanie Katowice
Wynajem myjek przemysłowych i warsztatowych - www.myjki360.pl

Dywaniki samochodowe https://topdywaniki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moderator nie jest od tego, żeby decydować co jest prawdą a co nie, bo niby skąd miałby to wiedzieć?

Po pierwsze napisać ładne i uprzejme(*) sprostowanie. To wymóg konieczny.

Po drugie dodać stronę do dobrych katalogów, precli, spisów firm i wszędzie indziej gdzie się da, wpisy dopalić z swl-a. Czekać na efekty. :)

*Pomocny może okazać się jakiś PR-owiec lub osoba z zewnątrz, która potrafi zachować dystans i posługiwać się językiem polskim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Czy da coś jesli znajoma fikcyjnie napisze kilka postów na na nowy temat na tym forum?"

W takim przypadku mam 2 rady:

1. Jeśli opinia jest fałszywa i nie da się jej usunąć, niech firma ją sprostuje w tym samym miejscu. Na jednej z moich stron można dodawać opinie i znajdują się wśród nich także te negatywne. Niektórzy potrafią z nich doskonale wybrnąć, dzięki czemu taka negatywna opinia jest ignorowana przez pozostałych.

2. Jeśli opinia jest prawdziwa, najlepiej będzie poprosić tę zadowoloną część klientów o opinie w kilku miejscach i dodatkowo skorzystać z rad podanych przez kolegów wyżej :hello:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze Lexy, sprostowanie to podstawa.

A jak zepchnąć? Skoro ta strona jest 9 to pakujesz pozycje 10-30 do swl (minus te, które Ci się z jakichś względów nie podobają), dajesz sporo linków i czekasz. Jak nie prześcignie jedna strona to prześcignie druga, proste.

Dzień bez afery na PiO jest dniem straconym :)

small_logo_footer.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności