Skocz do zawartości

Czy ktoś pomoże?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Doładowałem nowe konto kuponem za 320 + przelew na 60,- . Reklamy śmigały pięknie przez ok tydzień-dwa, po czym przestały się wyświetlać. Próbowałem już wszystkiego, dublowałem stawki, wyłączałem i włączałem kampanie i reklamy. Ciągle nic. Wskaźniki jakości mam w granicach 5-10/10.

Czy ktoś wie o co chodzi?

Ewentualnie podam hasło do konta na priv.

Pomożecie? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie standardową listę:

Przyczyną może być np.:

1. Wyczerpał się budżet dzienny

2. Wyczerpał się budżet globalny

3. Zbyt niskie stawki za pojedyncze kliknięcie

4. Zbyt niski Wynik Jakości

5. Nieaktywna reklama

Możesz:

1. Sprawdzić stany słów kluczowych w zakładce "Słowa kluczowe"

2. Sprawdzić stan reklam w zakładce "Reklamy"

3. Sprawdzić jaki komunikat pojawia się w chmurce przy słowach kluczowych

jeżeli nie da rady, mogę spróbować pomóc przez gg: 4890631

Kampanie Google AdWords tylko 150 zł za miesiąc. Certyfikowany Partner Google.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje:) Skoro kupiłeś kupon na Allegro to szybka droga do zbanowania konta. Owszem przepłaciłeś i to sporo, bo takie kupony są przesyłane od Google za darmo. Bardzo ciekawa jestem odpowiedzi od Google jaką otrzymasz. Bądź tak miły i zacytuj choć fragment na forum:) A odnośnie kupowania kuponów i regulaminu korzystania z nich, radzę poczytać kilka wątków na forum...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupon dostaje każdy każdy nie ma ich ewidencji na daną branże i stronę www. To niby jak CI z supportu mają wiedzieć ze kupił na allegro... chyba ze im napisałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupon dostaje każdy każdy nie ma ich ewidencji na daną branże i stronę www. To niby jak CI z supportu mają wiedzieć ze kupił na allegro... chyba ze im napisałeś.

Też tak myślę, że to bezpieczne. Nie napisałem :)

Bardzo ciekawa jestem odpowiedzi od Google jaką otrzymasz. Bądź tak miły i zacytuj choć fragment na forum:)

Cały czas czekam.... Jak na razie tylko automat odpisał :

"Ustaliliśmy, że Państwa konto jest obecnie w trakcie sprawdzania, co może być powodem wystąpienia tego problemu. Okresowo sprawdzamy konta pod kątem bezpieczeństwa oraz w celu zweryfikowania informacji rozliczeniowych. "

Ale pewnie wszyscy to dostają.

Czy ktoś ma jakiś pomysł jak rozwiązać ten problem? Może ktoś już tak miał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności