Skocz do zawartości

Niedopracowany adder 7?


maykino

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety forum to jest takie miejsce w którym wytyka się błędy i wady, krytykuje i prześciga w narzekaniu, i bardzo rzadko pisze obiektywnie pozytywne opinie.

Podobnie wyglądają zgłoszenia e-mail- najczęściej coś nie działa, bo przykładowo cron został źle skonfigurowany, bo nie prawidłowo podano prawa dostępu, bo konfiguracją została nieprawidłowo wprowadzona. Po wyjaśnieniu przyczyn nieprawidłowości, nawet jedna osoba na 100 nie odpisuje na przekazane informacje i rozwiązanie problemu.

Niestety regułą jest, że brak wieści to dobre wieści, bo zadowolony klient po prostu nie pisze nic..

Każdą krytykę przyjmujemy konstruktywnie i jest to dla nas wskazówka do dalszych działań, szkoda tylko, że tyle w tych wypowiedziach tak skrajnych wyolbrzymień/przeinaczeń i że niemal nikt po rozwiązaniu jego sprawy lojalnie nie wyjaśnił na łamach tego samego forum, że problem w istocie nie leżał po stronie oprogramowania.

Z drugiej strony nie ma co w ten sposób myśleć tylko cieszyć się, że użytkownicy dostarczają informacji nt systemu i traktować te negatywne wypowiedzi jako motor do ciągłych dopracowań, ulepszeń, dostosowań do użytkownika. Bo co z tego, że większość zastrzeżeń, nie dotyczy z gruntu programu? to program ma być dla użytkownika nie użytkownik dla programu i jeśli w jego przekonaniu coś nie działa, to trzeba zrobić wszytko, aby program nie nasuwał takich odczuć.

Dzięki Amatorek za te słowa zrozumienia, bo prócz kija, marchewki też czasem potrzebujemy:)

ps. wersji demo póki co nie wprowadzamy ponieważ wciąż są inne priorytety prac. Sam wygląd oprogramowania i zakres funkcjonalności można sprawdzić na www.seoadder.com tj. w serwisie pomocy adder7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 169
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Niestety forum to jest takie miejsce w którym wytyka się błędy i wady, krytykuje i prześciga w narzekaniu, i bardzo rzadko pisze obiektywnie pozytywne opinie.

poczytaj sobie na tym samym forum temat o konkurencyjnym produkcie - panuje tam odmienna atmosfera i odmienne poglady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pan Adder ma racje.

To na pewno konkurencja podstawila 100 nie zadowolonych uzytkownikow Addera.

Polecam Panu lekture na zagranicznych forach i zestawienie programów : Senuke vs Bruteforce Evo

To jest dokladnie jak Publiker i Adder. Przedstawiciele Bruteforce Evo staraja sie w podobny sposob pisac na temat negatywnych postów na ich temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macias masz program i Ci nie działa?

Napisałeś pod bok lub tech, że masz taki problem i jeszcze nie otrzymałeś rozwiązania?

Zdarza się, że rozwiązanie problemów niektórych Klientów zajmuje nam nawet i dwa tygodnie, jednak z reguły rozwiązanie jest natychmiastowe, a po wprowadzonych zmianach program działa jak należy.

Jeśli spotkała Cię taka sytuacja napisz do mnie na PW, jestem przekonana, że jeszcze dzisiaj będę mogła coś dla Ciebie zdziałać, tak żebyś zmienił zdanie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę dodać od siebie że firma Enterso to jeden wielki wałek ;) jakiś czas temu kupiłem od nich inny skrypt i do tej pory nikt nie opisuje na moje e-maile nie mówiąc już o fakcie iż faktury na skrypt też do tej pory nie dostałem !! minęło kilka miesięcy PORAŻKA !! jestem ciekaw ile zapłacili za przyznanie tego ISO :)

pozdro

Palma

p.s. teraz się odezwie Pan Adder albo pracownica klubu Enterso że miałem napisać e-mail to by wysłali fakturę ;) tyle że pisałem już kilka razy i nikt nie odpisuje do tej pory, może są zajęci dopracowywaniem nowego SUPER ADDERA :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że taka opinia jest budowana przez niezadowolonych - ten 1%, szkoda, że zadowoleni klienci tak rzadko się wypowiadają.

Ha no prawie się przewróciłem jak to przeczytałem. Boki zrywać, ja byłem zadowolonym klientem i tak się wypowiadałem. Natomiast teraz nie jestem, co się stało ? Sami dobrze wiecie .. Zadowoleni klienci tez potrafią się wypowiedzieć, patrz na temat Publikera. Rozumiem, że podchodzisz do tematu: w ładnym opakowaniu nawet gówienko sprzedasz. Będziesz tak wmawiał i wmawiał wszystkim dookoła i może ktoś uwierzy i kupi Twój program? No to już na prawdę desperacja Was wzięła, masakra :)

Chwyć lepiej za klawiaturę i popraw ten program tak aby w końcu działał, chociaż to nie wystarczy żeby sobie odbudować zaufanie klientów. Lepsze to niż iść w zaparte, program jest dobry bo co, "bo tak"??

 ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Palma poważnie wysłałeś na bok+@+enterso.pl? czy do właściciela?

nie ma maila przesłanego pod bok który pozostaje bez odpowiedzi i to mogę powiedzieć z czystym sumieniem, bo koło mnie siedzi inna osoba która nic innego nie robi tylko dzień w dzień po 8 godzin dziennie zajmuje się obsługą klienta, obiera telefony i odpisuje na maile.

Natomiast jeśli pisałeś do właściciela byc może zdarzyła się sytuacja, zę Ci nie odpisał, bo nie zawsze jest na miejscu, ma spotkania i często wyjeżdża. Dlatego też nigdzie nie podajemy jego adresu a wszędzie jest bok.

zoreander tak, zgadzam się, dlatego nie napisałam, że wszyscy. Jednocześnie jak widać lojalnie potrafimy przyznać sie do błędu, powiedzieć, to nasza wina i przeprosić. Jednak jak wiesz, przez te wszystkie miesiące program został poprawiony, a powiedzieć, że nie teraz nie działa, czy działa nieskutecznie to bzdura, bo sobie całkiem ładnie radzi. Wprawdzie lista katalogów pozostawia póki co wiele do życzenia, nie jest to jednak bezpośrednia kwestia programu. A tak na marginesie system opracowujący nową liste już z powodzeniem działa, dodatkowo ręcznie przesiewają ją dwie osoby:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Produkt w wersji 7.0 jest niedopracowany i tyle. Korzystam z tego oprogramowania od wersji 4 i zawsze byłem zadowolony z jego działania. Oczywiście, nie był doskonały, jednak swoje podstawowe zadanie spełniał.

Wersja 7.0 już od samej instalacji przyprawiła mnie o ból głowy, aby wszystko uruchomić musiałem poprosić dział IT o przygotowanie serwera FTP widocznego spoza sieci firmowej, widocznie zwyczajne przesłanie programu w celu instalacji nie wystarczyło. Jest to klasyczny przykład tego, że zabezpieczenia softu są zmorą dla uczciwych, płacących użytkowników. Kolejnym ciosem dla Addera v7 było PHP 5.3, gdyż w kodzie były wykorzystane funkcje nie działające z tą wersją PHP, delikatnie mówiąc, musiały być nieświeże. Po jakiś 2 tygodniach walki udało się uruchomić program. Support odpisywał średnio ok 2 dni na pierwszego maila z problemem, natomiast gdy pisałem bezpośrednio z programistą kontakt był lepszy i czasami wymieniałem kilka maili dziennie.

Przez kilkanaście dni program działał w miarę prawidłowo, aż w końcu przestał dodawać wpisy z crona. Okazało się, że obecnie skrypt Addera 7 zainstalowany na średnim serwerze dedykowanym, w całości do jego dyspozycji, potrafi podczas dodawania czy ręcznego czy też automatycznego obciążyć procesor w 100% (normalnie zajętość max 2%). Dodam, że dzieje się to przy agresywnym ustawieniu 10 stron, gdzie daleko im do licencyjnych 30. Zastanawiałem się nad rozszerzeniem licencji, ale poza tym, że jest ono drogie, to skrypt nie daje rady na dedyku dla 10 stron.

Podsumowując, na tą chwilę szczerze odradzam wersję 7.0 skryptu. Autorom proponuję odszyfrowanie plików, gdyż wtedy dużo szybciej społeczność będzie mogła wyłapać potencjalne błędy. Jeżeli działanie się nie poprawi to będę zmuszony spojrzeć w stronę produktu konkurencyjnego bądź mobilizacji moich programistów do opracowania autorskiego rozwiązania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety forum to jest takie miejsce w którym wytyka się błędy i wady, krytykuje i prześciga w narzekaniu, i bardzo rzadko pisze obiektywnie pozytywne opinie.

Podobnie wyglądają zgłoszenia e-mail- najczęściej coś nie działa, bo przykładowo cron został źle skonfigurowany, bo nie prawidłowo podano prawa dostępu, bo konfiguracją została nieprawidłowo wprowadzona. Po wyjaśnieniu przyczyn nieprawidłowości, nawet jedna osoba na 100 nie odpisuje na przekazane informacje i rozwiązanie problemu.

Niestety regułą jest, że brak wieści to dobre wieści, bo zadowolony klient po prostu nie pisze nic..

Każdą krytykę przyjmujemy konstruktywnie i jest to dla nas wskazówka do dalszych działań, szkoda tylko, że tyle w tych wypowiedziach tak skrajnych wyolbrzymień/przeinaczeń i że niemal nikt po rozwiązaniu jego sprawy lojalnie nie wyjaśnił na łamach tego samego forum, że problem w istocie nie leżał po stronie oprogramowania.

Z drugiej strony nie ma co w ten sposób myśleć tylko cieszyć się, że użytkownicy dostarczają informacji nt systemu i traktować te negatywne wypowiedzi jako motor do ciągłych dopracowań, ulepszeń, dostosowań do użytkownika. Bo co z tego, że większość zastrzeżeń, nie dotyczy z gruntu programu? to program ma być dla użytkownika nie użytkownik dla programu i jeśli w jego przekonaniu coś nie działa, to trzeba zrobić wszytko, aby program nie nasuwał takich odczuć.

Dzięki Amatorek za te słowa zrozumienia, bo prócz kija, marchewki też czasem potrzebujemy:)

ps. wersji demo póki co nie wprowadzamy ponieważ wciąż są inne priorytety prac. Sam wygląd oprogramowania i zakres funkcjonalności można sprawdzić na www.seoadder.com tj. w serwisie pomocy adder7

Witam wszystkich na forum.

ostatnio nawet subforum tutaj , zostało ograniczone tylko do zalogowanych userów, także jeżeli pisze Pani że forum wytyka błędy i wady, to rozumiem że Wasz produkt ma ich aż tyle, że musieliście wyłączyć wgląd do forum ? Co do wyjaśniania - zawsze staram się odpowiedzieć na Waszym (Enterso) forum, natomiast co z tego, że BOICIE się krytyki, jak usuwacie NIEWYGODNE dla Was posty ? Oczywiście pozostaje Wam się cieszyć, bo "luserzy" testują Wam soft za darmo, który od momentu zakupu powinien działać -;)

pozdrawiam

Tomasz

p.s.

a co do 1% zadowolonych - to również muszę przyznać, że mnie z deka roześmiało ;) buahaha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście korzystam z Adder'a 7 i pomimo problemów z instalacją i konfiguracją udało mi się go postawić i na chwilę obecną wszystko działa w porządku. Niestety muszę powiedzieć, że zarzyna serwer :) Muszę raz dziennie restartować apache, aby zwalniać swap, bo niestety, ale Adder zje wszystko co ma system :) Pomimo tego, adder spełnia swoją funkcję, chociaż standardowa baza mogłaby być ciekawsza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Palma poważnie wysłałeś na bok+@+enterso.pl? czy do właściciela?

nie ma maila przesłanego pod bok który pozostaje bez odpowiedzi i to mogę powiedzieć z czystym sumieniem, bo koło mnie siedzi inna osoba która nic innego nie robi tylko dzień w dzień po 8 godzin dziennie zajmuje się obsługą klienta, obiera telefony i odpisuje na maile.

Witam wszystkich,

Uzywam Addera 7 od 4 tygodni i chcialem sie podzielic swoimi spostrzezeniami oraz opisac jak program dziala u mnie.

Zaczne od powyzszego cytatu: otoz w moim przypadku Enterso nie odpowiada na maile z prosba o usuniecie bledu programu; niewygodne posty na forum Addera w ktorych opisuje sprawe sa kasowane przez moderatora. W trzecim tygodniu wysylania maili otrzymalem odpowiedz od p. Katarzyny Wyrzykowskiej-Klasa z BOK Enterso, cytuje: "Zainterweniowałam w Pańskiej sprawie, jednak w celu wyeliminowania zgłaszanego problemu niezbędne są nam dane do serwera FTP oraz aktualne dane umożliwiające logowanie w programie Adder. Zapewniam Pana, iż podejmiemy wszelkie wysiłki aby w jak najszybszym czasie naprawić zgłaszany problem." Po raz pierwszy w zyciu zetknalem sie z sytuacja, ze pracownik BOK musi interweniowac w sprawie reklamacji :) Oczywiscie dane podalem - bez rezultatu.

Kolejna wypowiedz ENTERSO: "Niestety forum to jest takie miejsce w którym wytyka się błędy i wady, krytykuje i prześciga w narzekaniu, i bardzo rzadko pisze obiektywnie pozytywne opinie. Podobnie wyglądają zgłoszenia e-mail- najczęściej coś nie działa, bo przykładowo cron został źle skonfigurowany, bo nie prawidłowo podano prawa dostępu, bo konfiguracją została nieprawidłowo wprowadzona. Po wyjaśnieniu przyczyn nieprawidłowości, nawet jedna osoba na 100 nie odpisuje na przekazane informacje i rozwiązanie problemu."

Ja czekam juz od trzech tygodni na wyjasnienie dlaczego moj Adder wyswietla komunikat "Nie mozna wykonac operacji" albo "error at curl multi exec in class.entersocurl6.php line 154". Moze gdyby firma mi to wyjasnila i podala przyblizony czas naprawy softu bylbym bardziej spokojny i nie pisalbym na forum, ze od trzech tygodni Enterso ignoruje prosbe o pomoc techniczna i reklamacje.

Czekam rowniez na wyjasnienie dlaczego prawie polowa z wyswietlanych w raportach wpisow uznanych przez Addera jako "dodane" nie istnieje we wskazanych katalogach. Dodam, ze byly to katalogi niemoderowane i nie bylo problemu z recznym dodaniem wpisu. Napisalem w tej sprawie post na forum Addera zawierajacy listy konkretnych bledow aplikacji oraz linki do nieistniejacych wpisow - post zostal skasowany. Czy to byla wlasnie odpowiedz firmy na problem?

Czekam tez na odpowiedz dlaczego Adder bardzo czesto wyswietla w raportach przy nieudanym wpisie blad konfiguracyjny - "brak kategorii glownej". Kiedy sprawdzam takie katalogi recznie bardzo czesto okazuje sie, ze jednak kategoria istnieje, a mimo to Adder nie dodaje wpisu.

Kolejny cytat: "Jednak jak wiesz, przez te wszystkie miesiące program został poprawiony, a powiedzieć, że nie teraz nie działa, czy działa nieskutecznie to bzdura, bo sobie całkiem ładnie radzi. Wprawdzie lista katalogów pozostawia póki co wiele do życzenia, nie jest to jednak bezpośrednia kwestia programu. A tak na marginesie system opracowujący nową liste już z powodzeniem działa, dodatkowo ręcznie przesiewają ją dwie osoby:)"

Dla celow okreslenia skutecznosci mojego Addera wzialem proste reguly statystyki: skutecznosc = ilosc wpisow zakonczonych sukcesem na 100 podjetych prob. I tak u mnie sytuacja wyglada nastepujaco:

Adder 7.1963

29 marzec: 11,04

30 marzec: 13,84

31 marzec: 7,62

1 kwiecień: 8,33

2 kwiecień: 12,50

3 kwiecień: 7,01

4 kwiecień: 9,34

5 kwiecień: 13,17

6 kwiecień: 10,24

7 kwiecień: 10,42

Adder 7.1975

8 kwiecień: 7,36

Adder 7.1988

9 kwiecień: 7,08

10 kwiecień: 8,29

11 kwiecień: 7,22

12 kwiecień: 7,66

13 kwiecień: 7,21

14 kwiecień: 6,74

15 kwiecień: 7,26

Adder 7.2013

16 kwiecień: 7,40

Adder 7.2024

17 kwiecień: 6,96

18 kwiecień: 7,68

19 kwiecień: 9,88

Zatem w moim przypadku Adder w ciagu ostatnich trzech tygodni srednio dodaje 8,83 wpisu na 100 podjetych prob. Oczywiscie w tym przypadku udane wpisy to wpisy "uznane za udane" przez Addera i umieszczone w raporcie, a jak pisalem wczesniej dopatrzylem sie tu pewnych niescislosci i jak do tej pory nie otrzymalem w tej sprawie zadnych wyjasnien od Enterso...

Tak wyglada moja przygoda z Adderem 7. Rozumiem, ze zdarzaja sie bledy, ze cos trzeba dopracowac - to normalne. Kazda rzetelna firma powiadamia o takich przypadkach swoich uzytkownikow. Wszyscy to rozumieja i kto moze to pomaga. Nie wiem czy Enterso zauwazylo ale testujemy za darmo ich aplikacje tak jak by to byla wersja beta - w ten sposob wszyscy przyczyniamy sie do jego rozwoju. Co otrzymujemy w zamian?

Pozdrawiam wszystkich,

piobanka

p.s. teraz pewnie napisze PAN ADDER albo ENTERSO, ze posty skasowal przez pomylke programista i nie mogli znalezc moich maili zeby odpowiedziec i wszystko wyjasnic :) Albo ze znowu ktos sie czepia a oni maja priorytety i najwazniejsze jest udoskonalanie aplikcji, ktora i tak juz jest doskonala, zas wszelkie jednostkowe biadolenia ich nie obchodza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się wydaje, że programiści Enterso skupili się na setce niepotrzebnych bajerów, takich jak synonimy, sprawdzanie pozycji etc. zamiast solidnie dopracować to, po co kupuje się ten program - dodawanie do katalogów. To nie jest żadne megapoteżny wynalazek, żeby zabijał mi serwer dedykowany. Wygląda to tak samo jak w MS Vista - strasznie dużo zasobów łyka i nie wiadomo, dlaczego. Myślę, że problemem jest przede wszystkim użycie mechnizmu składowania InnoDb który ma bardzo duże problemy z masowym insertem bez transakcji, bo za każdym razem odbudowuje indeks. Zmieńcie typ bazy na MyISAM, na początek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności