Skocz do zawartości

Niedopracowany adder 7?


maykino

Rekomendowane odpowiedzi

piobanka znalazłam Twoją kartę reklamacyjną. Do 16 kwietnia czyli dwa dni robocze temu otrzymywałeś odpowiedzi od bok. 16 kwietnia Twoja sprawa trafiła na biurko właściciela. Czyli najprawdopodobniej od dwóch dni roboczych nie było z naszej strony kontaktu z Tobą. Wszystko potoczyło się tak dla Ciebie nieszczęśliwie, ponieważ pierwszą i najważniejszą wiadomość bo zgłaszającą usterkę napisałeś bezpośrednio do właściciela zamiast na bok (czyli pod adres, który wspólnie z tech wszędzie podajemy aby przez niego się z nami kontaktować). A właściciel nie zajmuje się bezpośrednią obsługą klienta, często wyjeżdża, ma masę spotkań i z tego względu nie opowiada na bieżąco na maile. Na pozostałe wiadomości, które wysyłałeś pod bok odpowiedzi otrzymywałeś na bieżąco.

Do rzeczy jeśli chodzi o niemożność odnalezienia dodanego wpisu oraz podawanie komunikatu o braku głównej kategorii- ponieważ takie sytuacje nie występowały ciężko mi teraz powiedzieć cokolwiek dlatego postaram się sprawdzić ta sytuacje konkretnie w Twoim programie, czyli zobaczyć to, o czym mówisz.

Skuteczność, którą przytaczasz nie zawiera powodów niedodania wpisów do katalogu. Najczęstszym powodem jest błąd bazy np. strona nie jest katalogiem, katalog już nie istnieje itp, nie stanowi więc o skuteczności samego oprogramowania. Jednak zdajemy sobie sprawę jak ważna jest baza katalogów dlatego tak jak już wspomniałam w innym poście moderujemy ja nawet ręcznie mimo że zawiera kilka tysięcy katalogów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 169
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
piobanka znalazłam Twoją kartę reklamacyjną. Do 16 kwietnia czyli dwa dni robocze temu otrzymywałeś odpowiedzi od bok. 16 kwietnia Twoja sprawa trafiła na biurko właściciela. Czyli najprawdopodobniej od dwóch dni roboczych nie było z naszej strony kontaktu z Tobą. Wszystko potoczyło się tak dla Ciebie nieszczęśliwie, ponieważ pierwszą i najważniejszą wiadomość bo zgłaszającą usterkę napisałeś bezpośrednio do właściciela zamiast na bok (czyli pod adres, który wspólnie z tech wszędzie podajemy aby przez niego się z nami kontaktować). A właściciel nie zajmuje się bezpośrednią obsługą klienta, często wyjeżdża, ma masę spotkań i z tego względu nie opowiada na bieżąco na maile. Na pozostałe wiadomości, które wysyłałeś pod bok odpowiedzi otrzymywałeś na bieżąco.

Rzeczywiscie moje dwie reklamacje wyslalem na adres p. Klodzinskiego gdyz to on osobiscie naprawial usterki mojego Addera i kontaktowal sie w tej sprawie ze mna bezposrednio ze swojego adresu email: przesylal maile z wyjasnieniami oraz prosba o "danie znac" czy problem zostal naprawiony. Zatem "dalem znac" i odpowiedzialem bezposrednio jemu w dniach 30 i 31 marca. Gdyby napisal ze mam w tej sprawie dalej kontaktowac sie z BOK Enterso to tak bym uczynil, w sytuacji natomiast gdy sam prosil o odpowiedz wydawalo sie oczywistym klikniecie REPLY :) a nie przesylanie odpowiedzi na adres BOK.

W kazdym razie do dzis dnia maile te pozostaly bez odpowiedzi. Jesli p. Klodzinski byl tak bardzo zajety mogl przekierowac ta korespondencje do kogos kto by sie dalej tym zajal, prawda?

Zatem to zadne tlumaczenie, ze wyslalem maile do wlascieila. Powtarzam wyslalem je tam bo sam prosil o odpowiedz.

Jesli chodzi o dalsza korespondecje to po prawie dwoch tygodniach oczekiwania oraz postach na forum z prosba o pomoc wyslalem jeszcze jednego maila z CC na tech@seoadder.info (12 marca 2010 rano).

15 marca dostalem maila od BOK Enterso w sprawie "interwencji w mojej sprawie". Grzecznie podziekowalem i przeslalem dane dostepowe (oczywiscie do BOK) o ktore zostalem poproszony. Od tamtej pory na kolejne maile otrzymywalem jedynie odpowiedzi od Autrespondera :D

W dniu dzisiejszym (20 marca) otrzymalem maila od BOK z prosba o podanie danych dostepowych (sic!). Podawalem je dwukrotnie zatem mam prawo przypuszczac, ze skoro moja "karta reklamacyjna" trafila na biurko wlasciciela to zawiera ona moje dane dostepowe ktore przeslalem, a poniewaz firma dba o klienta wiec nie gubi korespondecji i wszystkie potrzebne informacje przekazywane w mailach sa zawarte na w/w karcie reklamacyjnej. Zatem wlasciciel lub wyznaczony przez niego pracownik moze smialo z nich skorzystac przy naprawie aplikacji ;)

Do rzeczy jeśli chodzi o niemożność odnalezienia dodanego wpisu oraz podawanie komunikatu o braku głównej kategorii- ponieważ takie sytuacje nie występowały ciężko mi teraz powiedzieć cokolwiek dlatego postaram się sprawdzić ta sytuacje konkretnie w Twoim programie, czyli zobaczyć to, o czym mówisz.

O takich sytuacjach byly posty na forum Enterso, prosze sobie sprawdzic, z tego co pamietam nie jestem jedyny, ktory zglaszal ten problem. Oczywiscie jesli posty nie zostaly usuniete.

Skuteczność, którą przytaczasz nie zawiera powodów niedodania wpisów do katalogu.

Oczywiscie, ze nie zawiera, duzo mowi jednak o bazie danych z ktorej korzysta Adder i ja wlasnie o tym pisze: skoro tak niski procent prob dodania konczy sie sukcesem i sytuacja utrzymuje sie na prawie niezmiennym pulapie to oznacza, ze synchronizacja katalogow sie nie sprawdza, warto zatem zastanowic sie moze nad innym rozwiazaniem.

Konczac: zeby znowu Enterso albo Pan Adder nie pisal, ze na forum wypowiadaja sie tylko niezadowoleni i to w zasadzie tylko 1% uzytkownikow, i ze przeciez Enterso dba, pomaga itd. itp. wyciagam reke na pojednanie i obiecuje, ze jesli Enterso zagubilo moja korespondencje i reklamacje a wraz z nia moje dane dostepowe, ze nie wspomne o kasowanych postach, to niech "z otwarta przylbica" o tym powie, przeprosi - ja je niezwlocznie wysle po raz trzeci bo wreszcie chce dolaczyc do tych 99% zadowolonych klientow ;) i nie pisac juz na forach ze cos nie dziala, ze ktos nie naprawil, ze nie odpisal, ze sie nie odezwal itd. Dbajcie o swoich klientow troche, odzywajcie sie, odpowiadajcie na maile i starajcie sie naprawiac usterki. Kasowanie postow nie jest wyjsciem - przeciez one zawieraja informacje o dzialaniu programu w realnych warunkach, na roznych hostingach i sa dla WAS gigantyczna pomoca. Piszemy je nie zeby sie nad Wami pastwic ale zeby zwrocic uwage na konkretne bledy wychodzace "w praniu".

Pozdrawiam wszystkich

piobanka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piobanka znalazłam Twoją kartę reklamacyjną. Do 16 kwietnia czyli dwa dni robocze temu otrzymywałeś odpowiedzi od bok. 16 kwietnia Twoja sprawa trafiła na biurko właściciela. Czyli najprawdopodobniej od dwóch dni roboczych nie było z naszej strony kontaktu z Tobą. Wszystko potoczyło się tak dla Ciebie nieszczęśliwie, ponieważ pierwszą i najważniejszą wiadomość bo zgłaszającą usterkę napisałeś bezpośrednio do właściciela zamiast na bok (czyli pod adres, który wspólnie z tech wszędzie podajemy aby przez niego się z nami kontaktować). A właściciel nie zajmuje się bezpośrednią obsługą klienta, często wyjeżdża, ma masę spotkań i z tego względu nie opowiada na bieżąco na maile. Na pozostałe wiadomości, które wysyłałeś pod bok odpowiedzi otrzymywałeś na bieżąco.

Do rzeczy jeśli chodzi o niemożność odnalezienia dodanego wpisu oraz podawanie komunikatu o braku głównej kategorii- ponieważ takie sytuacje nie występowały ciężko mi teraz powiedzieć cokolwiek dlatego postaram się sprawdzić ta sytuacje konkretnie w Twoim programie, czyli zobaczyć to, o czym mówisz.

Skuteczność, którą przytaczasz nie zawiera powodów niedodania wpisów do katalogu. Najczęstszym powodem jest błąd bazy np. strona nie jest katalogiem, katalog już nie istnieje itp, nie stanowi więc o skuteczności samego oprogramowania. Jednak zdajemy sobie sprawę jak ważna jest baza katalogów dlatego tak jak już wspomniałam w innym poście moderujemy ja nawet ręcznie mimo że zawiera kilka tysięcy katalogów.

jakby na to nie patrzeć piobanka przedstawił konkretne problemy, na które - niestety dla Was (Enterso), muszę przytaknąć, co więcej sami sobie kopiecie dołki pod sobą zamykając dostęp do Waszego subForum (ProgramyEnterso). Sama strona firmowa i Wasze "wymodelowane" wpisy zadowolonych userów niestety nie uczynią z Waszego addera7 złotej rybki. Tak czy inaczej, każdy prędzej czy później dotrze na To Forum i albo po zakupie stwierdzi, że jednak nie jest tak kolorowo, albo zaczniecie w końcu (Wy Enterso) współpracować tak jak należy z Waszymi Klientami i będziecie szanować ich tak, żeby mieli poczucie, że ich maile nie współpracują tylko z autoresponderami i dużo pozytywnych "recenzji".

Gratuluję "degradacyjnego" podejścia do Klienta.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak bronie inne produkty to z adderem mam zle wspomnienia - nie tyle z samym programem (zakonczylem zabawe na cyferce 6 - ten jeszcze jakos sobie radzil i mega tragedii nie bylo)

dla pana wojtusia wazniejsze zawsze bylo sciganie osob sprzedajacych dostep do kont na allegro niz rozwoj produktu

zemscilo sie to wszystko w momencie, gdy publiker wypuscil znacznie lepszy, stabilniejszy produkt

a co najwazniejsze z mega sprawnym supportem - nie wydaje mi sie, ze pracuje tam cala banda ludzi - mam wrazenie, ze nad caloscia panuje jedna osoba, ale nigdy nie czekalem na odpowiedz dluzej niz godzine

zapowiedzi o adderze 7 byly juz grubo ponad rok temu - robicie kupe szumu, a nie macie jeszcze sprawnego produktu

do konkurencji braknie wam jeszcze lat swietlnych

webmini zdazylo juz wybanowac w wiekszosci, a wasz skrypt jeszcze nawet nie wie co to jest :)

nie mowiac o pozostalych katalogach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Palma poważnie wysłałeś na bok+@+enterso.pl? czy do właściciela?

nie ma maila przesłanego pod bok który pozostaje bez odpowiedzi i to mogę powiedzieć z czystym sumieniem, bo koło mnie siedzi inna osoba która nic innego nie robi tylko dzień w dzień po 8 godzin dziennie zajmuje się obsługą klienta, obiera telefony i odpisuje na maile.

Natomiast jeśli pisałeś do właściciela byc może zdarzyła się sytuacja, zę Ci nie odpisał, bo nie zawsze jest na miejscu, ma spotkania i często wyjeżdża. Dlatego też nigdzie nie podajemy jego adresu a wszędzie jest bok.

enterso.png

Nic więcej nie mam do powiedzenia :hi:

Palma

//edit

a jednak dodam :P cieszę się że nie zaktualizowałem addera do wersji 7 a w zamian kupiłem produkt konkurencyjny dostępny na https://www.publiker.pl/ i pozbyłem się kłopotu :D Publiker jest lepszy i nie ma problemów z supportem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adder był dobry jak działały katalogi qlweb ale to było kilka lat wstecz a wersja miała numer 3. Obecnie są duże problemy jest nadzieja, że jak już w miarę usterki zostaną dopracowane to braknie chętnych do zakupu. Konkurencja nie śpi i również potwierdzam Publiker jest znacznie sprawniejszy a funkcja linkowania wpisów jest naprawdę dobra. Wpisy w preclach są bez problemu a w adderze od 3 miesięcy do precla mi nie wpisał nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tydzień temu napisałem do supportu z propozycją konkretnych zmian w Adderze, aby ułatwić pracę programistom. Do tej pory nie dostałem nawet zdawkowej odpowiedzi, że pracują nad tym, czy że wezmą / nie wezmą wskazówek pod uwagę. Chowanie głowy w piasek nic nie pomoże i tylko szkodzi firmie Enterso.

Mimo ważnej licencji na najnowszego Addera zakupiliśmy produkt konkurencyjny, pierwsze wrażenia bardzo pozytywne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja od prawie tygodnia postuluję o informację w sprawie zmian i poprawek, jakie zostały poczynione/wdrożone w adderze :( - również bez rezultatu, a najgorsze co może być - to aplikacja bez dokumentacji, listy zmian, poprawek ...

są chyba jakieś wytyczne co do tworzenia aplikacji pod kątem wytycznych stricte dokumentacja i lista zmian ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokumentacja programu to wewnętrzna sprawa programistów, w zależności od przyjętej metodologii tworzenia oprogramowania (czy jej braku). Natomiast korzystając z jakiegoś systemu kontroli wersji można po prostu wrzucić Loggerheada czy jakiegoś innego Changeloga. Na pewno przy takich problemach powinien też być upubliczniony projekt rozwoju, wraz z terminami okodowania kolejnych kamieni milowych rozwoju aplikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Ponieważ nie jestem programistą wiem, że moja odpowiedź może Wam wydać się niesatysfakcjonująca, ale postaram się:aniolek:

aktualizacja do wersji 7.2051:

- dodanie pola długiego opisu dla katalogów w konfiguracji i obsłudze qlweb i mini- tym samym polepszenie skuteczności w dodawaniu

- ignorowanie katalogów które miały nierozpoznany token graficzny przy dodawaniu

- aktualizacja Curl 6 - poprawnie przekierowań - przyspieszenie wczytywania stron

- dodanie submenu

- zmiana wysokości textarea w edycji konfiguracji strony zgodnie z sugestiami Klientów

- ulepszenie raportowania w qlwebach i wyszukiwanie linków kategorii i podkategorii

- ulepszenie raportowania z wykonanych prac

- przyspieszenie działania programu

- do detekcji katalogów wprowadzenie zabezpieczenia przed zawieszeniem.

- poprawienie wyszukiwania linków dla ml oraz wp

- udoskonalenie rozpoznawania WordPress

- udoskonalenie rozpoznawania QlWeb

- udoskonalenie rozpoznawania Mini

- ulepszenie walidatora konfiguracji

- uszczegółowienie w raportach z dodań efektów pracy (dodatkowe ikony podające konkretne efekty pracy)

- dodanie kolumny konfiguracja na liście stron, wyświetlany jest w niej status poprawności konfiguracji strony

- wprowadzenie zabezpieczenia katalogów Adder (htaccess)

po majówce kolejna aktualizacja, także jeśli takie będzie Wasze życzenie mogę zawsze pisać co zostało wprowadzone i co konkretnie zawierała aktualizacja

Tymczasem pozdrawiam i wszystkim życzę pogody i zapachu grila w długi weekend:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jednak coś się dzieje z seoaderkiem , hmm przymierzałem się do Publikera ... i mam mieszane odczucia po przeczytaniu kilku topików , do tej pory poklikałem Seoader by sprawdzić ten ręczno-automatyczny soft ale bazy mnie załamały ...

... Im więcej wiesz tym wiesz jak mało jeszcze wiesz... dot.service , wynajem apartamentów nad morzem , Cięcie laserem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no super hiper, ale - dodanie długiego opisu katalogów, to niestety konieczność poprawienia konfiguracji - NIKT o tym nie powiedział i userzy musieli przekonfigurować wpisy ! - reszta to kosmetyka, która powinna być na dalszym planie - najważniejsza jest SKUTECZNOŚĆ ! jeżeli soft w poprzedniej wersji "JAKOŚ" działał to dlaczego po aktualizacji jest gorzej ?

dlaczego jest tak jak na poniższym przykładzie ?

ad7.png

poza tym dzisiaj chyba z 800 prób wykonałem ręcznie - automat zrobił może ze 20-30

ad7_1.png

a jak wejdę w szczegóły (zobacz):

ad7_2.png

no sorry, ale wg mnie jest nadal słabo, a zabezpieczenia (latania po katalogach) powinny być wdrożone z 1 wersją pre alpha ! a co do Naszego czy mojego życzenia - to każda szanująca się Firma powinna tworzyć dokumentację i dla userów, którzy ZAPŁACILI za soft powinna być na bieżąco aktualizowana informacja o zmianach w aplikacji !

nadal uważam, że adder7 ma kupę błędów, a wyszukiwanie wpisów, które niby zostały dodane - to szukanie igły w stogu katalogów ! kiedy ten soft zacznie działać w sposób jaki podajecie na Swojej stronie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

hmmm... ale najważniejsze, że mają ISO

I

Stąd

Obywatelu...

i nie zawracaj nam gitary po zakupie..

ehhhh....

Galeria Kawy i Herbaty CZARODZIELNICA - zapraszam po dobrą kawkę i herbatę w Łodzi
Stacja Kontroli Pojazdów Łódź
Druk na szklepanele szklane na ściany, obrazy na szkle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności