Skocz do zawartości

Niedopracowany adder 7?


maykino

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, postanowilem opisac swoja przygode z firma enterso ktora to stworzyla znany nam wszystkim produkt. Rok temu zakupilem licencje programu adder 6 i bez problemu zainstalowalem go samodzielnie na moim dedykowanym serwerze postawionym na Dual Core, 2gb, Fedora. Serwer posiada PHP 5 oraz wszystkie inne oprogramowanie serwerowe ktore jest niezbedne do pracy serwera. Dwa miesiace temu postanowilem zakupic update do addera. Ze wzgledu na to ze od kilku lat mieszkam w Stanach pieniadze wyslalem paypalem i cala komunikacja z firma enterso odbywa sie poprzez droga elektroniczna. Kiedy dostalem niezbedne instrukcje do instalacji addera 7, od razu zabralem sie do roboty. Chyba kazdy z nas ma takie szalencze pragnienie wyprobowania kazdej nowej zabawki. Wszedlem do strone https://install.enterso.pl i zaczalem wypelniac wymagane pola. Okazalo sie ze tworca programu nie przewidzial supportu dla uzytkownikow Internet Explorera (nawet najnowszej wersji), a wiec instalacji nie mozemy kontynuowac gdyz mimo zaznaczenia pola "Zgadzam sie z warunkami licencji" okienko javascript krzyczy ze pole jest nie zaznaczone :D

A wiec zaczynamy instalacje w FF. Pomyslnie przechodzimy przez wszystkie kroki, program informuje o poprawnej instalacji i przenosi nas do okienka logowania. Podniecenie siega zenitu, wpisuje haslo i login naciskam przycisk "Zaloguj" i..... dostaje pusty ekran. Nic. Zadnego bledu, zadnego kodu zrodlowego.

Z tej okazji wyslalem email do firmy enterso ktora wydaje sie byc bardzo zapracowana albo wychodzi z zalozenia ze jesli produkt jest sprzedany to klopot z glowy. Czekalem 2 dni na odpowiedz informujaca ze moj problem bedzie zdiagnozowany przez dzial pomocy. Czekalem jeszcze kilka dni i nie otrzymujac odpowiedzi wyslalem kolejny email z zapytaniem co dzieje sie w mojej sprawie. Otrzymalem odpowiedz od Pana Marka proszaca o cierpliwosc i wszystkie dane potrzebne do logowania do FTP I mysql. Wszystko podalem i na biezaco wysylalem do Pana MArka wiadomosci z zapytaniem kiedy bede mogl zaczac uzywac produktu ktory zakupilem dwa tygodnie wczesniej. Pan Marek bo "kilkudniowej" pracy nad problemem stwierdzil ze musi problem przeslac do tworcy programu i na tym kontakt z Panem Markiem sie urwal. Przestal odpowiadac na maile. Bylem cierpliwy. Po kolejnych dwoch tygodniach nie majac zadnej odpowiedzi od mojego ulubionego Pana Marka, wyslalem email na glowny adres firmy enterso bok@ Na drugi dzien otrzymalem maila od Pani Kasi z przeprosinami i obietnica ze moim problemem ktos natychmiast sie zajmie. No i znow ponad dwa tygodnie czekania. W koncu zdecydowalem sie na telefon. Wykrecilem numer do Szczecina poraz 3 razy w regularnych godzinach biznesowych jednak nikt sluchawki nie pondiosl. Napisalem wiec kolejnego maila z zapytaniem czy moglbym prosic o poprawny numer telefonu gdyz ten ktory mam, nie dziala. Oto co otrzymalem:

Witam serdecznie

W dniu wczorajszym mieliśmy bardzo duży ruch w połączeniach przychodzący w związku z tym nie wszyscy Klienci zdołali się do nas dodzwonić. Pod nr stacjonarnym, w chwili obecnej nie ma sygnału zajętości co niestety wprowadza naszych Klientów w błąd.

Natomiast odnośnie Pana sytuacji z programem - w chwili obecnej mamy problem z instalacją aktualizacji na Pana serwerze. Podążając za sugestią naszych programistów mogę w tej sytuacji zasugerować wykup serwera linuxpl.com, który spełnia wymagania systemu Adder i jest jednym z tańszych i dobrych hostingów

Po tej wiadomosci troche sie zawiodlem, w rozmowie z firma enterso kilka razy wspomnialem ze jestem programista i moze gdyby ktos zdecydowal sie na poinformowanie jakiego to rodzaju blad to moglbym jakos pomoc. Bez odzewu. Majac jedno konto hostingowe na serwerze superhost w Polsce, zrobilem setup nowego konta, bazy danych, poprosilem Pania Kasie z enterso o zmiane nazwy domeny w licencji i zaczalem instalowac... i to samo! Ostatni email do enterso wyslalem 3 dni temu. Czy wszystkie internet-oriented firmy w Polsce maja taki dlugi czas pomocy technicznej? Czy ktos mial podobny problem? Jak mozna tak traktowac klienta?

Praca w Ameryce, Ogloszenia w USA, Oferty pracy w Nowym Jorku, nieruchomosci, wynajme mieszkanie, Greenpoint, Trenton, NJ,

Praca na budowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 169
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Adder 7 jest nie dokończony, co jakis czas się loguje zobaczyć o ile się numer wersji zmienił i czy coś się polepszyło. Najbardziej mnie rozśmieszyło ostatnio w zakładce katalogi -> aktualizacja bazy

Aktualizacja bazy katalogów (Uwaga! Opcja będzie dostępna, gdy zostanie zgromadzona odpowiednia ilość zgłoszeń od użytkowników Adder 7)

No ale byłem w szoku jak zobaczyłem, że już grupy można dodawać i nie sypie błędami :D

Przy okazji chciałbym się zapytać, czy jest chociaż 1 osoba na tym forum która skutecznie używa Addera 7 ?

 ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

rzeczywiście cały Styczeń walczyliśmy nad projektem - nad jego poprawkami. W Lutym projekt już nabiera stabilnego działania i na pewno będzie dopracowany całkowicie.

Telefon w Styczniu "nie był odbierany" ponieważ, easycall nie wpadło na to by zrobić sygnał zajęty jak ktoś rozmawia. Już to poprawiliśmy - telefony są odbierane w godzinach 9-17 pn-pt.

wczoraj został wgrany nowy system sprawdzania PageRank (także na serwerach 64bit), sprawdzanie pozycji w Google

do PN walczymy nad skutecznością katalogowania/ odpowiedniego dobierania katalogów , WordPress.

przepraszam za utrudnienia i proszę o 2 tyg cierpliwości, na dopięcie projektu.

pozdrawiam serdecznie

Enterso

Wojciech Kłodziński

logo-orange.png
Nowa platforma usług SEO. Zarabianie na pozycjonowaniu w Multi Level Marketing !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masochiści wszyscy czytają ze do pupy ale każdy musi przekonać się na własnej skórze
Strzał w dziesiątkę B)

Patrząc przez pryzmat wszystkich informacji o tym "produkcie" równie dobrze można oferować do sprzedaży system którego kod będzie składał się z

<?php

// CDN ...

?>

i jeśli ktoś zgłosi się, że mu nie działa udzielić wyczerpującej informacji między czasie odsyłając od Annasza do Kajfasza po kolejnych szczeblach BOK'u, od którego najlepiej trzymać się z boku "przepraszam za utrudnienia i proszę o 2 tyg cierpliwości, na dopięcie projektu."

:)

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adder kogo Ty bajerujesz ? :)

Na tym samym forum jest oferta Publikera - nad tym projektem siedzi JEDEN człowiek - robi za programiste, bok i reklame a jego produkt jest 1000 x lepszy od Addera nad którym pracuje cały sztab ludzi. Co najmniej zastanawiające... B)

iDir - skrypt na katalog stron lub firm - następca projektu SEOKatalog, dostosowany do dzisiejszych standardów, w pełni responsywny, na nowoczesnym frameworku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I właśnie przez takie podejście, wypuszczanie wersji której się na zainstalować, olewanie klientów przez BOK Adder stracił klientów. Co najmniej dziwne i zaskakujące jest to, że jeżeli jest zatrudniona jedna osoba od BOK to czemu na odpowiedzi czeka się tak długo ? Takim sposobem nie zdobędzie rynku i tak jak wspomniał Generał_Depet jest Publiker do którego nie można mieć żadnych zastrzeżeń. Zamiast kupić Addera w cenie około 400 PLN bo chyba w takich cenach na allegro widziałem wolałbym kupić 2 licencje na publikera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że u nas jest cały zespół , który pracuje na pełnym etacie o czymś świadczy. Bok dostępny jest od 9-17 pn-pt pod tel i email. Przyznaję się do błędów jakie były i nie mam zamiaru na ich temat więcej rozmawiać, więcej zdziałam poświęcając czas na rozwój A7.

logo-orange.png
Nowa platforma usług SEO. Zarabianie na pozycjonowaniu w Multi Level Marketing !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eh to już przecież żal zciska. Zakupiłem aktualizację adder 7 jakiś 3 tyg temu, coś nie mogłem jej zainstalować sam, wiec skontaktowałem się z firmą entreso, miła Pani poprosiła o dane do serwera, bazy etc ... wiadomo. nawet mnie zapewniła że szybko zaktualizują mi addera 6 ;] i że moja sprawa jest priorytetowa ;] no i to było ok 3 tyg temu ;] od tamtego czasu dzwonię do nich co 2 dzień i cały czas słyszę to samo, że moja sprawa jest w trakcie, że programista pracuję nad zaktualizowaniem addera 6 do wersji 7 , ostatnio już jakieś 3 te;lefony temu do nich, sprawa została przekazana do Pana Wojciecha no i dalej to samo, podsumowując support genialny 3 tyg robią update, zlewają klienta jak się da. Już wątpię że kiedykolwiek będę miał addera 7 ;] Miłej Pani już się nasłuchałem i już nawet nie dzwonie, bo zapewnia mnie że napisze jutro o postępach, czekam, a jutro mija bez maila, dzwonie wiec pani mnie zapewnia ze oddzwoni jutro wzięła nr tel, kolejne jutro mija już tak z 5 razy ;] żal.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może już trwają pracę nad Adderem 8 i tylko przeszkadzacie trując 4 litery aktualizacjami do A7 ;)

https://www.punktseo.pl/darmowe-bonusy/ << rozdaje: kody do katalogów firm, kody rabatowe, szablony ZennoPoster ! |---| Moje strony: https://www.s90.pl/pozycjonowanie/ | https://www.seo-stat.pl - zapraszam.                                                                                                                                                                                          

seo-stat-logo.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności