Skocz do zawartości

Podpinanie nowych domen pod strone

Włóczykij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam... jestem początkującym pozycjonerem.. o czym może świadczyć liczba postów i dział w którym piszę.

Nie mogłem znaleźć poprzez wyszukiwarkę jednoznacznych wypowiedzi na ten temat, więc sorry jeśli powtarzam temat.

By nie podawać swoich adresów domen posłużę się przykładami. Załóżmy że mam firme "Krax" pod adresem www.krax.pl sprzedającą ryby i krewetki w Gdańsku.

Domena ta stoi sobie juz od roku i jest pozycjonowana przez google w pierwszej 10 pod niektórymi frazami, a pod innymi (również ważnymi) nie.

Załóżmy ze chce zawalczyć o frazę "ryby gdansk", gdzie jestem dopiero na 20tym miejscu - więc content mam chyba dobrze przygotowany do frazy, ale konkurencja duza.

Czy wykupienie, podpięcie (bez przekierowania 301 adresu w .httacces) domen wspierających konkretne pozycjonowanie... np. typu www.ryby-gdansk.pl, www.krewetki-gdansk.pl , a następnie zakatalogowanie ich w paru katalogach ma szansę na wsparcie mojej strony.. tj ze będzie ona się lepiej pozycjonować tyle, ze pod innymi adresami? Czy tworzy to zagrożenie odwrotnego efektu i spadku, za potencjalnie umieszczanie kopii innej strony (w praktyce to tylko inna domena wskazująca na to samo.)

Zapewne to banalne pytanie dla wielu z was, ale każdy kiedyś zaczyna... a ja nie chcę zrobić błędu bardzo proszę o odpowiedź.

Kolejne pytanie.

Zakładając, że warto podpinać dodatkowe domeny dla pozycjonowania.

Czy wykupując domenę warto zaprzątać sobie głowę domenami z polskimi czcionkami (jako podpięte pod taką w/w strone) np. lepiej mieć www.sledzie.pl, czy www.śledzie.pl zakładając, że w wyszukiwarkach ludzie w pisują "śledzie" 3 razy częściej niż "sledzie".

Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam.

Kupujesz ryby-gdansk.pl i robisz na tym zaplecze. Tylko na inne whois i inny hostingodawca. Dodaj kilka artykułów i po max 2 linki do Pozycjonowanej strony. I linkuj do tej nowej strony. Hosting np. w activh.pl