Skocz do zawartości

porzucone koszyki


Rekomendowane odpowiedzi

...

Dostają tam też możliwość sprawdzenia ocen sprzedającego, czego w sklepie internetowym nie ma, a jeżeli już jest to mniej wiarygodne niż na Allegro.

Każdy powinnien sprawdzić (zweryfikować) sklep internetowy zanim zrobi w nim zakupy jest wiele sposobów, co nie oznacza ze pomimo weryfikacji sprzedajacych na allegro czy sklepu nie zdarzają się "wpadki"

tak czy inaczej z mojego dosaidczenia klienci nie stosują robienia zakupów bez rejstracji nawet najwiekszy polski sklep ma nieźle koszyk obwarowany nich ktoś policzy kroki do zamknieca koszyka https://merlin.pl/

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 49
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Każdy powinnien sprawdzić (zweryfikować) sklep internetowy zanim zrobi w nim zakupy jest wiele sposobów
Przeczytaj jeszcze raz mój pierwszy post w tym temacie, ta musi zajmować mało czasu.
co nie oznacza ze pomimo weryfikacji sprzedajacych na allegro czy sklepu nie zdarzają się "wpadki"
No tu Ameryki nie odkryłeś, wpadki zdarzają się wszystkim.
z mojego dosaidczenia klienci nie stosują robienia zakupów bez rejstracji
Z tego co czytałem, miałeś tylko jednego klienta który chciał sklep bez rejestracji. Jak dla mnie to trochę mało na wyciąganie wniosków o zaletach i wadach takiego rozwiązania.

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....

Z tego co czytałem, miałeś tylko jednego klienta który chciał sklep bez rejestracji. Jak dla mnie to trochę mało na wyciąganie wniosków o zaletach i wadach takiego rozwiązania.

jednego z ponad 50 , to juz coś mówi, a wnioski wyciągam po 5 latach działania praktycznego w tym temacie

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednego z ponad 50 , to juz coś mówi
Tak, mówi. To że Twoi klienci mogą nie znać zalet sklepu z zakupami bez rejestracji. Nie przedstawiłeś im takich zalet, bo sam ich nie znasz. Nie znasz, bo nie masz w tym doświadczenia.

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem na jakiej podstawie tak mówisz, przecieże nie wiesz jak wyglądają moje negocjacje na temat sklepów z klientami

Każdy klient ma w adminie xannshop możliwośc właczenie lub wyłaczenie sobie opcji robienia zakupów bez rejestacji, taką opcje posiadamy to ON decyduje czy chce czy nie chce sobie to właczyć

z perspektywny czasu prowadzenia sklepu wiem ze wyłanczają

ps. nawet mogę pokazać ci na demo gdzie w koszyku możesz sobie wybrać opcje robienia zakupów bez rejstracji https://demo.xannshop.com

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem na jakiej podstawie tak mówisz, przecieże nie wiesz jak wyglądają moje negocjacje na temat sklepów z klientami
Oczywiste jest że nie wiem, dlatego mówię tak na podstawie tego co wyczytam z Twoich postów. Jeżeli inna jest rzeczywistość niż to co piszesz w postach, to nic na to nie poradzę.

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ooo to bardzo ciekawe co piszesz, tymbardziej że nigdzie nie napisałęm jak wyglądają moje negocjacje z klientami , nie wiem na jakiej podstawie twierdzisz że nie znam zalet bo nie mam doświadczenia - na jakiej podstawie to twierdzisz ? gdzie napiałem ze nie mam doświadczenia w tym temacie ?

toche dziwnie czytasz ale napisze to jeszcze raz

Mam 5 letnie doświadczenie dokladnie w tym temacie i to nie teoretyczne a praktyczne, moje sklepy mają koszyk bez rejestracji ale klienci zawsze decydują się na jego wyłaczenie bo nie ma on żadnych zalet a wręcz przecieniw same wady

ps. nie czytaj czegoś czego nie napisałęm

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skąd się biorą porzucone koszyki:

- konieczność rejestracji

- oczekiwanie na mail z aktywacją

- zbyt duża liczba kroków przy składaniu zamówienia

- zbyt duże koszty wysyłki

- brak odpowiednio szerokiego wyboru sposobów płatności

- ustalenie minimalnej wartości zamówienia

- nie do końca jasna procedura zakończenia procesu składania zamówienia

- koszyk traktowany jako przechowalnia produktów

- porównanie koszyka produktów w wielu sklepach, wybór najlepszej oferty

Porada - jeśli porzucony koszyk zostawiła osoba zarejestrowana (mamy mail), zapytaj dlaczego to zrobiła

www.akwaswiat.net - nowe/stare forum akwarystyczne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- testowanie sklepu przez osoby trzecie

jakieś menty robią testowe zakupy, porzucając koszyk zaraz po wyświetleniu się nr zamówienia.

Wiem, że tak można w bardzo łatwy sposób kontrolować konkurencję, obserwować przyrost zamówień, mieć wgląd w zaplecze od tyłu.

Cały problem polega na tym, że każde następne zamówienie ma przydzielony następny z kolejki nr 2401=>2402. Szukam czegoś by numery zamówień były generowane "Twój nr zamówienia: #436329892"

Przestałbym być pod obserwacją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem Jak kolega sprawdza porzucone koszyki ale podejrzewam, że standardowo analizując lej konwersji w GA. Moim skromnym zdaniem trzeba tam analizować dodatkowo dokąd przechodzi z koszyka klient. bo nie każde porzucenie koszyka to rzeczywiście porzucenie.

Mam na myśli zamówienie kilku produktów w jednym zamówieniu. Jeśli ktoś zamówi, np. 5 produktów to może okazać się, że GA wyświetli ci 4 porzucenia koszyka i tylko 1 konwersję. Pzdr

wywóz gruzu - dla tych co remontują....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

imo jest jeszcze sporoa roznica miedyz porzuconym koszykiem z 1 towarem a z kilkoma

nie wiem jak inni ale ja gdy szukam konkretnej 1 rzeczy to zazwyczaj wybieram 1 sklep i tylko w nim zamawiam ten towar, kierujac sie glownie cena

ale przy szukaniu czegos ogolnego - np ostatnio posciel, przejzelismy z kobieta w sumie z 10 sklepow, w kazdym wybralismy po kilka kompletow, a na koniec wybralismy 1 sklep - bo ogolny caloksztal zamowionych towarow bardziej nam odpowiadal

a odnosnie wysylania maili z pytaniami dlaczego zrezygnowalo sie z zakupu oraz co jakis czas spam promocyjny sprawiaja, ze juz od ponad 4 lat mam odrebny mail do rejestracji ktorego nawet w kliencie poczty nie umieszczam

JA: Miał Pan już nie pisać - tak trudno to zrozumieć, nie życzę sobie już od Pana maili

KLIENT: to po co Pan odpisuje? lubi Pan miec pewnie ostatnie zdanie ..ja również

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności