Skocz do zawartości

o12.pl - opinie o hostingu


niezawodny

Rekomendowane odpowiedzi

@wkurzony

przeczytałem cały wątek i nie wydaje mi się żeby lament pisał jakoś przesadnie czy też najbardziej niepochlebnie..

a wyciąganie prywatnych brudów na forum, żeby bronić swoje poślady Panie Krzyśku, to nie tutaj..

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Marketing szeptany w wykonaniu o12 nabrał nowego wymiaru. Zupełnie nikt się nie domyślił kim jest "wkurzony". Firma o której mowa w tym wątku pomimo swoich gabarytów może w wielu miejscach w sieci poszczycić się kilkoma ambasadorami marki na poziomie lojalności najwyższym z możliwych, których nawet tacy giganci jak home w branży nie posiadają, mając zatrudnionych ok 15 razy więcej pracowników. Wiedza tychże klientów niekiedy przekracza wiedzę pracowników działu technicznego o czym między innymi tutaj sami możemy się przekonać. Dla uwiarygodnienia ze swojej strony stosowania przez o12 podobnych praktyk w innych miejscach zapraszam do zapoznania się na oficjalnym forum wsparcia firmy sitemajster z profilem - "Krisko" (przykład) oraz na oficjalnym blogu firmowym profil "Robik" (przykład). W obydwu przypadkach składnia niektórych wyrażeń jest niemal identyczna z wypowiedzią "wkurzonego". Z dobrego serca zatem sugeruję zaprzestania podobnych działań, bo na dłuższą metę mogą prowadzić do problemów zdrowotnych (w tym rozdwojenia jaźni). Z góry uprzedzam, że nie warto kasować/edytować postów, ani komentarzy, na które się powołałem w linkach powyżej, ponieważ mam porobione screeny w razie czego. Piszę to ponieważ już widzę zmiany odnoszące się do mojej wypowiedzi, na zacytowanej stronie, które z artykułu usunęły istotne informacje dla klienta, a mianowicie:

W efekcie kilka dni temu uszkodzeniu uległa część z nich co spowodowało także utratę niektórych blogów za co wszystkich, których ta sytuacja dotknęła najmocniej przepraszamy.

W tym wątku nie przedstawiając się jedno-postowiec "wkurzony" pozwala sobie oczerniać moją skromną osobę, która na tym forum jest od 2005 roku (wcześniej konto Lament.pl) wyciągając prywatne brudy z przeszłości w odpowiedzi na moje posty podparte w każdym przypadku faktycznym źródłem. Brawo! Czy jeżeli firma jest taka super i przyjazna klientowi (o czym Pan Mariusz powyżej wspomina i 50 innych osób na WHT na profilu firmowym) nie prościej by było po prostu w taki sam sposób odbić piłeczkę w oparciu o swoje racje? Nie, bo po co? Lepiej jest publicznie obrzucać błotem, gdy coś boli w duszy...

Czy teraz po czasie, gdy może odrobinę emocje opadły możesz panie "wkurzony" dostrzec, że sam strzeliłeś sobie w kolano? Obawiam się, że nikogo moja osoba tutaj w tym wątku nie obchodzi, ale postawa o12 (i jej "przyjaciół") owszem.

Ty tyle musiałeś się opisać, żeby uwiarygodnić swoje racje, ale czy nie lepiej byłoby się po prostu przedstawić? Zza zasłony nic nie mówiącego nicku oraz proxy każdy może siać zamęt, ale nie bierzesz jednak jednej rzeczy pod uwagę. Świadomość społeczności tutaj zgromadzonej w znacznej mierze jest za wysoka dla ciebie. Za nisko oceniasz ludzi, to jest twój błąd. "Twoja ocena" nie jest narodowym przykazaniem i wyobraź sobie, że każdy inny również może się wypowiedzieć ponad to.

Jak powyżej kolega zauważył (którego serdecznie pozdrawiam) ja w tym wątku byłem tylko delikatnym uzupełnieniem faktów. Moje argumenty nie zostały wyssane z palca, tylko mają rzeczywiste odniesienie. W kwestii wypowiedzi Pana Mariusza to również w identycznej postaci została ona przeklejona z WHT (lub na odwrót), także widać, że jest to szerzej zorganizowana akcja. Piszesz, że Pan Mariusz chciał dobrze. W porządku, tylko zachodzi pytanie dla kogo chciał dobrze? Dla o12 czy dla potencjalnego klienta hostingowego, który czytając ten wątek podejmie decyzję zakupową?

To prawda, że pracowałem w o12 przez ponad 2 lata. Nasza współpraca zakończyła się w czerwcu 2013. Ja jednak powody odejścia z firmy zachowam dla siebie, dlatego, że w przeciwieństwie do Ciebie mam klasę i nie piorę brudów na pokaz, a jedynie przedstawiam fakty...

http://spinning.com.pl - przynęty spinningowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja polecam o12 bez dwóch zdań. Mam konto od zeszłych wakacji i jakoś nie widzę zadnych problemów. Usługi smigają, support szybki, czego chceć więcej. Kilku moich znajomych też ma u nich swoje graty (nie z mojego polecenia) i też są zadowoleni. Przeginacie z ta nagonką, ale wiadomo o co kaman. Zdaje się lament, że boli Cie, że komus z twojej familii cos sie udało. Pracowałem jakiś czas na helpdesku (nie w o12) to wiem że tego typu usługi to ciężki kawałek chleba zwłaszcza jak trafiają sie klienci pokroju lamenta, bleee hehe. Zal najwyrazniej komus tu tylek skreca, ale co zrobic takie zycie.

Nie przejmujcie się o12 oszołomami, jesteście spoko i tak trzymajcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Nie przejmujcie się o12 oszołomami, jesteście spoko i tak trzymajcie.

oszołomy już sobie odpuściły współpracę z frirmeczką i nieźle się trzymają -> ich kasa też sobie poszła więc zobaczymy kto dłużej wytrzyma :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeginacie z ta nagonką, ale wiadomo o co kaman.

Daj namiar na siebie, jak będzie mnie wkurzać konkurencja zlecę Ci ich reklamę. Z tak wiarygodnymi wypowiedziami rozwalisz każdą firmę :)

P.S. Sorry za O/T ale wątek żartobliwy więc proszę o zrozumienie.

Piłeś? Nie jedź (i nie loguj się na forum) !

Siciliano: Robić szeptankę tutaj to jak sprawdzać w zbiorniku poziom paliwa zapalniczką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oszołomy już sobie odpuściły współpracę z frirmeczką i nieźle się trzymają -> ich kasa też sobie poszła więc zobaczymy kto dłużej wytrzyma :D

Jak dla mnie kayman bomba :D Ciekawe czy ktoś tam za tobą leje łzy. Pomarzyć zawsze można :zeby:

Nikodem zgadzam się. Wątek żartobliwy do bólu. Wiarygodność większości bijących pianę poniżej czerwonej linii i jak widać po Tobie (postronnym obserwatorze) dotyka to już obu stron barykady :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jak dla mnie kayman bomba

fajna firma co klientów którzy ponad 3k rocznie płacili oszołomami nazywa, jak nazywa tak traktuje czego przykładem jest mój przypadek :D

btw. jak już bronicie swojej marnej reputacji chociaż kretynów ja RomanB do tego nie zmuszajcie bo jeszcze sprawę pogorszą :D, tak to jest jak się dwóch dzieciaków za biznes bierze, jak przychodzi co do czego zamiast przeprosin jedynie kilku epitetów można się spodziewać :)

wasze "inteligentne" odpowiedzi same świadczą o firmie, jakości i sposobie traktowania klienta, nic dodać nic ująć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


marco. Mam odmienne doświadczenia o czym już po części wspomniałem powyżej. Nie znam realiów Twojego problemu więc nie ma sensu abym się do niego odnosił, krytykował czy go popierał. Nie ma sensu o nim dyskutować bo widać, że jesteś negatywnie nastawiony i do niczego nie dojdziemy, a ja ani nikt z czytających ten wątek nie zna sprawy od podszewki. Tobie się nie podoba że Cię nie dopieścili, a ja jak i wielu innych czujemy się dopieszczeni i dobrze nam z tym. Wszystkim nie sposób dogodzić. Każdy operator ma swoich fanów i zajadłych wrogów, nic w tym nadzwyczajnego.
W przeszłości o12 miało trochę niedociągnięć, ale odkąd zaczęli ostro inwestować w infrastrukturę (co kosztuje, tak dla przypomnienia), to sytuacja zaczęła się pięknie klarować i teraz widać, że firma nie stoi w miejscu, a na tym zyskują Klienci końcowi. Jeśli ktoś mi powie, że to zła doga, to pytam się jaka jest dobra.

na wstępie - proszę nie wyjeżdzaj z tekstami typu dopieszczanie itp., jesli chcesz dyskutować poważnie. A merytorycznie: poszukaj sobie moje wątki to znajdziesz, że parę lat temu chwaliłem te firme, bo wszystko działało OK. Więc nie jest tak, że jestem negatywnie nastawiony z założenia. Po wielu problemach, które opisałem z grubsza wcześniej, postanowiłem jednak wyrazić opinie negatywną. A Ty, po jednej opini negatywnej uważasz, że firma ma zajadłego wroga w mojej osobie? No cóż.

Zmiana infrastruktury doprowadziła do tego,że moja strona przestała działać. Ale przez prawie tydzień dowiadywałem się, że musze sobie zmienić sklep lub wykupić wyższy plan, że problemy to moja wina. Oczywiście te dni to próba zrzucenia winy na mnie,że sklep jest stary, z wirusami i dziurami itd. Dopiero po kilku dniach przyznano, że była migracja maszyn, i to wskazywało na takie problemy. Jakość obsługi totalnie nieakceptowalna, a szkoda, bo pomimo dość wysokich cen za przedłużanie domen i ogólnie za serwery, nie chciało mi się szukać czegoś nowego. Ale ta 'terapia szokowa' dała wymierne efekty.

Aha, na nowym serwerze sklep działał całkiem sprawnie.

Reasumując, życzę powodzenia w rozwijaniu firmy, infrstruktury itd., ale beze mnie. I proszę nie wysyłać więcej informacji o zapłacie za przedłużanie domen, bo ich już u Was nie trzymam.

Certyfikowana Odzież dla straży

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow, jestem zaskoczona tymi wcześniejszymi postami. Ja korzystam z usług o12 już od jakichś dwóch lat i nigdy nie miałam żadnych wartych zapamiętania problemów. Jeśli miałam jakiś problem to pisałam maila albo dzwoniłam i dostawałam odpowiedź. Ja jestem zadowolona :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze z 1512515 konta i reklamujcie

z takim* jak wyżej agro-szeptanym to i 23456789098765432 kont nie pomoże..

/* - doskonały przykład jak nie robić marketingu szeptanego, oraz w jaki sposób jest on robiony przez większość 'agencji"../

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności