Skocz do zawartości

Strona wielojęzyczna a pozycjonowanie


Ganter

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zamierzam stworzyć stronę dwujęzyczną, dostepną w języku polskim i rosyjskim. Serwis byłby dostępny pod adresem nazwamojegoserwisu.com/ nazwamojegoserwisu.com/pl oraz nazwamojegoserwisu.com/ru

Nie wykupuję osobnych domen, ponieważ mi się to nie opłaca.

Czy uważacie, że lepiej użyć subdomen, np. ru.nazwamojegoserwisu.com oraz pl.nazwamojegoserwisu.com?

Czy w takim przypadku siła pozycjonowania będzie taka sama?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też myślałem o subdomenach ale jednak osobiście postawił bym na oddzielne katalogi.

Z resztą wiele firm nie używa subdomen, tylko oddzielnych katalogów.

Jest jeszcze wyjście nr. 3 oddzielny serwer i osobna domena ru dla rosyjskiej wersji

Szybka Naprawa błędów WordPress - od ręki i profesjonalnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Też myślałem o subdomenach ale jednak osobiście postawił bym na oddzielne katalogi.

Z resztą wiele firm nie używa subdomen, tylko oddzielnych katalogów.

Jest jeszcze wyjście nr. 3 oddzielny serwer i osobna domena ru dla rosyjskiej wersji

Pada pytanie ktore juz bylo oraz nowe uwagi :

1. Czy lokalizacja serwera w danym kraju x ma znaczenie dla lokalnej pozycji w danym kraju x ?

Z moich obserwacji wynika, ze strony anglojezyczne, najlepsze wyniki osiagaja na serwerach w USA (w odniesienie google.com i innych umownie przyjętych anglojęzycznych ). Pisze to w odniesieniu rynku mocno zinformatyzowanego jakim jest Australia. Przyklad : jedno z najbardziej trudnych hasel : study in australia na google.com.au, poza rzadowymi stronami cala reszta top 20 jest hostowana USA. Nie tylko z powodow kosztow, ale najprawdopodobniej z powodu SEO. Jaka jest wasza opinia ?

Wiec pada kolejne pytanie :

2. Jezeli tak, to jaka lokalizacja serwera ma preferencje w stosunku do lokalnej pozycji w kraju x w google. Sporo serwisow w ru u nas zreszta tez jest hostowanych w USA - a pomimo tego osiagaja wysoką pozycje na rynku lokalnym - wiec po co przenoscic lokalizacje serwera na rynek lokalny kraju X. Czy nie lepiej np do USA i z tego poziomiu robic SEO na rynek lokalny ?

I ostatnie pyatnie :

3. Czy dla lokalnej pozycji w kraju X co ma wieksze znaczenie. Dedykowana domena o rozszerzeniu lokalnym, czy dedykowana domena o rozszerzeniu ogolnym np. info, org etc, ale w pelni przeznaczona na dana wersje jezykową ?

Dzieki za info w sprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lokalizacja serwera raczej nie ma nic do rzeczy bo większość polskich firm hostingowych ma swoje serwery w DE lub FR a strony osiągają w polskim google topowe pozycje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lokalizacja serwera raczej nie ma nic do rzeczy bo większość polskich firm hostingowych ma swoje serwery w DE lub FR a strony osiągają w polskim google topowe pozycje.

Ok, to wyjasnisz ten watek australisjki ? I kolejny przyklad. Podobna sytuacja jest w Hiszpani. Przy domenie X hiszpansko-jezycznej - dedykowana domena dla tej wersji jezykowej, na haslo "x" w google hiszpaskim, w jezyku hiszpanskim pozycja wynosi 3. Dla porownania w Meksyku, dla jezyka hiszpanskiego ta sama domena nawet nie jest zindenksowana. Domena jest .es ale serwer wisi w PL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności