Skocz do zawartości

Pytania do pozycjonerów


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam dwa pytania do osób zajmujących się usługami pozycjonowania stron.

1. Na jakiej zasadzie typujecie ceny pod frazy od klientów? Macie jakieś konkretne przeliczniki cen?

2. Na jakich zasadach zawieracie umowy? (przykładowo klient płaci raz w miesiącu, kiedy jego strona widnieje na pierwszej podstronie wyników google pod pozycjonowaną frazę)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) jak nie potrafisz wycenic frazy, to może zacznij od prac za darmo, potem skalkuluj ile włozyłeś by cos ustawić i masz juz wycenę :angry:

2) umowa to Twoja i Klienta kwestia, możesz rozliczać sie po osiągnięciu pozycji, możesz co miesiąc

- Reklama -

Podatki we Wrocławiu: biuro podatkowe wrocław

Miejscówa do parkowania przy Okęciu: parking okęcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawa to porządna analiza konkurencji, potem zastanawiasz się czy to co masz wystarczy by strona wskoczyła tam gdzie ma wskoczyć, czy będziesz potrzebował czegoś więcej, dalej wyceniasz swój czas jaki będziesz w to wkładał i tyle ;) Mozesz dać mniejszą cenę, ale wyrownujesz sobie umową, a możesz dac większą cenę, a dzięki temu dajesz więcej swobody Klientowi w umowie, jak poscielisz, tak się wyspisz ;)

- Reklama -

Podatki we Wrocławiu: biuro podatkowe wrocław

Miejscówa do parkowania przy Okęciu: parking okęcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Na jakiej zasadzie typujecie ceny pod frazy od klientów? Macie jakieś konkretne przeliczniki cen?

2. Na jakich zasadach zawieracie umowy? (przykładowo klient płaci raz w miesiącu, kiedy jego strona widnieje na pierwszej podstronie wyników google pod pozycjonowaną frazę)

Szkół jest wiele, wiele jest sposobów na rozliczenia z klientem, są opłaty stałe, (niezależnie czy sie stoi czy sie lezy wypłata się należy) są opłaty za pozycje

Odnośnie pozycjonowania to mamy takie zasady:

Pozycjonowanie precyzyjne wyceniamy każdą frazę z osobna, my się rozliczamy miesięcznie wg stawek za top3/top5/top10 za uzyskane pozycje w danym dniu

Pozycjonowanie szerokie wyceniamy frazy hurtowo i rozliczamy miesięcznie wg stawek za top3/top5/top10

Stawki są ustalane dla TOP3 (1-3) , TOP5(4-5) oraz TOP10(6-10) , powyżej pozycje nie są płatne. Płatność jest liczona każdego dnia za pozycję tzn, jeżeli dziś serwis jest na miejscu 2 to stawka za top3 jeżeli jutro jest na miejscu 6 to stawka za top10

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Wyceniamy każdą frazę dla strony indywidualnie, zawsze fraza + strona = wycena

2. Rozliczanie dzienne TOP (1-3) , TOP(4-7) oraz TOP(7-10) na koniec miesiąca zbiorcza faktura, jeden minus tego systemu rozliczania - przy trudniejszych frazach następują dobowe skoki i klienta trzeba uświadamiać ( że go nie oszukujemy:) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam związane z tematem pytanie.

Na jak długo podpisujecie umowę? Powiedzmy zleca ktoś pozycjonowanie 4 fraz, stawiamy zaplecze, frazy wpadają do top, zaczynamy naliczać opłatę za każdy dzień a klient nagle "dzięki, już mi nie jesteś potrzebny". Stosujecie coś takiego, że umowa podpisywana jest w ten sposób, że klient zobowiązuje się płacić za pozycję powiedzmy przez 12 miesięcy od momentu gdy fraza wskoczy do top?

SEO BulletProof VPS.

Załóż konto na dropbox.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak podpiszesz to Twoja sprawa i Klienta.

Możesz podpisac umowę na czas nieokreslony z jakimś terminem wypowiedzenia umowy.

Mozesz podpisac umowę na czas okreslony z jakimś terminem wypowiedzenia.

Możesz podpisac umowę jaką chcesz, możesz też jej wogóle nie podpisywać. Twój biznes, Twoje ustalenia.

- Reklama -

Podatki we Wrocławiu: biuro podatkowe wrocław

Miejscówa do parkowania przy Okęciu: parking okęcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że mogę podpisać jaką umowę chcę to chyba oczywiste ;)

Nie zawsze... Po pierwsze przygotowujesz coś co jest dla Ciebie jak najbardziej wygodne. Dalej starasz się to podpisać z Klientem, nie zawsze będzie tak jak Ci będzie wygodnie, wtedy zaczynasz albo negocjować, albo piszesz, żę nie podejmiesz się zlecenia. Wzorowanie się na innych może być dobre, ale może wyjść Ci bokiem... Każdy preferuje coś innego bo ma inne doświadczenie, inne metody, innych Klientów (rózne półki, jedni łapią się za biznesmenów ze straganu, inni tylko za korporacje itd). A dzieje się takj ponieważ jeden lubi pomarańcze, inny jak mu z butow jedzie ;)

- Reklama -

Podatki we Wrocławiu: biuro podatkowe wrocław

Miejscówa do parkowania przy Okęciu: parking okęcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności