Skocz do zawartości

Informacje na temat hoseo.pl


Bartek Damek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Osobiście odradzam hosting u tego dostawcy, mam pakietSEO XLarge, ledwo podpięte 30 domen, wysłanie czegokolwiek na serwer to masakra, co chwile błąd krytyczny, poprzez FileZilla 20% plików ma nieudany transfer. Pod domenami prawie cały czas error Forbidden lub Internal Server Error, a dopełnieniem wszystkiego jest fakt że, nagle kilka domen zniknęło z DA i wskazuje na stronę z logo hoseo.pl.

Jeżeli przekracza Pan dostępne zasoby CPU, RAM, ilość procesów w danym czasie to może Pan otrzymać jeden z wyżej wymienionych errorów, opisane jest to w dziale Pomocy Technicznej, jeśli chodzi o FTP to przez 3-4 dni były problemy w serwerowni z transferem do naszego serwera, problem jest rozwiązany. Ponadto pojawia się logo hoseo.pl gdy domena jest przekierowana na nasze IP i jest wczytywana domyślna strona serwera www.

Dodam również, że mamy Klientów co mają powyżej 100 domen na koncie, a jeden ma nawet ponad 800 i wszystko działa prawidłowo i stabilnie, to nie jest tak, że mając największy pakiet może Pan postawić kilkanaście serwisów i ograniczeniem będzie CPU, RAM czy też procesy, więc wina może leżeć po stronie Pana skryptów.

HOSEO - HOSTING SEO, VPS SEO, CLOUD SEO, Serwery dedykowane SEO i nie tylko!

Dostęp do +700 adresów IP z ok 100 klas adresowych! + AUTORSKIE NARZĘDZIA HOSTINGOWE!

SEOWAY Sp. z o.o. ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa, NIP: 5223003908

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Korzystam z HOSEO już chyba 3 miesiąc. Mam największy Pakiet SEO ze 100 adresami IP. Jak do tej pory jestem bardzo zadowolony. Serwer działa bez zastrzeżeń i jak na miejsce pod zaplecza lepszego dostawcy jak dotąd nie miałem. Mam tylko nadzieję, że w momencie, gdy pojawi się więcej klientów wszystko nie zacznie zamulać tak jak ma to miejsce w przypadku np. jednego z serwerów lokoz.info.

Daje 9/10 pkt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Hoseo strasznie szaleje ostatnim czasem. Nie da się uploadować plików. Jakieś jazdy z apachem mają do tego, że po utworzeniu nowej subdomeny świruje wszystko. Raz strona pojawia się, innym razem 'Apache is functioning normally', a jeszcze innym 'Internal Server Error'. Co do wrzucania plików to dziś niby wszystko się wrzuciło, ale co się później okazało, że niektóre pliki były urwane w połowie mimo iż FileZilla dała do zrozumienia, że wszystko zostało wgrane poprawnie.

Kolejna rzecz, która wydarzyła się parę tygodni temu kilkakrotnie. Maksymalna liczba połączeń to 5. Gdy wrzucałem np. Wordpress przez FileZilla po paru plikach wyskakiwało, że za duża liczba połączeń, maksymalna to pięć. I weź tu bądź mądry. Inne klienty ftp wogóle nie dawały sobie rady z wrzucaniem - zatrzymywało się na 100% i stało.

Na koniec chciałbym poskarżyć się na support. Dziś zdesperowany postanowiłem do nich zadzwonić i co? Komórka wyłączona, a stacjonarka - 'nie ma takiego numeru'. Oczywiście na chacie też nikogo nie było. Uciekam stamtąd czym prędzej.

A zapomniałem dodać jeszcze, że przy serwerze SEO z 64 adresami IP mamy możliwość rejestracji tylko 50 domen (łącznie z subdomenami). Oczywiście zwiększyli mi ten limit do 100 jak zadzwoniłem ze skargą, ale dajcie spokój. Nawet nie da się wykorzystać tych 64 adresów IP.

Porażka.

https://beznadziejnie.pl - Obrazki głupie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zabrać głos tak aby rozwiać wszelkie wątpliwości..

Nie ukrywamy, że przez jakiś czas mieliśmy problemy z połączeniem do naszego serwera, spowodowane jest to awarią w serwerowni w której wynajmujemy maszyny, czyli OVH. Kontakt z nimi jest ogólnie utrudniony, a czas oczekiwania na odpowiedź czasami w ogóle nie wnoszącą nic do tematu o którym z nimi piszemy jest spory. Oczywiście Pana jako naszego Klienta nie powinno to interesować i pewnie nie interesuje. Zmierzam do tego, że problem nie leży bezpośrednio u nas tak abyśmy mogli go sami rozwiązać, jest to problem globalny sieciowo-sprzętowy w serwerowni OVH i jest to potwierdzone bezpośrednio przez polski support OVH - wreszcie się przyznali do faktu.

Od tej pory dla każdego Klienta który ma problem z połączeniem wykorzystujemy alternatywne rozwiązanie sieciowego systemu plików gdzie już kilka osób z niego korzysta i nie ma żadnych problemów połączeniowych.

Maksymalna liczba 5 połączeń FTP per adres IP nie trwała dłużej niż 48h, mógłbym nawet stwierdzić, że krócej niż 24h, a po Pana zgłoszeniu zostało to praktycznie od ręki wyłączone. Taki problem już nie występuje i nie będzie.

Nr stacjonarny działa od 8:00 do 16:00, po tej godzinie może być informacja, że abonent jest niedostępny gdyż od 16:00 do 20:00 działa telefon komórkowy - jest to podane na naszej stronie.

Ilość domen jest podana na stronie głównej i na stronie naszej oferty więc nie widzę przyczyny Pana oburzenia w tej kwestii, są dostępne 64 adresy tak aby każdy mógł odpowiednio dobrać adresy według własnych potrzeb, wydaje mi się, że "im więcej, tym lepiej" jest wtedy większy wachlarz adresów do wyboru. Ilość domen = ilości subdomen, po Pana telefonie gdzie czuł Pan się "oszukany" w ciągu 5 minut miał Pan 100 subdomen. O tego czasu wprowadziliśmy istotną zmianę w regulaminie aby nikt więcej nie miał takich problemów.

HOSEO - HOSTING SEO, VPS SEO, CLOUD SEO, Serwery dedykowane SEO i nie tylko!

Dostęp do +700 adresów IP z ok 100 klas adresowych! + AUTORSKIE NARZĘDZIA HOSTINGOWE!

SEOWAY Sp. z o.o. ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa, NIP: 5223003908

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Zacznijmy od poczatku. Dnia 1 pazdziernika 2010 dostalem maila reklamujacego Wasze uslugi. Przejrzalem firmowa witryne i poszukalem opinii. I tak oto wpadlem tutaj :) Pamietam, ze zamienilem kilka slow ze znajomym z branzy seo i tak wlasnie cos sklonilo mnie do refleksji. Takie wielkie boom hoseo, a co to? Na Waszej stronie jest taki zapis:

Zajmujemy się hostingiem od 2005 roku, przez ten czas zdążyliśmy poznać wiele rozwiązań technicznych, wiedza ta przyczyniła się do naszego sukcesu.

Pamietam, ze mialem jakis czas temu zapytac lecz dopiero teraz znalazlem chwilke na to. Otoz pogrzebalem troszeczke w internecie i nie moge znalezc wzmianki o tym, ze faktycznie dzialacie od 2005 roku. Chcialbym prosic o krotka historie firmy od 2005 roku :) Fakty i wydarzenia mile widziane.

PHP Freelancer

Webkrytyk - zobacz jak marnują się Twoje pieniądze w internecie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nr stacjonarny działa od 8:00 do 16:00, po tej godzinie może być informacja, że abonent jest niedostępny gdyż od 16:00 do 20:00 działa telefon komórkowy - jest to podane na naszej stronie.

działać może i działa ale nie odbieracie, całkowicie nieprofesjonalne podejście, chowanie głowy w piasek w przypadku powaznej awarii a taka właśnie jest. Tyle w temacie podejscia do klienta, awaria na tyle poważna, że może mnie dosyc drogo kosztować dlatego zastanawiam się czy nie odstąpić od wykupienia następnych kont

ale na plus musze dodać, że reagujecie szybko na zgłaszanie awarii mailem. :)

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@CapaciousCore

Odpowiedź udzieliliśmy na WHT, więc ją przekleję, bo widać musimy odpowiadać na każdym forum:

Zdanie to ma znaczenie takie, że my (twórcy tej platformy hostingowej) zajmujemy się hostingiem - czytaj. pracowaliśmy dla firm hostingowych, utrzymywaliśmy ich serwery oraz infrastrukturę przez co poznaliśmy wiele rozwiązań technicznych, a owa wiedza przyczyniła się do stworzenia naszej platformy co uznajemy sukcesem.

Dla niejasności, założenie firmy odbyło się w grudniu 2009 roku, więc o firmie nie mogłeś słyszeć wcześniej.

@Beerbant

Mieliśmy pierwszą awarię od paru miesięcy w weekend 31 października, czyli weekend świąteczny. Pod adresem e-mail kontakt@hoseo.pl jak i pod panelem klienta cały czas byli dostępni technicy. Więc jeśli nikt nie odebrał telefonu gdyż w ten weekend nikt w biurze nie pracował, a każdy kto miał dyżur robił to z miejsca najbardziej odpowiedniego dla niego to mógł Pan od razu napisać e-mail po próbie telefonicznej. Więc nie rozumiem kto chowa głowę w piasek, jeśli zaraz stwierdza Pan, że na maila odpowiedzieliśmy bardzo szybko.

HOSEO - HOSTING SEO, VPS SEO, CLOUD SEO, Serwery dedykowane SEO i nie tylko!

Dostęp do +700 adresów IP z ok 100 klas adresowych! + AUTORSKIE NARZĘDZIA HOSTINGOWE!

SEOWAY Sp. z o.o. ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa, NIP: 5223003908

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podtrzymuje swoje zdanie na temat braku kontaktu telefonicznego ale też i pochwalam szybką reakcję na maila :)

w temacie awarii zaś mam coś takiego z ostatniego miesiąca

www.kulinarnypodryw.pl

Service: Podrywacz

Outages: 9

Downtime: 6 hrs, 30 mins

Uptime: 99.22%

reasumując jak na razie jestem zadowolony

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękujemy za opinię z pewnością weźmiemy ją pod uwagę i będziemy się starać aby podobne zdarzenia nie miały miejsca.

HOSEO - HOSTING SEO, VPS SEO, CLOUD SEO, Serwery dedykowane SEO i nie tylko!

Dostęp do +700 adresów IP z ok 100 klas adresowych! + AUTORSKIE NARZĘDZIA HOSTINGOWE!

SEOWAY Sp. z o.o. ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa, NIP: 5223003908

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Konto na hoseo.pl założyłem trochę ponad tydzień temu i od razu dokonałem wpłaty (mój błąd). Mail z danymi dostępu do konta nie dotarł, dopiero po 3 dniach i kilku wysłanych ticketach dane te ponownie otrzymałem. No, ale ok... zdarza się. Po tygodniu okazało się, że wszystkie maile wysyłane z serwerów hoseo trafiają np. w Gmailu automatycznie do SPAM-u. I nie ma znaczenia czy wysyłamy pocztę a Outlooka, korzystamy z funkcji PHP mail() czy posiłkujemy się zewnętrznym serwem SMTP. Pomimo zgłoszenia, jedyna odpowiedź jaką dostałem to że "Problem musi przeanalizować administrator i wtedy będziemy mogli wypowiedzieć się w tej kwestii." -trochę mnie to zdziwiło, gdyż myślałem że na moje maile wysyłane poprzez oficjalne tickety odpowiada właśnie administrator. No, ale ok... minął weekend i w poniedziałek postanowiłem skontaktować się z firmą i problem wyjaśnić telefonicznie lub przez chat, bo odpowiedzi było brak, czas gonił, a nie zamierzałem tak czekać kolejne dni. I tutaj doznałem negatywnego szoku bo:

1. Oficjalny numer: 068 410 31 81 - nie ma takiego numeru

2. Drugi numer komórkowy - 782 572 032 - ciągle włącza się poczta głosowa

3. Opcja chatu z konsultatem na stronie - Przepraszamy, aktualnie żaden operator nie jest dostępny. Prosimy spróbować później lub zadać pytanie poniżej.

4. Numeru GG oczywiście też brak, pozostaje tylko korzystać z formularza i liczyć na odpowiedź.

Bez względu na to czy jest piątek, światek czy niedziela - kontaktu z tą firmą brak. Cały poniedziałek od rana próbowałem się skontaktować i nie bardzo rozumiem jak może oficjalnie funkcjonować firma, która ma ciągle wyłączone telefony i z którą kontakt odbywać się może tylko za pośrednictwem formularza na stronie (na którego też odpowiadają z opóźnieniem). Aktualnie kolejny dzień czekam na odpowiedź, ale rezygnuje już chyba z usług tej firmy, ponieważ na starcie wiem, że w razie awarii nie ma możliwości żadnego kontaktu z administratorem. Niska cena i ładnie wykonana strona mogą przyciągnąć, ale jeżeli ktoś chce ulokować na nim wartościową stronę WWW, radzę się dobrze zastanowić. Korzystam z bardzo wielu firm hostingowych bo wyznaje zasadę, by każdy serwis hostować u kogoś innego (w razie awarii nie traci się wszystkiego), ale z tak utrudnionym kontaktem spotykam się pierwszy raz. Mimo iż włożyłem naprawdę dużo wysiłku nie udało mi się z tą firmą skontaktować ani telefonicznie, ani przez Chat czy GG. Albo właściciel się przed kimś ukrywa, albo całkowicie nie rozumiem tej polityki. Dam znać jak sprawa się skończy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności