Skocz do zawartości

Strona firmowa, a obraźliwe witryny...


thojro

Rekomendowane odpowiedzi

Hmm ja sobie nie przypominam, żeby w google spam report coś takiego było, ale możesz sprawdzić ;)

Natomiast ty możesz zrobić kilka dobrych wpisów i wypozycjonować je tak, żeby tamte zepchnąć na dalsze pozycje.

Murzasichle noclegi - tanie, 10km do Zakopanego

Forum wielotematyczne

Sichle - szczegóły na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najetyczniej i moralnie poprawnie jest takie sprawy załatwiać z zarządcą serwisu na którym jest wpis ;) Wyjaśnić jak sytuacja wygląda i przekonać do usunięcia z serwisu ... wtedy masz 100% skuteczności ;)

Jest jeszcze niesławny tzw. spam raport google ... ale on jest przeznaczony do zgłaszania stron łamiących regulamin Google, a to dotyczy w większości sposobu budowy i sposobu linkowania strony, co do treści to ewentualnie jej powielanie lub upychanie na siłę słów kluczowych, a tutaj chodzi o co innego.

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak Martiana, tę technikę znam - ale chciałem jej uniknąć, gdyż wiąże się to z większymi kosztami dla firmy poszkodowanej... ;)

EDIT:

Grim, tyle że serwis w którym są te opinie służy do wypowiadania się na temat plusów i minusów konkretnych firm, a więc być może trudno będzie właściciela przekonać ;) - sprawa jest już w prokuraturze, ale strasznie długo trwa i firma chciałaby zadziałać też na własną rękę. Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spam raport odpada - bo wyrażenie negatywnych opinii o firmie nie ma nic wspólnego z łamaniem wytycznych Google, poza tym z tego co wiem to te raporty i tak nie działają za bardzo.

Ogólnie to ciężka sprawa, bo w sumie opinię może wyrazić każdy internauta i jeżeli są nieprawdziwe to nie wiem jak to wygląda od strony prawnej, ale to chyba nic nie zmienia, nawet jeśli to i tak chyba niczego nie gwarantuje - negatywna opinia o firmie to nie jest publiczne pomówienie osoby prywatnej, no ale nie znam się na tym. Wydaje mi się, że najszybszą i najskuteczniejszą drogą jest opcja proponowana przez Martiana - "zrobić kilka dobrych wpisów i wypozycjonować je tak, żeby tamte zepchnąć na dalsze pozycje." Co do pisania do administracji serwisu to też się nie przekonasz do puki nie spróbujesz, a ile to jest roboty napisać...

ZGORA - portal z poradnikami między innymi o webmasterstwie - szukasz porady - zajrzyj

Kobietyn - portal dla kobiet.

Webbest.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opinię napisał jakiś człowieczek, niezadowolony klient czy konkurencyjna firma?

Walka ma sens tylko w przypadku tego ostatniego. Inaczej firma musiała sobie czymś na to zasłużyć i tyle.

Nie znoszę zatajania prawdy i niech przykładem tu będzie słynny już dr oetker.

thojro musicie rozróżnić, czy są to nieprawdziwe informacje, czy po prostu niewygodna opinia jakiegoś użytkownika produktów, czy osoby dla której była wykonywana usługa. Wszystko zależy od konkretnego przypadku.

Mhm... tęskniłem?

Jeżeli szukasz kogoś, kto zrobi profesjonalne zdjęcia, to zapraszam! Fotografia Produktowa - klik klik!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie na której są wpisy występują dość poważne obelgi i pomówienia. "Opinie" wyrażają byli pracownicy.

Z tego co widzę, najprościej będzie po prostu obniżyć pozycję stronie na której padają te słowa stosując metodę wspomnianą właśnie przez Martianę.

Dzięki za zainteresowanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli sa powazne i jednoczesnie nieprawdziwe - pisz do tego serwisu w sprawie zamieszczenia sprostowania, ale podajac mozliwe do zweryfikowania argumenty. Tzn. bez takich argumentow tez mozesz pisac o sprostowanie, ale czytajacy taka wymiane opinii wnioski wola wyciagac z czegos konkretnego.

Darmowe programy
Potrzebujesz tekstów w krótkim czasie? Sprawdź tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno na serwisie możesz umieścić sprostowanie skoro każdy może tam zamieszczać Swoje opinie to również i firma może je zamieszczać.

Możesz to też załatwić umieszczając opinie zadowolonych pracowników i klientów firmy, jedna opinia nie przeważy 10 pozytywnych.

A tak poza tym zabierz się za wypozycjonowanie kontr opinii, na innych domenach, serwisach.

TestyPozycjonera.pl Testy SEO - Białe, czarne i wszelkie inne odcienie SEO w praktyce.

KsiegaPozycjonera.pl Pozycjonowanie i Optymalizacja - Twoja baza wiedzy.

NarzedziaPozycjonera.pl Narzędzia Pozycjonera - Zleć nam czarną robotę pozycjonera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności