Skocz do zawartości

przeglądarki Mozilla, Google Chrom

lukecamill

Rekomendowane odpowiedzi

witam, i z góry proszę o wyrozumiałośc, jeśli gdzieś taki problem był już poruszny.

Otóż, moja strona (www.purpleink.eu), bardzo poprawnie działa w przeglądarce Internet Explorer.

Natomiast w przeglądarkach Mozilla lub Google Chrom już nie, wyświetla się jedynie logo i na tym koniec.

Mimo iż stronkę wpełni zrobiłem sam, jestem laikiem w tej dziedzinie. Jeśli może ktoś rozwiązać ten problem, będę wdzięczny. Pozdrawiam!

Coś mi się wydaje, iż nie będzie to takie proste... Musiałeś coś gdzieś w kodzie strony sknocić, bo teoretycznie język html jest jeden...

<BODY><DIV ALIGN=center> Your browser does not support frames!<BR> Try withj Internet Explorer lub Netscape 4. <BR>
-> stron nie robi się już raczej na ramkach...

to się może przyda: https://mozillapl.org/forum/viewtopic.php?t=32679

Spółki | Prawo | Sąd

Potwierdzam strona jest źle zrobiona, poczytaj o tworzeniu stronek bez ramek (frame, frameset)

A IE to dziwna przeglądarka, która często wyświetla źle to co jest zrobione dobrze i zgodnie ze standardami, działają w niej natomiast rzeczy, które są zrobione źle :)

EDYTA:

Najlepiej byłoby zrobić stronę opartą na elementach <div> z odpowiednimi stylami CSS, jak wpiszesz w guglarce css layout będziesz mieć mnóstwo przykładów, które możesz wykorzystać.

Jak to Ci sprawi problem to w najgorszym wypadku zrób całość na tabelkach, ale tego się też już dawno nie robi i nie polecam tego a wręcz odradzam... Ale działać będzie na pewno lepiej :(

nie no to masakra, ja raczej z tym sobie już nie poradzę, a wydawało mi się, że tak dobrze mi idzie...

wracam więc do początku, gdzie najpierw przyszło mi na myśl, zlecić zrobienie strony profesjonalnej firmie... :)

dzięki za podpowiedź, dalej jednak już nic nie zdziałam!

Za darmo nikt Ci tego nie zrobi. Ewentualnie możemy coś doradzić. :)