Skocz do zawartości

Pozycjonowanie po angielsku


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 133
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Wczoraj analizowałem rynek angielski dla słów fraz: classified ads, free classified ads itp.

Linki do stron będących w top 10 (90%) prowadzą ze stron z Indii, Pakistanu, z Bangladeszu. Prawie nie ma prowadzących z UK.

2 miesiące temu zacząłem pozycjonować jedna własną str. na rynek UK zapleczem pochodzącym z polskich stron. Strona pnie się do góry (na dosyć trudne frazy) tak jak bym pozycjonował strone polskojęzyczną.

Więc zaczynam zastanawiac się nad teorią, że strony polskojęzyczne muszą być pozycjonowane polskimi stronami, a strony anglojęzyczne, angielskimi.

Bardzo bym prosił, aby ktoś zweryfikował to co napisałem.

Pozdrawiam

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzys wydaje mi sie ze slaba analize zrobiles... w przeszlosci mielismy zapytanie o dosc zblizona fraze (glownym konkurentem naszego klienta byl adtrader).

Przeanalizuj te frazy na rynek UK:

free advertising

classified advertising

classifieds

classified ads

free classifieds

free online classifieds

free online advertising

classified ads online

free internet advertising

free advertising

free ads

internet advertising

free advertising sites

free advert

online classifieds

online advertising

free ads

free classified

post free classified ads

post free ads

local classified ads

post free classifieds

free ads

free classified listings

freeads

free ad

free adds

free ads uk

No ale nie gadajcie:) Ip ma znaczenie ale ostatnio się przekonuję, że nie aż tak znaczące.

IP według mnie nie ma żadnego znaczenia, a jeśli ma to prawie nie widoczne. Serwery z moich stron stoją we Francji, w Niemczech, w Holandii, w Anglii i pozycjonuję strony polskojęzyczne. Z polskich serwerów to mam tylko nazwa.pl i home.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o namiary na indyjskich freelancerów to można też zerknąć na freelanceindia.com.

Z hindusami mieszkającymi w Indiach to w ogóle jest ciekawa sprawa (pozwolę sobie na trochę luźniejszych informacji) bo mają kupę zalet:

-są tani (Dla nas 10$ to mała kasa dla nich już niekoniecznie spokojnie starczy na żarcie na tydzień, jak nie na miesiąc*. Będąc w Delhi gadałem z młodą prawniczką zarabia do 400$ na miesiąc i jest zadowolona twierdzi, że to i tak bardzo dużo.)

-mają straszne parcie na IT (Mnóstwo ogłoszeń o kursach PHP itepe. Śmiesznie to wygląda: jaskrawa ulotka przybita do przechylonego słupa obok jakieś wałęsające się krowy wszędzie pełno kurzu ;))

-praktycznie wszyscy znają angielski

Tak btw polecam Indie na wakacje! ;) oczywiście nie takie resortowe!

*)mówię o zwykłych ludziach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem z doswiadczenie, ze trzeba tez ich odpowiednio kontrolowac, bo wielu z nich kombinuje jak naszych rodakow - jak sie nie narobic, a 10 dolarow zarobic ;)

kodeks-logo-baner-pio.jpg

Blog z informacjami o prawnych aspektach związanych z funkcjonowaniem internetu, w tym problematyka dotycząca SEM i SEO. organisciak.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu jest problem tego dobrze nie da się zrobić za 50 - 200 zł płatne jak ..... - Optymalizacja to nie jednorazowy zabieg, optymalizacja strony która składa się z 7 podstron to roboty na min 12 godzin, analiza rynku i konkurencji to nie tylko narzędzie do słów AdWwords ale to ciągła kontrola rynku, analiza statystyk etc - 1h na 2 - 3 dni bitego siedzenia, konwersja to nie pozycje ale jakość strony , cenny i wiele wiele innych czynników kolejne godziny spędzone na analizowaniu i porównywaniu (np tworzenie kilku rodzajów ofert) dalece to wszystko wybiega poza ramy pozycjonowania. I jeśli mi wskażesz kogoś kto za 200 zł za słowo "średniej trudności" zrobi mi wszystko co jest potrzebne żeby zarabiał na stronie X wchodzę w to z wszystkimi swoimi zleceniami. Dlatego właśnie tak wyrażnie podkreślam różnicę pomiędzy SEO UK a polzycjonowanie PL

W USA też tak jest. Jakby się klienta tylko linkowało z jednego źródła (popularny model działania firmy SEO w Polsce), pomijając wszystkie inne źródła linków i optymalizację contentu, to klient szybko by zrezygnował. A w Polsce niestety klienci najczęściej nie wiedzą czego chcą, nie monitorują konwersji, często nawet ruchu nie sprawdzają tylko "chcę być w top 10 na frazę taką i taką" albo nawet "chcę być w top 10 na frazy takie jakie mi wybierzecie".

potrzebuję żebyś mi zdefiniował pozycjonowanie i seo :) , bo zastanawiam się gdzie tkwi różnica

Nigdzie. Tylko niektórzy sobie ubzdurali "SEO to nie pozycjonowanie", "pozycjonowanie to nie SEO".

Na całym świecie mówi się SEO na wszystkie działania mające na celu poprawę pozycji w wyszukiwarkach, nasze słowo pozycjonowanie jest jednoznaczne ze słowem SEO i nie należy tego rozdzielać.

Więc zaczynam zastanawiac się nad teorią, że strony polskojęzyczne muszą być pozycjonowane polskimi stronami, a strony anglojęzyczne, angielskimi.

Bardzo bym prosił, aby ktoś zweryfikował to co napisałem.

Polską stronę wypozycjonujesz angielskimi linkami, ale jest ich potrzebne więcej.

Angielskiej praktycznie nie da się wypozycjonować polskimi linkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I znów mnie wywołali do tablicy (tak na marginesie nie zaglądam do takich tematów często więc jak coś to proszę PW z linkiem :D )

@neeon w angielskim słownictwie pozycjonowanie odnosi się bardziej do zagadnień marketingu jak np pozycjonowanie produktu czy marki w świadomości klienta na określonym rynku (lub bardziej globalnie). Już pisałem różnice w rozumowaniu pojęć seo a pozycjonowanie więc się już nie będę powtarzał. Kto zna rynek i realia sam doskonale to rozumie. Oczywiście można tego nie rozdzielać bo słowo pozycjonowanie nie istnieje na rynku światowym w takim rozumowaniu jak się przyjęło w PL.

Tutaj trzeba się zastanowić czy świat jest w błędzie czy polska za wszelką cenę chce być inna i nie potrafi się trzymać standardów - takich słów jest masa jak

"Zaplecze (wymyślone przez jeża z tego forum) = link building

Pozycjonowanie = SEO"

Niestety polskie realia wypaczyły te pojęcia pod swoje lenistwo (duży wkład mają dzieci neo) i to jest powód dla którego twierdzę że SEO to nie pozycjonowanie bo rozumowanie tych pojęć jest inne w PL a inne na świecie. Bardzo duży wpływ na te zmiany ma też niska (znikoma) niekiedy świadomość klienta który daje sobie wcisnąć wszystko co ładnie zostanie mu zapakowane (do tego nawet jest przysłowie :P ) oraz nastawienie firm że ważniejsza jest kasa niż klient

Reasumując definicja każdego słowa jest inna w rozumowaniu każdej osoby i zamiast skupiać się na nazewnictwie wystarczy porównać definicje tych słów aby zrozumieć różnice.

Wg. mnie Kojotek troche miesza pojecia SEO z SEM

Nie da się zrobić dobrego SEO bez SEM ale SEM da się zrobić bez SEO co daje nam w prostej relacji że usługi SEM w teorii są znacznie tańsze niż SEO jednak specjalista SEM bije na łeb i szyję specjalistę od SEO w zagadnieniach SEM (SEO to w 1/5 SEM lub innej proporcji która zależy od wiedzy i możliwości technicznych)

Swoje wypowiedzi opieram na podstawie swoich doświadczeń i swoich schematów pracy - nie dotyczy to innych firm i innych osób które wykonują SEO i pozycjonowanie

PS:

Różnice między seo i pozycjonowaniem każdy powinien czuć w sobie opierając się na doświadczeniu - tak jak każdy z nas wie co jest dobre i co złe, a ocena naszych działań zostaje pozostawiona już większości (sądy) - tu aż się prosi o pewne stwierdzenie ale sobie daruję bo rozpęta się III wojna światowa ;)

Pozycjonowanie Stron Nie dla Leszczy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności