gizmoo3 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Wpis dyktowany impulsem, przyznaje, ale nie mogę już na to patrzeć - spójrzmy na co nie pozwolić agencji w swoim sklepie: https://www.kominki-northstar.pl/ 1. 28 wierszy produktów na stronie głownej (o ile dobrze policzyłem) - nic wspólnego z użytecznością to nie ma - natomiast jest ułomną próbą linkowania ze strony głównej do stron produktowych 2. jako nagłowek <h1> słowo "wyszukiwarka", innych nagłówków brak 3. brak wyróżnień kluczowych części tekstu, np menu/nazw produktów 4. brak "dodaj do koszyka" od razu na liscie produktów. 5. wymagana rejestracja 6. i pewnie wiele innych, ale full audyt kosztuje Najbardziej przykre w tym wszystkim jest to, że klient nie jest tu nic winien - wybrał taką a nie inną agencje i nie potrafi merytorycznie weryfikowac pracy agencji. Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xann Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 gizmoo3 napisał(a): 1. 28 wierszy produktów na stronie głownej (o ile dobrze policzyłem) - nic wspólnego z użytecznością to nie ma - natomiast jest ułomną próbą linkowania ze strony głównej do stron produktowych a/ W konfiguracji klient sobie może sobie zdecydować ile produktów chce wyświetlić na stronie głównej 4, 12, 50, 10000 b/ 28 wieszy produktów nie ma nic wspólnego z użytecznością bo ? bo ty tak powiedziałeś ???? c/ twój komentarz ze jest ułomą probą linkowania ze strony głównej świadczy tylko o tobie (policz ile linków tutaj masz na stronie głownejhttps://www.megamedia.pl/ https://www.rtvagd.sklep.pl/ , https://www.mixelectronics.pl/) gizmoo3 napisał(a): 2. jako nagłowek <h1> słowo "wyszukiwarka", innych nagłówków brak3. brak wyróżnień kluczowych części tekstu, np menu/nazw produktów gizmoo3 napisał(a): 4. brak "dodaj do koszyka" od razu na liscie produktów. a/ przyszło Ci do głowy że klient moze sobie nie życzyć? b/ przyszło Ci do głowy że towar moze być sprzedawany wg parametrów dlalatego koszyka nie ma na foroncie ? gizmoo3 napisał(a): 5. wymagana rejestracja a/ przyszło Ci do głowy że klient moze sobie nie życzyć? b/ przyszło Ci do głowy że płątności on-line, żagiel wymaga logowania? c/ przyszło Ci do głowy że klient mógł sobie ustawić w konfiguracji brak zakupów bez logowania? gizmoo3 napisał(a): 6. i pewnie wiele innych, ale full audyt kosztuje jak widać na załączonym obrazku nie wiesz o czym piszesz a audyt zrobiony przez Ciebie jest naciągnięciem klienta i wyrzuceniem kasy w błoto Najbardziej przykre w tym wszystkim jest to, że przez pewien moment myślałem ze wiesz o czym piszesz a ty piszesz mega bzdury udając speca Gizmo jak chesz coś napisać najpierw sprawdź jakie możliwości programowe ma sklep - żenada Poleciałeś amatorką po maxie ps. www.pufy.pl/ , www.pufoteka.pl - kolejny sklep który ma wszystkie produkty na stronie głównej i nie ma koszyczka ? Ciekawe dlaczego ? ps.2. kliknij tu do koszyka i zobacz co sie statnie https://www.wyslijkwiaty.com/ Marketing internetowy dla firm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xann Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Jak już faktycznie chciałbyś z Xann'em się zmierzyć to zacznij od poprawienia swojej strony https://www.wolany.pl/ a dopiero potem przyjdz to pogadamy Marketing internetowy dla firm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suwo Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 No widzę że Xann się troche zdenerwował bo dzieło jego firmy poszło na widelec Swoją drogą sklep nie prezentuje się według mnie źle jest przejrzysty i schludny a to istotne. Ale przyznam że w sklepie na stronie głównej jest zbyt duża liczba produktów ale to nie wina przecież desingu a administratora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EliaSh Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 @gizmoo > ale prywatą pojechałeś, mało smacznie. Stron milion razy gorszych w necie jest bez liku a ta xannowa nie ma nic takiego co było by warte aby o niej pisać - zarówno w superlatywach jak i negatywach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MMP Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 > 4. brak "dodaj do koszyka" od razu na liscie produktów. To akurat bardzo dobre rozwiązanie, zmniejsza ilość nie zrealizowanych transakcji, zachęca do zapoznania się z produktem(co klient i tak robi jeżeli chce coś kupić). Daje możliwość sprzedaży, zaprezentowania dodatkowych produktów. Klient powinien mieć możliwość łatwego zakupu, ale nie super szybkiego. - Poza tym jaki to ma wpływ na SEO? Raczej negatywy, rozrzedza keywordy. stopka usunieta z wpoodu wirusa na stronie docelowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdansenator Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Cytat b/ przyszło Ci do głowy że płątności on-line, wymaga logowania? Jaka płatność online wymaga logowania w sklepie? Bogusław Senator, firma Poczta Kwiatowa INC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yavaho Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 A ja się w pełni zgadzam z 6 punktem gizmoo3 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
`g Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Wg mnie to wszyscy tu mamy racje. Zalezy jak na caly projekt sie spojrzy. Wszystko oczywiscie zalezy od produktu, klienta i do czego da sie go przekonac. Jak wiadomo trafiaja sie zleceniodawcy ktorzy sobie cos umysla i sie im nic nie przetlumaczy. Ja osobscie kominka w skepie internetowym bym nie kupil. Duze pieniadze ktore "wmurowywuje" sie na stale w dom. Jezdzi sie po najblizszych sklepach, rozglada, patrzy jak sa wykonane itp. Ewentualnie majac dokladne dane konkretnego modelu mozna poszukac na necie tanszej oferty. I tu ze np niema opcji dodaj do koszyka, czy wymagana jest rejestracja nie jest przeszkoda dla tego sklepu. Rynku dokladnie nie znam i analizowac mi sie nie chce. Sklep dla tej firmy moze byc tylko drobniutkim dodatkiem. Przyszedl klient. Wrocil do domu, a po namysle zadzwonil do sklepu ze jednak kupuje i aby sfinalizowac zakup kupuje przez sklep w necie zeby bez sensu nie jezdzic z nowu... Zwiedzaj multimedialnie TRÓJMIASTO z AUDIO PRZEWODNIKIEM - bądź indywidualny. certyfikat energetyczny świadectwo energetyczne charakterystyka energetyczna Tradycjonalne jak i modernistyczne DONICE doskonale się nadają do urozmaicenia mieszkania, miejsca pracy jak i ogrodowych zaciszy domu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yeden Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Ten temat to pokłosie tej dyskusji https://www.forum.optymalizacja.com/index.p...st&p=652733 Eksperyment Discover.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xann Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 bogdansenator napisał(a): Cytat b/ przyszło Ci do głowy że płątności on-line, wymaga logowania? Jaka płatność online wymaga logowania w sklepie? Fakt nie są wymagane, wystarczy ze znajdziesz jelenia co to podpisze https://www.platnosci.pl/download/platnosci_oswiadczenie.pdf Gdyby Ci się udało takiego znaleśc, pokaż mi Marketing internetowy dla firm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdansenator Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Ale jaki to ma związek z założeniem konta w sklepie? W bardzo wielu sklepach gdzie są płatności pl nie ma obowiązku zakładania konta. Opcje dla kart płatniczych 1. Wariant sprzedaży z weryfikacją Płacących. (Protected Payment) Każdy serwis lub sklep internetowy ma możliwość wyboru wariantu współpracy z systemem Platnosci.pl. W sytuacji, kiedy dla Partnera serwisu nie liczy się tak bardzo czas, po jakim pieniądze będą dostępne do wypłaty, a okres oczekiwania na środki przy płatności klienta kartą kredytową/płatniczą w postaci 24h nie stanowi przeszkody w sprawnym świadczeniu usług czy sprzedaży towarów, polecamy wariant z weryfikacją klientów Państwa serwisu, przed dokonaniem płatności. Wspomniany czas oczekiwania dotyczy tylko i wyłącznie transakcji z użyciem kart kredytowych/płatniczych. Wszystkie inne metody płatności rozliczane są w możliwie krótkim, zwykle kilkunastominutowym cyklu. Niekwestionowanym atutem tego rozwiązania jest brak odpowiedzialności za transakcje dokonane w użyciem kradzionych kart kredytowych. Serwis Platnosci.pl, niedogodność weryfikacji Państwa klientów, rekompensuje przejęciem 100% odpowiedzialności za transakcje przeprowadzone kartą o charakterze wyłudzeniowym tzw. gwarancja chargeback. 2. Wariant sprzedaży bez weryfikacji Płacących. (Express Payment) Partner serwisu Platnosci.pl, który ponad inne korzyści najbardziej ceni czas i szybkość dokonania transakcji, może przyjąć model współpracy umożliwiający klientom zakupy wszystkimi metodami płatności w maksymalnie skróconym czasie. Wszystkie narzędzia płatnicze oferowane są w opcji "Express Payment", w tym także karta kredytowa. Dla Odbiorcy oznacza to, iż w przypadku tego typu konta, otrzyma on wpłatę z karty kredytowej w ciągu kilkunastu minut. Pozostałe czasy realizacji płatności pozostają bez zmian. Różnicą pomiędzy wariantem współpracy opartym o weryfikację osób płacących, jest fakt, iż w przypadku stwierdzenia uznanej przez bank reklamacji klienta odnośnie dokonanej płatności kartą - Partner (właściciel serwisu/sklepu) zostanie obciążony na mocy regulaminu oraz oświadczenia wszystkimi kosztami związanymi z taką transakcją. https://www.platnosci.pl/?module=PageHTML&a...=3479547b456f71. Bogusław Senator, firma Poczta Kwiatowa INC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas_79 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Cytat i pewnie wiele innych wiele - i to nie tylko w tym projekcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmoo3 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 nie chce mi sie juz nawet polemizowac to jak widac nie ma sensu. to sie chyba leczy Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xann Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 gizmoo3 napisał(a): nie chce mi sie juz nawet polemizowac to jak widac nie ma sensu. W tym momencie się zgadzamy nie chce mi sie z tobą poliemizować bo to nie ma sensu ale przykre jest to, że Ty nie masz o tym fioletowego pojecia, nabijasz innych w butelke i jeszcze udajesz głupka co chwile. Marketing internetowy dla firm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.