Skocz do zawartości

Jak nie robić sklepów pod SEO


gizmoo3

Rekomendowane odpowiedzi

Z całym szacunkiem Xann, ale wspomniane kominki nie mają wyglądu. Jest ich tam po prostu za dużo.

Wydaje mi się, że absolutnym maksimum jest rozwiązanie zastosowane w Komputroniku.

[edit]

Żeby nie było niedopowiedzeń - tak wiem, że ilość wyświetlanych pozycji na głównej jest do ustawienia w panelu, ale powinno się podpowiedzieć klientowi, jak to powinno wyglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Nie, twoje "wyjaśnienie" to bzdura, bo opóźnienie 24h przy płatności kartą nie oznacza że konieczne jest ograniczenie dostępu niezarejestrowanym użytkownikom.

To nie moje wyjaśnienia, tylko płatności.pl ;)

Wydaje mi się, że absolutnym maksimum jest rozwiązanie zastosowane w Komputroniku.

Komputronik ma 409 linków na froncie

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem niemal pewny, że gdyby tej strony nie wykonywała firma Xanna, to dyskusji by nie było :-)

Ale jeśli już - kominków faktycznie jest nieco zbyt dużo, ale to jest mój gust, a o gustach się nie dyskutuje.

Także po co polemizować? Sklep jak sklep - nie ma żadnych fajerwerków, ale jest czytelny i przejrzysty.

Jeśli dyskusja zmieni się w kłótnie o to czy Xann jest dobry czy zły, to po kiego grzyba w ogóle zakładacie taki temat?

Priv i do widzenia.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep jest tak dobry, jak dobrze sprzedaje się towar. Możemy gadać dużo o tym, jakie to cudowne ożywienie sprzedaży przyniosłyby proponowane zmiany, a nie dowiemy się o tym, dopóki ich nie wprowadzimy. Wiadomo, że pewne proste zmiany przynoszą wzrost konwersji, czy spadek porzucenia koszyka, ale sporo zmian nie jest takie oczywiste.

Eksperyment Discover.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zostało wyjasnijone że musisz podpisać taki cyrograf

Jeszcze raz zapytam, jaki jest związek między wyborem rodzaju płatności zweryfikowanej albo niezweryfikowanej przez właściciela sklepu a faktem czy w jego sklepie jest obowiązek rejestrowania się lub nie?

Gdzie firma Płatności.pl podaje, że jeżeli w sklepie jest obowiązek rejestracji to wariant sprzedaży bez weryfikacji Płacących. (Express Payment)

staje się wariantem sprzedaży z weryfikacją Płacących. (Protected Payment)?

Bogusław Senator, firma Poczta Kwiatowa INC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykonanie samego sklepu mi się podoba. Nie bierzcie się za ocenianie sklepu jeżeli nie znacie specyfiki zlecenia. Może klient miał ograniczone fundusze? To nie jest olimpiada tylko praca. Jeżeli klient płaci mniej to znaczy, że musi z czegoś zrezygnować. Na dodatek klient może sobie zażyczyć gó**o na patyku, a Ty musisz to zrealizować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz zapytam, jaki jest związek między wyborem rodzaju płatności zweryfikowanej albo niezweryfikowanej przez właściciela sklepu a faktem czy w jego sklepie jest obowiązek rejestrowania się lub nie?

a kto twierdzi że jest jakiś zawiązek ?

Gdzie firma Płatności.pl podaje, że jeżeli w sklepie jest obowiązek rejestracji to wariant sprzedaży bez weryfikacji Płacących. (Express Payment) staje się wariantem sprzedaży z weryfikacją Płacących. (Protected Payment)?

Nie ma obowiązku wystarczy ze podpiszesz cyrograf https://www.platnosci.pl/download/platnosci_oswiadczenie.pdf

Czytaj czyjeś posty ze zrozumieniem choć już wiem że dla Ciebie to sztuka

Ja myślę to samo mega bałagan jest na tej stronie.. ....

na czym polega ten mega bałagan na stronie ?

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a/ przyszło Ci do głowy że klient moze sobie nie życzyć?

b/ przyszło Ci do głowy że płątności on-line, żagiel wymaga logowania?

c/ przyszło Ci do głowy że klient mógł sobie ustawić w konfiguracji brak zakupów bez logowania?

To dlaczego piszesz, że płatności online wymagają logowania? W jakim celu?

Bogusław Senator, firma Poczta Kwiatowa INC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep jest tak dobry, jak dobrze sprzedaje się towar. Możemy gadać dużo o tym, jakie to cudowne ożywienie sprzedaży przyniosłyby proponowane zmiany,
Wykonanie samego sklepu mi się podoba. Nie bierzcie się za ocenianie sklepu jeżeli nie znacie specyfiki zlecenia. Może klient miał ograniczone fundusze?

To mi się podoba, aż mnie korci żeby dopisać o tym co w jednym temacie już napisał ktoś:

Sklep jest dobrym zapleczem. ;), ale do czego :placze:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dodatek klient może sobie zażyczyć gó**o na patyku, a Ty musisz to zrealizować.

Sęk w tym, aby szanować się na tyle, żeby nie realizować zleceń, których trzeba się później wstydzić.

Tu nie ma sie czego wstydzić - wizualnie sklep jest fajny, ale wymaga poprawek. i tyle.

Naprawdę, lepiej byłoby, żebyśmy podążyli w stronę

Jak optymalizować sklepy, zamiast przerzucać sie tu błotem

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a/ przyszło Ci do głowy że klient moze sobie nie życzyć?

b/ przyszło Ci do głowy że płątności on-line, żagiel wymaga logowania?

c/ przyszło Ci do głowy że klient mógł sobie ustawić w konfiguracji brak zakupów bez logowania?

To dlaczego piszesz, że płatności online wymagają logowania? W jakim celu?

Wybacz, zapomniałem że są też tacy ktorym trzeba pisać jaśniej wiec poprawiam

b/ przyszło Ci do głowy że płątności on-line (nie wymagają jeżeli podpisze cyrograf że całą odpowiedzialność za tranzakcje ponosi właściel i zobowiązuje się do niezwłocznego pokrycia wszyskich kosztów ), żagiel wymaga logowania?
Tu nie ma sie czego wstydzić - wizualnie sklep jest fajny, ale wymaga poprawek. i tyle.

To powie kążdy pozycjoner o każdej stronie że zawsze można coś polepszyć

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nie ma sie czego wstydzić - wizualnie sklep jest fajny, ale wymaga poprawek. i tyle.

To powie kążdy pozycjoner o każdej stronie że zawsze można coś polepszyć

I co teraz buzi buzi ??

Bodzio tez będzie buzi buzi ??

:):P:P:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz, zapomniałem że są też tacy ktorym trzeba pisać jaśniej wiec poprawiam
b/ przyszło Ci do głowy że płątności on-line (nie wymagają jeżeli podpisze cyrograf że całą odpowiedzialność za tranzakcje ponosi właściel i zobowiązuje się do niezwłocznego pokrycia wszyskich kosztów ), żagiel wymaga logowania?

Mega bzdura system płatności.pl nie wymaga rejestracji klienta w sklepie, a to czy właściciel będzie narażony na straty zależy tylko od tego jaki rodzaj płatności wybierze, zweryfikowane czy nie zweryfikowane. To może pokaż punkt ich regulaminu który mówi, że jeżeli w sklepie nie ma obowiązku rejestracji to właściciel sklepu bierze na siebie odpowiedzialność za bezpieczeństwo transakcji i pokrywa ewentualne straty?

Bogusław Senator, firma Poczta Kwiatowa INC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności