Skocz do zawartości

Jak nie robić sklepów pod SEO


gizmoo3

Rekomendowane odpowiedzi

@'bogdansenator' - do czego to https://www.platnosci.pl/download/platnosci_oswiadczenie.pdf służy ???? w jakich okolicznościach klient ma to podpisać i o czym to mówi ?

ps. podpowiem bo wiem że dla Ciebie zadałem za trudne pytanie

Formularz oświadczenie Partnera wymaganego przy rejestracji z wariantem bez weryfikacji osób płacących

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Oświadczenie o którym mówisz, właściciel sklepu podpisuje wybierając wariant sprzedaży bez weryfikacji Płacących. (Express Payment)

I chodzi tu o weryfikację lub jej brak przez Płatności.pl a nie weryfikację lub jej brak przez sklep za pomocą rejestracji

Jaki system płatności oparłby się na weryfikacji płatności przeprowadzonej przez właściciela sklepu i wyrównywał by mu ewentualne straty?

Bogusław Senator, firma Poczta Kwiatowa INC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[/b]
Tu nie ma sie czego wstydzić - wizualnie sklep jest fajny, ale wymaga poprawek. i tyle.

To powie kążdy pozycjoner o każdej stronie że zawsze można coś polepszyć

Tak, pod warunkiem, że poprawki nie są krytyczne dla efektywności narzędzia i że popełniający błedy nie gra wszechwiedzącego.

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja się wypowiem bardziej merytorycznie:

1. 28 wierszy produktów na stronie głownej (o ile dobrze policzyłem) - nic wspólnego z użytecznością to nie ma - natomiast jest ułomną próbą linkowania ze strony głównej do stron produktowych

*usability - marne, pomieszane wkłady z całymi kominkami i gdyby nie to to możnaby uznać że jest to galeria kominków - wiele osób(znam takie) szukając kominka wchodzi do sklepu i chce na jednej stronie przeglądnąć wszystkie designy

*seo - jest to jakieś wyjście z linkowaniem, jeżeli prócz samych linków klient chciał jak jest to nie ma co zarzucać, aczkolwiek przydałoby się usunięcie tych zdjęć wkładów

*estetyka - to najgorzej wypada w tym punkcie

2. jako nagłowek <h1> słowo "wyszukiwarka", innych nagłówków brak

*usability - nagłówki są w prawidłowych miejscach

*seo - są również nagłówki h2 dla nazw kominków co uważam za wystarczające, może brakuje dla głównych słów kluczowych, ale po prostu ze względu na to że ich nie ma jako tekstu(np. "kominki")

3. brak wyróżnień kluczowych części tekstu, np menu/nazw produktów

*usability - żadnego znaczenia w tym wypadku to nie ma

*seo - przy takiej budowie strony nie ma za bardzo gdzie ich wrzucić i świrować(jak nieraz widziałem) h1 + strong + u - bez przesady!

4. brak "dodaj do koszyka" od razu na liscie produktów.

*usability - tutaj w pełni zgadzam się z Xann'em - to nie banany, kupując kominek na pewno nie będziemy tego robić ze strony głównej, a na podstronie jest sporej wielkości przycisk, moim zdaniem jest to w pełni wystarczające

5. wymagana rejestracja

*usability - jak już ktoś kupuje kominek to pasuje mieć z nim jakiś kontakt, a nie potem żale że zapłacone, nie zrealizowane - bo komu i gdzie?

6. i pewnie wiele innych, ale full audyt kosztuje smile.gif

Każdy ma swój punkt widzenia i seo jest jak malowanie portretu - są pewne ogólnie przyjęte zasady, ale każdy zrobi to po swojemu; również ja bym kilka rzeczy zmienił, ale rzucanie "pewnie wiele innych" jest złośliwością i nie ma nic wspólnego z merytoryczną dyskusją. To chcesz podyskutować czy obrzucić kogoś błotem.

To jest produkt Xanna i jest jasne że będzie go bronił nawet mimo pewnych błędów, które wszyscy popełniamy. Jeżeli chcesz merytorycznej dyskusji to zachowuj się jak człowiek na poziomie, bo w tym momencie nie widzę żebyś chciał merytorycznie podyskutować.

Co do płatności to tutaj nie ma racji Xann, bo weryfikacja łączy się z opóźnieniem 24h co nie ma żadnego związku z rejestracją, chyba że sklep w ten sposób się zabezpiecza...

edit:literówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. wymagana rejestracja

*usability - jak już ktoś kupuje kominek to pasuje mieć z nim jakiś kontakt, a nie potem żale że zapłacone, nie zrealizowane - bo komu i gdzie?

Czego dowodzić ma rejestracja w sklepie? Czy w danych o płatności nie ma info. o kupującym?

Bogusław Senator, firma Poczta Kwiatowa INC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza tym nie wszyscy robią przelewy ze swojego konta.

A za to wszyscy rejestrują się na swoje dane osobowe? Nie szukam dziury w całym tylko pytam czego dowodzi rejestracja w sklepie internetowym? Właściwych dany osobowych kupującego?

poza tym nie wszyscy robią przelewy ze swojego konta.

Kto oprócz płatnika może domagać się realizacji zamówienia?

Bogusław Senator, firma Poczta Kwiatowa INC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A za to wszyscy rejestrują się na swoje dane osobowe?

A czy kupując produkty/usługi za kilka/kilkanaście tysięcy zwykle podajemy lewe dane, żeby sprzedawca miał trochę rozrywki z realizacją zamówienia?

Kto oprócz płatnika może domagać się realizacji zamówienia?

A czy ten ktoś może uregulować należność w czyimś imieniu?

Nie szukam dziury w całym tylko pytam czego dowodzi rejestracja w sklepie internetowym?

A czego ma dowodzić, jest bo ktoś miał taki kaprys/chęć/wygodę/doświadczenie... i nie należy zarzucać tego jako błędu projektującego sklep, bo przypominam że o tym rozmawiamy.

Tą drogą zaraz będziemy dyskutować nad sensem sprzedawania kominków w sklepie z kominkami.

Nie zamierzam się więcej wypowiadać nie w temacie, zwłaszcza gdy ma to znamiona dyskusji akademickiej.

Z całym szacunkiem, ale chyba reprezentujemy inny poziom. Nie twierdzę że ja wyższy, od oceniania tego są inni, po prostu inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem niemal pewny, że gdyby tej strony nie wykonywała firma Xanna, to dyskusji by nie było :-)

Ale jeśli już - kominków faktycznie jest nieco zbyt dużo, ale to jest mój gust, a o gustach się nie dyskutuje.

Także po co polemizować? Sklep jak sklep - nie ma żadnych fajerwerków, ale jest czytelny i przejrzysty.

Jeśli dyskusja zmieni się w kłótnie o to czy Xann jest dobry czy zły, to po kiego grzyba w ogóle zakładacie taki temat?

Priv i do widzenia.

Wyjąłeś mi z komputera - to samo chciałem napisać:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co w tym złego że jako sprzedający, wymagam by każdy kupujący pozostawił swój adres, telefon, e-mail? Bo mogę mieć milion całkiem logicznych powodów ku temu? :wacko:

Poza tym to nie jest temat tej dyskusji.

Ja na przykład nigdy nie kupuję w sklepach wymagających rejestracji, jeżeli mogę kupić to samo gdzie indziej bez rejestracji. Wypełnianie długich formularzy rejestracyjnych, często z polami takimi jak NIP czy PESEL, czekanie na maila z linkiem aktywacyjnym (który może dojdzie a może nie dojdzie) tylko przeszkadza.

Sklepy z rejestracją później spamują skrzynkę pocztową jakimiś "super promocjami", które mnie wcale nie interesują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz kolejne 5 postów będzie dotyczyć czy wymóg rejestracji dotyczy tematu "jak nie robić sklepów SEO" - ja pasuje!

Ja na przykład nigdy nie kupuję w sklepach wymagających rejestracji

Tu się zgadzamy, ale kto kupuje bez wcześniejszego kontaktu ze sprzedawcą kominek w internecie? A może w tym wypadku ma to ograniczyć ilość nieopłaconych zamówień, tego nie wiemy.

Generalnie jestem zdecydowanym przeciwnikiem rejestracji, ale ten przykład o którym dyskutujemy jest wyjątkowy. To tak jak dyskutować z kimś po co zabiera w podróż po Afryce dwa koła zapasowe - nie znamy motywów, ani tym bardziej nie mamy doświadczenia w tej konkretnej materii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności