Skocz do zawartości

Co bierze Yahoo pod uwage?

noose

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ;)

Jestem nowy w temacie, wiec mam troche pytan ;)

1) czy yahoo bierze pod uwage PR linkow przychodzacych ?

2) czy yahoo bierze pod uwage nazwe domeny ?

3) jak z metatagami ?? (bierze pod uwage? jesli tak to ktore)

4) czy oplaca sie byc w katalogu yahoo ?? (komercyjna, anglojezyczna strona), jezeli tak to ile to kosztuje i na ile sie jest w katalogu? (wspomaga to wyszukiwanie?)

5) jaki jest wspolczynnik slowa_kluczowe / calosc_strony ?? (czyli jak gesto pakowac slowa kluczowe?? :P)

6) w yahoo latwiej wpasc na 1sza strone niz w googlarce ?

Z gory dziekuje za odp ;) Gwarantuje, ze bede mial wiecej pytan ;)

ps. jezeli ktos ma jakis ciekawe info nt pozycjonowania w yahoo to poprosze o linki :) bo jestem totalnie zielony ;)

btw, moze jakis moder podczepi jakis temacik wlasnie z podstawami pozycjonowania w yahoo? ;)

te wszystkie proporcje sa jakby z przed 3 lat - teraz juz czegos takiego nie ma - dajesz slowo kluczowe w title, ze 2-3 razy w tresci i tyle. Nawet meta nie potrzebne - ew. descryption. Tak - yahoo jest tak zaawansowane jak google i ze wszystkim sobie radzi tak samo a nawet i lepiej bo jest duzo szybsze i wydajniejsze.

w yahoo latwiej wpasc na 1sza strone niz w googlarce ?

i tak i nie - latwo o tyle ze nie zauwazylem jeszcze zadnych filtrów - jezeli dobrze mi sie wydaje to yahoo jest nawet sprytniejsze w pewnym sensie od google bowiem w yahoo w 90% postawili na stalosc przychodzacych linkow - ja w google na niektore frazy jestem 3, 4 a w yahoo np. 16-ty bo nie linkuje do moich stron systematycznie tylko partiami. Ale to tylko moje przypuszczenia bo moze tez byc tak ze w google reszta stron jest "pod filtrem" a w yahoo nie dlatego w yahoo mnie juz przebijaja. Chociaz stawialbym na moja teorie.

ps. PR to patent google - yahoo raczej z niego nie korzysta :)

Dla tych co lubią na biało i dla tych co na czarno:
logo_ap.jpg godmodelogo.jpg