Skocz do zawartości

Książki o ekonomii, przesiębiorczości itp.

Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Jakie polecicie książki o tematyce ekonomicznej i o przedsiębiorczości? Chcę się nieco doedukować poza szkołą i przygotować do konkursów, które będą pod koniec bieżącego roku.

Aktualnie jestem w 2 klasie technikum ekonomicznego o specjalizacji bankowość. Z 'książek', które przydadzą mi się to mam "Mikroekonomia" i "Makroekonomia" p. T. Buczyńskiej. Zaznaczam, że nie chcę książek/podręczników akademickich, bo mogę mieć problem ze zrozumieniem materiału.

Mój budżet to ~100zł (ale żeby było parę książek). Czekam na propozycje. :)

Mikro i Makro - Beck - podstawa :)

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

Mikro i Makro - Beck - podstawa :)

Jak już to Begg :D Mikro jest też ciekawa Tomasza Zalegi, makro jego nie wiem czy jest.

A poza mikro i makro to moge Ci polecic "Zarzadzanie. Teoria i Praktyka" Koźmińskiego tzw "MegaHit" :) Bardzo fajna książka, przyjemnie się ją czyta i bardzo poszerza poglady, na prawde warto.

Tylko się nie przeraź bo ma prawie 800stron

edit: Megahita kupilem na allegro za 45zł w twardej okładce i jak nowa.

Przedstaw swój Pomysł na biznes i pozyskaj inwestora

PIT online bardziej przyjazny niż e-deklaracje

Szukam inwestora, żeby zrealizować swoje pomysły na biznes

Mogę polecić:

"Podstawy ekonomii", Autor: R. Milewski, E. Kwiatkowski, Wydawnictwo: PWN, Wydanie III (stron: 554) Cena około 50zł

Ale nie wiem czy będzie się nadawać do technikum :|

Sprawdź sobie spis treści i wtedy się dowiesz czy Ci odpowiada :)

button1.gif - Katalog Najlepszych Blogów - Prowadzisz bloga? Dodaj go do katalogu!