Skocz do zawartości

przekierowanie 301 na serwerze Windows (home.pl)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Pozycjonuję stronę około pół roku na adres bez "www.", ale jeszcze nie zrobiłem przekierowania z adresów sufiksem "www.*" albo końcówką "*.home.pl". Podobno googiel traktuje wszystkie te adresy jako duplikat, więc chciałbym zrobić przekierowanie 301.

Jednak pojawia się problem, bo mam serwer Windows który nie obsługuje .htaccess. Czytałem trochę o tych przekierowaniach, m.in. zastanawiałem się nad przekierowaniem w PHP, ale straciłbym wtedy na stosunku długości tekstu do kodu i musiał przebudowywać serwis (mam 30 kilka podstron).

Słyszałem że można zrobić to w asp, ale ja kompletnie nie znam się na tym, a sprawę utrudnia fakt, że za nic nie mogę znaleźć o tym po polsku.

W obsłudze technicznej home.pl powiedzieli mi, że nie da się zamienić serwera na Unix.

Miał ktoś z Was podobny problem?

Byłbym bardzo wdzięczny (mogę nawet zapłacić) za pomoc krok po kroku (jestem w tym asp kompletnie zielony) co muszę zrobić żeby przekierowywało mi z:

www.domena.pl,

www.domena.home.pl,

domena.home.pl

na adres domena.pl

Z góry wielkie dzięki. Pozdrawiam

Aha czyli mogę tu jednak zastosować zwykłe przekierowanie php?

Wystarczy jeśli wstawię skrypt tylko w pliku index.html? Będzie wtedy działać przekierowanie na reszcie stron? Albo pal licho przekierowanie, chodzi mi tylko o to żeby googiel nie uznawał mojego serwisu jako potrójny duplikat. Czy przekierowanie php w pliku index rozwiąże problem?

z góry wielkie dzięki za pomoc

Pozdrawiam

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie